Ale občas jsem se trefil:
že pro bis je enfusion investice - únor 2014:-)
[ RUDOLF @ DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps ]
LOD jako killer FPS - taky 2014
[ RUDOLF @ DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps ]
auta jsem trefil na 2015:-) vrtulníky ne.. - březen 2014
[ RUDOLF @ DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps ]
RUDOLF --- --- 12:20:06 1.4.2014 (+4)
SA je na nic, vraťte se k modu!
RUDOLF --- --- 15:13:25 15.9.2014 (+1) -- hmmm.. takže rendering Q1 2016:-)
HIDESPY: Q1 2015 by voko od Hickse.. chlapík co na tom dělá abstrahuje renderovací logiku od engine.. jestli pak napíšou vlastní renderer, upravěj ten současnej, či použijou nějakej jinek - nikdo zatím neřekl.. ale týpek co to dělá, asi ví co, tak snad maj ty odhady správný.. každopádně pokud Q1 tak jen první release se spoustou vizuálních bugů a pak teprve začne práce na funcích renderingu..
takže na konci roku 2015:-)
Tady proč se všechno tak táhle...
"Ripping something out of this beast is just insane.
1.2mil lines of code where game and engine are not separated. Loads of simulation blocks and interconnections with not enough documentation. But as I said it has its merits. Loads of modules will change down the road. It just takes time."
RUDOLF --- --- 12:54:46 8.11.2014 / 1 odpověď --
tj. půlka 2016, podle hickse při nejlepším..
takže minimálně ještě rok a půl vývoje nás čeká..
At best we're a year and a half from 1.0 right now - and we're still at the point in which things are prototype.
RUDOLF --- --- 0:36:34 15.3.2015 / 1 odpověď
REESHA:
počkej na konec roku 2016:-)
bude to dobrá hra, uvidíme jak odladěná -- když se jim podaří nový renderer tenhle rok a odladí server performance, tak mají šanci naplnit svoje sliby.
Tady trochu slepé naděje:
Otázkou teď bude,
až si ta hra v roce 2015 sedne a začne se optimalizovat, zda prohloubení survival elementů a komplexnější herní prvky jsou ke škodě nebo dobru.
[ RUDOLF @ DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps ]