• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LASICE78
    LASICE78 --- ---
    SPINGEE: co dělají co nikdo nechce?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Here's a WIP shot of the sedan we've been teasing. Love those old school gauges. We should be able to pass this off to our designers to begin configuring the car shortly and I can't wait to see them driving around Chernarus. Its my personal favorite so far.



    Trello
    https://trello.com/c/jU0F6AJm/74-vehicle-art
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    prej vychází i kouř z komína

    DayZ Standalone Ep.18.6: Indoor Fireplace!
    https://www.youtube.com/watch?v=K6kIL04Y5ds&feature=youtu.be
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Hezký že vychytali i tenhle rozměr upocených převlíkáren pro dělňasi.

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---


    Peter Nespesny: We get together a mockup of the new inventory GUI which will be implemented. Alongside with necessary and welcomed functional changes the most visible thing is the clear focus on character. I want DayZ to become very character oriented and this is one of the first step towards it. You will be able to not only rotate you character freely but also zoom in as close as possible to examine the reflection of life span in character's face. Bear in mind that mockup is not final visual nor functional design.

    Jan Tomasik: Since the new inventory got out much earlier than I would like (but it was nescessary to test the tech behind it) I feel obligated to show you where are we heading at least. Please be warned, that no graphic designer touched it yet and as always it's still work in progress and might turn out significantly different in the end. I hope this mock up will give you the idea what we are aiming for and starts the fruitful discussion.

    WIP inventory sneak peek - Design - DayZ Forums
    http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/226616-wip-inventory-sneak-peek/
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    [EXP] 0.58.128528 – neoficiální poznámky:

    - nový pohled 3. osoby, přes levé/pravé rameno při míření
    - nový design inventáře, hlavního menu a seznamu hráčů na serveru – nutné zadat příkaz -newui při spuštění hry!
    - nový zaměřovač
    - V3S: úložný prostor (inventář 5x24 míst), možnost odmontovat kola, model prasklé pneumatiky
    - lednička s úložným prostorem (inventář 2x5 míst)
    - uniforma americké námořní pěchoty, maskování MARPAT kalhoty
    - možnost rozdělat oheň v domácím krbu
    - možnost sesypat sirky do jedné krabičky
    - po vysypání nábojů nebo hřebíků zůstane z krabice papír
    - oblečení je nyní možné rozřezat jen ostrými předměty

    EXP Update July 1st Changelog : dayz
    https://www.reddit.com/r/dayz/comments/3brwyr/exp_update_july_1st_changelog/
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Btw. dvouhlavňovka se osvědčila jako ideální zbraň na hordy, často padli i 3 zombíci najednou, takže doporučuju nechávat si uřezanou aspoň jako sekundárku

    ELPASO
    ELPASO --- ---
    HANOUCH: ja se na ne divam furt :P
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    ELPASO: zase kdyz si v dayz nebo arme obecne nastavis s 1s person trackovani pohybu hlavy tak je to taky zazitek, ale chapu ze na ty ruzovy saticky se jeden podivat musi ;)
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    ZOMBO: 3rd person? Ja bych to z 1st nemohl vubec hrat, polovina zazitku v dayz je to jak vypadam :)))) to plati pro vsechny lidi se kterejma to hraju
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    Lysohlavky a trava, az vyjde renderer a ja to zas pustim tak to bude prvni co zkusim
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Nepatřil jsem mezi zastánce tohohle pohledu (v jakýkoli hře obecně), ale po vyzkoušení na EXP 0.58 měním názor. Podotýkám, že takhle přes rameno je jen při namíření zbraně.





    připluli
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    SPINGEE: no uz vidim jak by se jim opet kousla animace jako kdyz sundavas zbran z ramene a ted by sis stahoval kalhoty nedej boze bys byl ve vykonu potreby :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Status Report - 30 Jun 2015 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-30-jun-2015


    Práce s oddělením renderingu od engine už je prej hotová. Maj generickou rendering API vrstvu, která pak volá konkrétní GPU API implementace jako DX11 a v budoucnu DX12, xbox, opengl - dle toho jak se rozhodnou. Maj novou více vláknovou pipeline na zpracování objektů k vyrenderování. Novej systém na materiály, grafici v reálným čase v editoru uviděj jak objekt vypadá. Bude vizuální editor GUI. Bude možný generovat dvě nezávislé scény, tj. - bude možné se vidět v zrcadle, zrcátka apod. Všechno se to teď testuju a odstraňujou se bugy.

    ghost sounds v 0.58 prej už nebudou..
    CUKY
    CUKY --- ---
    REDSNAKE: netuším co máš za os ma telefonu, ale ja sem spoko s nyxdroidem. Lítá to svižně.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: je tam neco silene velkyho. Pokazde kdyz sem vlezu prenos dat vyleti na 1mb/s. To i auditko s gifama mi dava min pokourit..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Tohle je diskuze s předběžným přístupem, záhlaví se optimalizuje až ke konci vývoje.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Nechcete nejak optimalizovat to zahlavi? Vzdycky mi to zabije mobil kdyz sem vlezu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam