• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: potencionální zákazníci budou až po 1.0 někdy v roce 2017, teď tu je jen sebranka smutných backerů.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: tak me je to vsechno uplne jedno vid. Staci mi videt levitujici autobus a zbytek me jako potencialniho zakaznika vubec nemusi zajimat :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Zkoušet dayz nejdříve až v betě. Přes svátky je ještě moc brzo, rendering bude až po vánocích. Jediný zlepšení je s -newui, ale pro jeho plnou funkčnost nejsou hotový technologie. Přesto s ním všichni hrajou protože FPS boost. Snažím se jen minimalizovat sváteční hejt;-)

    Bany chodí ve vlnách, imho proběhnou, když to půjde na stable. Navíc je Evžen doma s horečkama, tak mají myši pre.

    Script kiddies už nemaj moc šanci, současný cheaty budou v drtivé většině placený a po domácku si to udělaj skilleři.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    NAGASAWA: je to ALFA!!!!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Script Kiddie... chm a to jsem si rikal, ze bych si mohl DayZ o svatcich vyzkouset. No tak nic...
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DESTROYER: Zrovna jsem je dobíhal z Berezina k přejezdu, když se to stalo. Ten fakan (učebnicový 12tiletý script kiddie) už předtim mluvil do globalu, že shodí server, což nakonec udělal. Nejdřív začal bombardovat granátama, potom nechal proletět poloprázdnej autobus, ale jelikož všichni vystupovali a Wobo si zakryl stream, tak proběhnul restart a bus se zaseknul na kolejích.





    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    LITTLEBOY007CZ: tak asi urcite ale stejne to je ted jedno po vcerejsim patchi server creshuje takze byl vypnut cekame na update exilu :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: uz to ukoncili hackeri :l
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Btw. Biran mi potvrdil, že houby budou spawnovat jako crashky

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Wobo už vyzvedává, zatim ještě žije

    Twitch
    http://www.twitch.tv/wobostreams
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: hezky sedí
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    [EXP 0.59] DayZ Standalone - The Two Wheeled Bus
    https://www.youtube.com/watch?v=CEVHLaDsUog
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LITTLEBOY007CZ
    LITTLEBOY007CZ --- ---
    DUBAS_: nepřemejšlel si nad ryan's zombies? Server běhá hezky akorát by ho to chtělo trošku oživit.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Pravděpodobnost, že by bylo prázdný Černo/Elektro/Novo (kam je ten systém nahází z méně osídlenejch míst na mapě) na plnym 75kovym serveru, je beztak dost malá. Naopak na nich potkávám lidi i v koutech mapy, kde bych se dřív nebál dát zarážku do W a odejít na večeři.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: no a poslední vypíchnutí z posledního reportu:

    Zombie budou předspawnutý po celé mapě, ale nebudou spawnutý všechny. Budou dynamicky přibývat podle počtu hráčů. Jestli pohle toho půjde poznat počet háčů, nevím. Ale je to slevení od půvedně maximalistickýho pojetí, že bude vždy spawnutý maximální počet zedů. Tj. problému metagaming prázdnýho města je vyřešen, ale imho časem hráči zjistí, jak poznaj podle počtů město se survákem a bez surváka.

    That said - we mentioned in previous Status Reports potential changes to how infected are spawned in DayZ. Historically, throughout the entirety of the project we have spawned our infected globally - distributed evenly across the whole of Chernarus. Now while this resolved the previous metagaming vulnerability that DayZ Mod suffered from - it led to the infected being -way- too spread out. Internally we've recently settled on a hybrid system - entirely not dependant on the original trigger system used by DayZ Mod. Instead relying on the same tech that runs the dynamic events and spawns - allowing us to (in addition to globally spawning a specific number of infected) dynamically spawn large amounts of infected around cities/villages/bases/etc that players congrate to.

    Pairing this dynamic spawning method with the existing global spawning of infected means players shouldn't be able to sight into a location and identify it as "free of players" because it does not have any infected - HOWEVER, it will also allow for an overwhelming feeling of constantly having to fight off the attention of large numbers of infected in high-traffic areas such as Chernogorsk, Berezino, Zelenogorsk, or so on.
    We're expecting this to hopefully be one of the first changes within the begining of the new year.

    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: Zvenku to zni jak kdyby to byl Kitt z Knight Ridera :D
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Tour de Chernarus with Lada
    https://www.youtube.com/watch?v=NsjQovVIW6A
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: hruška confirmed
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: ještě bych vypíchl regionální ovládání lootu..



    a hybridní spawnování zedů, tj. defaultně jsou zedi v každém městě - víc jich je tam, kde jsou lidi..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam