• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Česká hra a takhle se tu kvůli ní žereme. Tohle si okolo Tajemství Oslího ostrova nepamatuju, a to mělo o něco menší mapu než Černarus.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Hoši hoši... :D Jsem čekal, že kolegové z DZ týmu ohlásili něco hyper revolučního a on jenom pátek.
    COBRA_
    COBRA_ --- ---
    SVORO: tak si na to zaloz audirko a doufej ze ti tam zavitam, tady to je o DayZ, coz by sis jako veteran uz moh tak nejak konecne vsimnout :-)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Uklidte si ten offtopic do posty.

    SVORO: Mluv za sebe.
    SVORO
    SVORO --- ---
    COBRA_: S tím vážně problém nemám ;) Ale stál jsem se nic nedozvěděli o tobě.
    COBRA_
    COBRA_ --- ---
    SVORO: namahas se zbytecne, jedinej dojem kterej delas je dojem nafoukanyho fracka :-)
    SVORO
    SVORO --- ---
    COBRA_: Tak to jsi tady asi špatně, protože tady jsou jen zmrdi nebo kokoti a sem tam rozvraceči komunity, ale debila jsme tu snad ještě neměli... Inu někdo musí být první a vůbec co tě sem vlastně přivádí z Nintendo klubíku? Navíc jsem si všiml, že jsi tu měl celkem tři posty tak se aspoň představ ať máme představu s jakým borcem tu vlastně jednáme.
    COBRA_
    COBRA_ --- ---
    SVORO: No vida, cekal sem ze se tu dockam hitu ze zakladky "nene ty jsi debil" a uz je to tady :-)
    SVORO
    SVORO --- ---
    COBRA_: Netipoval jsem tě na to, ale asi to tak bude. Takže na co si myslíš, že máš nárok a proč jsi ubliženej chudáček ?
    COBRA_
    COBRA_ --- ---
    SVORO: dalsi ublizenej chudacek co si mysli ze ma na neco narok? :-)
    SVORO
    SVORO --- ---
    COBRA_: Poslouchaj pane Kobra nejsou voni náhodou nějakej nývlt z marketignu BISky? Jestli ne tak mne tady páni již znají a vědí, že jsem klidná a kompromisní povaha, ale na tohle už musím reagovat. Prosím pane Kobra seberte si tu svou Užovku a běžte do prdele.
    COBRA_
    COBRA_ --- ---
    LACHY: za co si zaplatil to dostal - rozdelanou hru kterou kazdej dalsi update muze jeste vic rozbit, a ktera mozna nekdy bude hotova. BIS svejm backerum nic nedluzi, co si koupili to maj, to je princip early accessu, beres na sebe riziko za to ze dostanes na hrani nehotovej produkt za nizsi cenu a vsecky updaty mas uz zadara. Jestli nekdo z nich chtel hrat hru hotovou, mel se na to vysrat a dneska nemusel brblat.
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    Ja si myslim ze na tom chtej udelat armu 4, jinak nechapu proc Torchia sype jednu zbran za druhou
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Ten rozpocet co se jim dostal do rukou byl pozehnanim i prokletim.. A bohuzel to vzali cele ze spatne strany, pridavaji veci co nikdo nechtel, nedelaji upravy a featury ktere by si vsichni prali atd. atd..
    Nikdy nepochopim, proc to cele neudelali na hotovem ARMA3 enginu kterej fungoval a funguje. Za tu dobu uz by to bylo davno hotove (kdyz i moderi bez rozpoctu to zvladnou "za par mesicu").
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    COBRA_: ale tak já mu rozumím, lachy to řekl správně - jen díky tomu, že to koupilo mega lidí, máme tak velkej vývoj. Backers jsou nešťastný, protože furt nemaj produkt a jediný kdo neztrácí naději je ten, kdo věnuje čas sledování informací a nemá pocit podvedení.

    REDSNAKE: Obsahu je tam spoustu, ale je otázka - co míním tím obsahem. Já mám prostě problém, že obsah si neužiji, dokud klient neběží aspoň na 30 FPS.

    SVORO: Jako jo, SA tým nedělá PR, ale damage control:-) Myslím že nebylo úplně jasně řečeno, co je přesně roadmapa. Občas mi přijde, že to pojímaj jako roadmapu pro interní buildy, splněj to - ale nemergnou to do veřejnýho buildu, buď že jim to zboří build, nebo je prerequisita nějaká jiná technologie - ale ve finále to hráč ve hře nenajde. Druhá rovina je, že roadmapa není o tom, že se vlastnost odškrtnen a je hotová. Ale to znamená jen merge technologie na veřejnej build, s tím že to rozpracuje v další fázi vývoje. Takže hráči jsou znovu nešťastný, proč to není odladěný, proč to nědělá tohle apod.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HANOUCH: Ty jsi tak ďábelsky podlý...
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    RUDOLF: na tuto reakci jsem presne cekal mam sve teze samozrejme ozdrojovany

    http://ie.ign.com/articles/2014/11/26/dayz-standalones-final-release-scheduled-for-2016

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LACHY: ale tak, pičusům jsme vděčený:-) bez nich v tom nebylo tolik peněz a na tolik let vývoje. Já měl tehdy taky velký voči. Že do EA šla defakto holá hra, jsem viděl a i se divil co se vzpomínám.

    SVORO: ale jako jo, 2014 roadmap byla dost přestřelená. Ta paleta features byla obrovská a některý se ukazovali až nakonci roku 2015 a z interního buildu (např. zvířecí predátoři), jiný běželi stabilně až půlce roku 2015 (CLE myslím).

    Tohle jsou myslím už prepracovaný roadmapy, když si zjistili, že to koupilo přes mega lidí.

    Dayz Standalone: 2014 Roadmap - Dayz TV
    http://www.dayztv.com/standalone/dayz-2014-roadmap/

    Dayz Standalone Road Map Development - Rezzed 2014 - Dayz TV
    http://www.dayztv.com/pic/dayz-standalone-road-map-development-rezzed-2014/

    HANOUCH: to se mi moc nezdá, 2015 roadmapa počítal s betou na konci roku 2015 a full game Q4 2016..

    Ale už tehdy byl můj střízlivější odhad že 1.0 bude venku do konce roku 2017. Tj. Hicks imho nesliboval že to bude na konci roku 2015. Možná to šlo odvodit z tý 2014 roadmapy - ale ta byla fakt příšerně vyhypovaná a v režii Deana. (např. World divided into quadrants / Quad resets when empty X time - jsou základy CLE, který běžej od konce minulýho roku). Companion animals jsou doteď otázkou.

    Dayz Standalone: 2015 Roadmap - Dayz TV
    http://www.dayztv.com/standalone/dayz-2015-roadmap/
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    LACHY: Jasny, ale picus si naivne myslel ze se vylepsi co funguje a opravi co nefunguje (haha), ne ze za tri roky budou videt jen ty cepice a rajcata. Kdyby to byl vedel, kde to po trech letech bude a kam to smeruje, ani by se na to nevykak :)

    RUDOLF: Milanku, ja si nic nevymyslel. Hovorilo se o tom i tady, nehlede k tomu, ze podobnost s vizualem a chodem A3 neni nahodna. Ovsem je pravda, ze to bezi na tak stary technologii, mam k managementu projektu asi tak stovku dalsich nepeknych slov.
    SVORO
    SVORO --- ---
    HANOUCH:
    NAGASAWA:

    Tak si dáme termín do Vánoc by jsem nějakej ten víkend obětovat mohli :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam