• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Pravda, každej, kdo chce udělat něco jako DayZ, musí někde ubrat, ať už v map/art designu, simulaci zbraní, počtu hráčů nebo AI, jinak se do stejně dlouhý doby vývoje nikdy nemůže vejít ani s hotovym enginem.

    Arkádovost možná nevadí, zároveň netvoří tak silný zážitky, který bys jako content creator streamoval nebo nahrával na YT, což taky výrazně pomohlo boomu DayZ Modu.

    Co se týče EA, tak bych osobně nechtěl vidět DayZ bez těch 2 let otevřenýho testování. Jsem ale sám zvědavej na marketing, kterej bude muset Bohemka po betě rozjet, aby přesvědčila lidi k návratu nebo koupi. Na druhou stranu, jestli se video s DX9 vs DX11 takhle šíří, tak to my, propagandisté, můžeme vidět velice růžově.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: to je jasný, že SA killer zatím není ale myslím, že ho nikdo nemá odvahu udělat v šíři konceptu BI. Ale tenhle survival trh má svý casual hráče, kterým arkádovost H1Z1 vůbec nevadí. RUST/ARK si jdo svojí cestou. Všechno se to navíc prohodí, jamile se ze SA stane platforma pro modding - ale to chce ještě dva roky, aby se to potvrdilo/vyvrátilo. SA prostě bude mít stále svoje hráče, když má po dvou letech stále blockery jako rendering a zombies a lidi stále pokračujou ve své šňůře 1200+ nahraných hodin, tak je SA furt unikátní zážitek. A řekněm si rovnou, že je to díky předešlí práci BI na arma - která tyhle adrenalinový prožitky vyvolává.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: *Rust Battle Royale, H1Z1 Battle Royale. DayZ "survival" killer stále v nedohlednu, proto ta frustrace, protože alternativy v podobě plnohodnotný hry (a ne A3 módu) zkrátka nejsou, tak si dokola ubližujou hraním alfy. A máme klasický předupdatový období, po vydání 0.59 byli všichni jak beránci, alespoň ti nejaktivnější hráči a zároveň kritici.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: srry za předchozí uber velikost..

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: to je celkem standardní průřez neinformovanou veřejností.

    NAGASAWA: tak ono to dává smysl, když není early access jako early access. Rust si to postavil na unity, takže nemusel celý vývoj řešit funknčnost engine a mohl se soustředit na rozvoj gameplay a ladění na stabilním engine. Stejně to fungovalo pro ARK. Dead linger vychcípal, prej kvůli tomu, že se nazaměřil na PvP hráče a vyschli jim zdroje. SA je bugfest, protože v rámci EA vytvářej novej engine a jsou v pohodě, protože prodali přes 3 mega kopií a maj předplacených několik let vývoje.

    Chápu ten hate z pohledu uživatelů - všichni si EA představujou jako u Rust/ARK nebo prostě A3, která to zvládla solidně a byla to myslím i první hra, která vyšla z EA. Z toho pohledu je to fakt otřesný EA. Ale z jiného pohledu, je právě to předělání engine v rámci EA to nejlepší co se mohlo stát.

    Co se týče enfusion/SA, brzo uvidíme, jestli komunitě bude stačit nárůst FPS s novým renderingem. Zrovna tenhle merge bude dost zlomový, páč velká část komunity čeká na akceptovatelný FPS ve velkým městech. Takže očekávm větší pump:-) A nějaký stabilnější růst čekám až když se odladěj zombies, přibudou vlci a začne to být celé víc v stable.

    HALCYON: přijdou nový rudolfové!


    HALCYON
    HALCYON --- ---
    NAGASAWA: Normální efekt každého EA projektu. Dochází rudolfové.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HANOUCH: ono jde spis o to ze jeste pred rokem tam bylo u DayZ 80% komentaru veskrze pozitivnich.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ja si predstavim, jak se pavlicek smeje, az se mu knir natrasa:)
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    NAGASAWA: Nechci se tu zastavat vývojářů sa, toho jsem opravdu dalek, ale nemohu si pomoct, pokazde kdyz si představím průměrného pisatele do diskuze u jakéhokoli tématu na serveru sector.sk tak před sebou vidím 16ti leteho chalana odkudsi z Liptovskeho Mikuláše co ma gate adidas se čtyrmi pruhy jak prave dofajcil cigu co ráno ukradl fotrovi z kapsy a jal se obohatit slovenské internety svoji osobitou moudrosti, toleranci a zivotnim nadhledem. Pričemž svoji ostrou argumentaci bohatě obohacuje různými variacemi na slovo kokot.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Slusnej shitstorm v komentech..

    Autori DayZ ukázali vylepšenú grafiku v DirectX 11 | Sector
    http://www.sector.sk/novinka/112615/autori-dayz-ukazali-vylepsenu-grafiku-v-directx-11.htm
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---






    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF:



    versus

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    le hype

    DayZ / Enfusion W.I.P. Preview - Direct X 11 Renderer (14 Feb 16) Build 131617
    https://www.youtube.com/watch?v=eFhTsoM-KZI&feature=youtu.be&a
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: Nepleteš. Podle roadmapy měla být beta v prosinci. Podle Briana, jakmile řeknou že je SA feature complete. Přičemž není jasný který features myslej. Předpokládám že rendering, animation, chopper a motorka. Ale může jít i o jiný vlastnosti programu, který hráče netankujou a oni je maj definovaný jako interní milníky. Jesti bude přesun do beta do března, nevím.

    Takže Q1 když budou mít vývojáří štěstí, do konce Q2 je asi střízlivej odhad. Odladěnější build čekám až na konci roku, tedy build kdy se SA přiblíží hratelnosti podobný modu, hlavně co se týče počtu zombíků a napětí z ních plynoucí - Plus bonusy v podobě vlků, CLE, více FPS ve městech, přirozenější animace, komplexnější mapa, vyřešený světla ve tmě (na to se těším nejvích, ach ta arma 3!), krásného hustého deště co ukázali před měsíci.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    ted nekdy by to melo prejit do bety ne nebo se pletu?
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Fanousci poslechli Rudolfa a serou na to nez bude beta :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    podle me zdrhaj co nejdal na Sibiř nebo do hlubokych lesu kanady. aby na ne nemhli nasrani zakaznici. Uz ani nepisu fanousci..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: smooth ve smyslu, aby to to nezesralo celou hru a ten build byl funknční:-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam