• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    REESHA: srovnani s witchrem je mimo, jinak mas v zasade pravdu.
    Oni delaj novy core veci do staryho enginu takze to pak musej znovu predelavat, kdyz nasadej novou cast enginu.
    Ty zombiky taky nechapu, proc tam nenechali to co bylo v modu? To fungovalo 1000x vic nez vsechny verze zombie v SA.
    Ten vyvoj je celej spatne podle me by bylo lepsi kdyby to devs priznali a rekli ze teda ted rok nic nebude a odstranili docasne produkt ze steam storu, nez udelaj celej ten novej engine komplet. To uz teda meli udelat pred rokem ale porad nam mazou med kolem huby ze neco jako brzo bude, ale nebude - bude to furt rozbity akorat.
    Napr. ten novej renderer - oni si dali kriterium ze to nikde nesmi padnout pod 30fps. Co to je za blbost?
    Ta hra ma komplexni mesta a je narocna na gpu, staci aby to skalovalo s vykonem pc, ja si na to klidne koupim silnej komp jen kvuli dayz kde budu mit dalekej dohled v komplexnim meste plnym detailu, kdyz to s new ui chodi kolem 20-30fps tak to zas tak narocny nebude.
    Jenze ted jak si dali to kriterium 30fps na mid range gpu tak zjistili ze to bude problem (btw v tom poslednim videu vubec nebyly globalni svetla) tak budou 3 mesice optimalizovat mapu aka snizovat LOD takze se z toho stane prumerna 3D strilecka bez detailu.
    Fujki, taky me ta hra emocne vycerpava.
    REESHA
    REESHA --- ---
    ZOMBO: koukam ze uz jsi nakoukl do auditka kdyz jsem odeslal starou verzi :)
    V te nove jeste zminuji ze W3 je singl a ze ten rozdil chapu, tak snad Te to nestihlo nastvat :)
    REESHA
    REESHA --- ---
    ZOMBO: Pro me je to prekvapive citliva vec. Hrozne moc bych si pral to pochopit a smirit se s tim. V DayZ jsem zazil dosud nejlepsi herni zazitky vubec a to jsem generace co mela to stesti zazit ty nejklasictejsi hry v rozpuku detsvi, kdy jsem kazdou hru jeste byl schopen okorenit poradnou porci vlastni predstavivosti a detske nadsenosti.
    Navic jsem odjakziva fascinovan ruskem (ne politikou, ale rozlohou, lidmi, architektonikou, atmosferou... mozna proto ze jsem vyrustal v Modranech, klasickem šedém sídlišti) a mozna proto mi treba jen osamele putovani po Cernarusi delalo tak zvlastne na dusi.

    DayZ SA je ve vyvoji od 2012, tedy 4 ted uz roky. Zacalo se stavet na hotovem enginu, na hotove mapě, s jasnou myslenkou. (jeste nez to reknes, nebrecim tady jen tak, to vis ze jsem precetl vsechno co tu bylo napsano), chapu, ze prave kvuli hotovemu enginu nebylo jednoduche nektere nove prvky aplikovat atd... ale...

    Nemuzu, at se snazim sebevic, pochopit par veci.

    Prioritizace ukolu = Jak je mozne, ze se pracovalo na novych zbranich, in-game predmetech atd... a fakt, ze hraci bezduvodne umrzali nebo dostavali neviditelne zasahy od Zedu se ignoroval.
    Deadlines = Kolikrat jsme slyseli ze bude hotovo tehdy a tehdy nez to vzdali a nechali si ujet vlak. Proc to proste nerekli hned. Trva to tak dlouho ze stihlo vzniknout par kopirek, ktere jsou ve vysledku uz dal nez Dayz (ARK, 7DTD atd...).
    Hotovka = popsal uz nekde nekdo jak presne ma vypadat hotova verze? Tohle je téma ve kterem jsem rozpolcen. Obcas si totiz rikam, ze kdyby hra zustala jak byla a jen se opravilo par nejvetsich problemu, mohlo to fungovat jak bylo. Chapu ze vysledny zazitek bude asi lepsi, ale zase si rikam jestli to pak uz nebude prekombinovane a hrac si bude muset porizovat prirucky.

    Navic to jde ruku v ruce s vyvojem a prioritizaci.
    Proc jsme dostali V3S do ktere se nedalo nasednout? Proc jsme dostali auta, ktere nereaguji na prostredi?
    Proc vyvojari pridavaji napady, ktere jim ve vysledku ztezuji praci na tom nejdulezitejsim? Proc nenechali vsechno jak bylo, nevyresili nejpalcivejsi potize a pak az pridavali content?

    Ač se tomu branim co muzu a uvnitr vlastne verim ze to tak neni, vkrada se na mysl myslenka, ze vyse popsane je zpusob jak "vykazat praci". Zaplaceno to uz maji (obligatni argument, ja vim, ale neda se mu proste vyhnout). Kdyby se byvali zavreli na rok a pul a dodelali zaklady, dostali by od lidi vetsi lynč ze nic nedelaji?

