• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: A můžeš mi prosím nějak srozumitelně popsat, v čem má výhodu OOP rendering proti ne-OOP? :)
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    ZOMBO:Ted vazne Vis ze jsem o koupi nikdy neuvazoval ani vozralej nad ranem, vetsi zabava mi prijde to nemit nehrat a nadavat nez to mit nehrat a nadavat :) Nicmene nejsem jedinej hodnej obdivu treba naga ma taky silnou vuli.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    WILL: To si rozumíme, ale až do arma 3/SA neměl rendering žádnej abstraktní interface, engine volalal nějaké renderovací funkce přímo. Takže imho OOP nedodržoval. Ale já fakt operuju s infomacema jen z veřejných zdrojů.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    ZOMBO: az rudolf prepise dayz sa do basicu a pulka zdrojaku vyjde v abicku pak nebudu lenit a sa koupim
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HANOUCH: Máš můj obdiv, žes to z hecu nebo vožralej nad ránem opravdu ještě nekoupil. Vydrž to, Veškrno! Až vyjde DayZ SA Mod, tak se komunita zase stmelí a kruh se uzavře. Teda do doby, než začne práce na Day2™, případně Day1™, jestli Z představuje Zero.
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Bez OOP se dělají hry blbě, existuje několik málo herních enginů, které jsou postavené mimo C++ / C#
    SVORO
    SVORO --- ---
    HANOUCH: divím se že jsi to ještě neudělal!
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    v tomhle auditku bejvavala takova prdel nez dean roztristil komunitu vydanim dayz sa
    asi si sa koupim a rozjedu vlog aby to tu trosku ozilo
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    CUKY: Mně stačí, když se vydání nebude krejt s novejma Elder Scrolls.

    Na graf. stránku UI ještě nikdo údajně nesáhl, čistě programmer art.
    CUKY
    CUKY --- ---
    ZOMBO: To každopádně ano, ale nikdo z nás nehodlá přece žít věčně :)

    Každopádne, dneska sem taky testnul ten exp s novým ui. Nějaký nárust fps sem zaznamenal, ale to ui je zatím poměrně zmatený, ale věřím, že to taky ještě jednou poladí :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DUBAS_: 3 roky vývoje MMO FPS hry, ze který zůstala (jen) mapa, a novýho enginu. S potenciálem na dalších 5 let je to ještě málo. Ať si vezmou tolik času, kolik potřebujou.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    WILL: ale je pravda že na c++, nebo v čem to je, by to bylo dost divný..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    WILL: to bylo stanovisko vývojářů, co jsem někde četl:-)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Udělala by to, co s Armou 2 a Carrier Command – vzali jsme si velký sousto, nejde to opravit, přenecháme to moderům.
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: To je odvážný tvrzení, že Flashpoint nemá OOP architekturu :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Jestli se si pamatuji, tak inventář je z doby, kdy se nepřemýšlelo, že budou prostředky i na novej rendering. To bylo před vydáním v early access. Tj. starý inventář byl nějak spjatý enginem. Možná je to taky tím, že renderování je už oddělený od engine a newui je umí fungovat efektivněji. Ale to je velký imho.

    Vzhledem k tomu že během předěláváni engine naráží na legacy kód z dob operace flashpoint, na pre OOP architekturu a prostě na všechno na co musela narazit A3 pŕi vývoji. Takže rezervy jsou jasný.

    Spiš přemýšlím, co by BIS dělala, kdyby neměli takový úspěch v EA. Interiéry v Ch+ by výkon zabili a museli by nějak optimalizovat ten šílenej legacy kód.
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    REDSNAKE: to stary jelo pres cpu a to novy jede na gpu, navic client ted nove vyuziva vsechny jadra cpu
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    jako jo, fps to zvedá, ale města jsou pořád zabiják fps. Je to docela zajímavý, že UI ovlivňuje FPS, zajímalo by mě čím to je. Aspoň naznačili směr vývoje a že tam ten potenciál pro růst FPS je. To je dobře.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    REDSNAKE: jj u me to jelo jen jsem dostal scriptrestriction asi zapomeli dat par vyjimek do battleye
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    a to newui už je hratelný?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam