Tak jsem to dneska hrál dýl jak patnáct minut, asi po dvou měsících a musím konstatovat, že jsem měl včera asi vlčí mlhu. Opět bug s nefunkčním inventářem, možná nějak navázaný na V3S, ale tím si nejsem jistý.Rozbitá ekonomika lootu, přerozdělování. V3S se ovládá ještě hůř než kdy jindy, ale je možné, že jsem jen zapomněl, jak hrozný to je. S tím souvisí to, že pokud přejedu hromádku odpadu, uvíznu na ní. Ta hromádka rozhodně nevypadá, že by měla zastavit V3Sku. ¨S tím souvisí, že pokud narazíte do značky, nemusíte se bát, že budete platit pokud - nezničitelné objekty, ovšem objekty po nárazu ničí vás. Takže si zničíte kola. To ale nevadí, v DayZ totiž V3S jezdí a zatáčí i bez kol, jestli je v zatáčení vůbec nějaký rozdíl, tak asi malý, já ho nepostřehl. Zedi jsou pořád ty šitky, který podělali v určitým bodě. Synchronizace útoku a animace nulová, spíš záporná. Nicméně je to jedno, stejně nemaj žádnej dmg.
Byl jsem ve škole v Zelenu, docela pěkná, jen škoda, že je zabitá tím, že tam není loot. Líbila by se mi tam základna. Myslíte že by v enginu šlo naprogramovat to, aby hráči mohli odklízet trosky, nábytek a tak?
Podle mě je to v horším stavu než po Vánocích.