    Jestli jsi to ZOMBO, docetl az sem (a mozna se behem toho nekolikrat placnul do cela) tak ti dekuju :) Ultimatni otazka na Tebe tedy je, co Te vede mit ve vyvojare plnou duveru? Jaky mas duvod jim verit?

    Ted udelam porovnani, ktere Te asi presvedci ze jsem uplne mimo. Je pravda, ze reprezentuji vzorek lidi, ktery se snazi veci chapat, zustat informovany a zbytecne nehatovat, ale prekvapive je to prave laska k teto hre, ktera me tak emocne vycerpava.

    DayZ = engine, mapa, princip hotov. team 70 - 80 lidi ve vyvoji 4 rokem, finish v nedohlednu
    Witcher 3 = engine vicemene hotov. team 200 lidi, ve vyvoji 3 roky, davno hotovo.

    Proc tak epic hra jako W3 mohla vzniknout podstatne driv, nez EA hra? I kdyz mela vetsi team, jiny budget atd... ta matematika mi tam presto nesedi, DayZ SA prece jen taky neni zadny indie titul :/
    (jeste oprava, W3 je singl a nepotrebuje servery, to je taky o necem jinem, chapu... ale presto, proc nejsme dal? :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: 3770, 760
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: Za mně i tahle varianta ja cajk;-) Důvod proč jsem na SA nesáhl už pár měsíců je, že nechci hrát jen po vesnicích, kde mám FPS v cajku. Plus se těším na zombies a novej animační systém.

    Mně třeba nesedí ty barvy v noci, dlouho jsem nebyl za úplňku mimo světelnej smog, ale imho too much colour:-)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REESHA: To jsem rád, že to tak bereš. Na vývojáře nijak napojenej nejsem, jen mají mou plnou důvěru, že ta doba vývoje je opodstatněná a odpovídá rozsahu hry.
    REESHA
    REESHA --- ---
    ZOMBO: pls uz dlouho mi vrta hlavou. Jsi nejak primo napojen na vyvojare, nebo jsi jen opravdu, opravdu, ale opravdu velky fanboy DayZ? :)

    Myslim to tim nejlepsim moznym zpusobem. Diky lidem jako jsi Ty muze zbytek nas zustat informováni a v obraze.

    Pro me je DayZ vysnena hra, ale nemuzu odpustit tu dobu vyvoje... snazil jsem se, ale nemuzu :(
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Treba to nerenderujou (jenom uplnej lowres/sprity) a maskujou prave postprocessem :). Navic na zacatku te ukazky jasne tvrdi, ze jsou nastaveni meli byt totozne pro dx9/11. Akorat tim provokujou dalsi spekulace/shitstormy.
    I ten zacatek na plazi v huste mlze ve me nevzbuzuje nadseni.. Je to stejnej rozdil jako v arme3 s mlhou a bez (klidne 20+fps v totozne lokaci).
    Je jasny ze rozdil ve vykonu 9 a 11 bude zrejmej, ale timhle akorat falesne lakaj lidi na co co realne nebude nebo to budou muset maskovat.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: chtělo by to nekomprimovaný screenshot.. ale jestli mi to sedí nebo ne, uvidím až při hraní.. každopádně - postprocessing či co to je, jim FPS nenavyšujel.. stejně to grafika musí vyrenderovat a rozplyznout..

    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: To nocni nasvetleni je fajn.. Ale to Zeleno krasne ukazuje ten jejich tricek. Je krasne videt jak cokoliv vzdalenejsi 50m se rozmazava a vzdalenejsi pozadi uz jsou fakt jen rozmazane fleky.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: Už sa těšajů, ako to doma zkůknů!
    CUKY
    CUKY --- ---
    No tak na to sem hodně zvědavý, už aby to tu bylo, zase bych měl nutkání ťukat DayZ po večerech :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    .60 Dev Log / Performance Comparison
    https://www.youtube.com/watch?v=heXxEX1XVTg
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    survival hra zasazená v praze

    Hobo: Tough Life - Announcement Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=8OVQFJh7GyI
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Dokonalý!
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: Konečně to můžou vydat!
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: Jj jasny, streamsnipovani od stupidnich deti je problem dycky..
    dik za link, kouknu pak doma.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DESTROYER: Ne že bys neměl pravdu s těma cheaterama, jen podotýkám, že na whitelistovanejch serverech hrajou streameři i proto, aby je nesnipovali diváci, co je úspěšně najdou i přes zakrytí hlášek ze serveru + kvůli ghostingu/server-hoppingu, kterýmu se na publicu nevyhneš. Jinak koukám poslední dobou na SmaKa, ten hraje pravidelně.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Jsem vcera ve volnem case koukal na twitchi na dayz streamy a je to presne ten stav co tu nekdo pred lety prorokoval. Veskerej public je nehratelnej kvuli cheaterum / skripterum (v podstate 100% shoda vsech tech streameru) a veskera zajimava hra probiha na privatnich whitelist serverech kde se RPckuje. No a kdyz doslo na potycku tak pochopitelne zafungoval desync :)
    Ale je fakt, ze kdyz to vsechno funguje, tak se na to kouka dobre..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam