COBRA_: ale tak já mu rozumím, lachy to řekl správně - jen díky tomu, že to koupilo mega lidí, máme tak velkej vývoj. Backers jsou nešťastný, protože furt nemaj produkt a jediný kdo neztrácí naději je ten, kdo věnuje čas sledování informací a nemá pocit podvedení.
REDSNAKE: Obsahu je tam spoustu, ale je otázka - co míním tím obsahem. Já mám prostě problém, že obsah si neužiji, dokud klient neběží aspoň na 30 FPS.
SVORO: Jako jo, SA tým nedělá PR, ale damage control:-) Myslím že nebylo úplně jasně řečeno, co je přesně roadmapa. Občas mi přijde, že to pojímaj jako roadmapu pro interní buildy, splněj to - ale nemergnou to do veřejnýho buildu, buď že jim to zboří build, nebo je prerequisita nějaká jiná technologie - ale ve finále to hráč ve hře nenajde. Druhá rovina je, že roadmapa není o tom, že se vlastnost odškrtnen a je hotová. Ale to znamená jen merge technologie na veřejnej build, s tím že to rozpracuje v další fázi vývoje. Takže hráči jsou znovu nešťastný, proč to není odladěný, proč to nědělá tohle apod.