• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HALCYON: Čistě podle sebe a co si představuju, že jako hráč EA můžu reálně ovlivnit, a to je balancování, ne volba nebo rychlost vývoje enginu. Pokud maj 40 lidí v QA, tak nepotřebujou komunitu ani na zátěžový testy. Tu naopak potřebujou na nahlašování bugů a data, kudy kdo chodí a kde a jak často má co spawnovat.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Už je páteček?
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: To, do čeho by měli hráči EA kecat nejvíc jsi vybral na základě vlastního úsudku, nebo na základě nějaké EULA?

    Takže přání Rocketa se odkloňuje, tomu sem ty prachy prakticky poslal a už tam není, přání hráčů jsou irelevantní, bude to teda podle koho? Podle vývojářů?

    A s tím jak se furt píše novej engine, to mě taky sere. Píše se novej renderer, společné bugy s armou, ovládání, apod. možná tak maximálně vyměňujou část po části. A nebo jo, klidně akceptuju tvrzení, že se píše novej engine, jenom ať je klid.

    Jak jistě víš, tohle je EA access with no refund, takže si myslím, že bys mě alespoň mohl nechat kecat do čeho chci, když mi nikdo nevrátí prachy za vlastní hloupost a naivitu, že DayZ SA bude to, v čem selhal DayZ mod.

    Tím myslím DayZ mod s kvalitním anticheatem s odladěnejma glitchema které prostě jsou u modu nemožné odladit kvůli tomu, že prostě ten kdo to skriptuje nemá stejné možnosti jako ten co má pod palcem kompletní code-base.

    Dám příklad - detekce teleportujícího se hráče. Veškeré informace, které dotečou na hrající klientské PC přitečou ze serveru.

    Já jako admin vidím na webovém interface, který dodala komunita, jak hráč na jednom místě zmizí a objeví se na druhém. Pokud to není respawn a je to několik kilometrů a nesedí ve stihačce, tak je jasné, že je to cheater. Pozná to člověk pouhým okem a Arma to nepozná? Nevšimne si toho server? Ostatní klienti hráče také ne? Má snad hacker takovou moc, že má už rootkit na všech počítačích, na kterých běží arma? Battleeye zabanuje možná v další vlně banů, pokud teda neměl koupený ty lepší cheaty.

    A co dělají hráči?

    Zakládají vlastní servery v zoufalosti vytvářejí whitelisty a potom pomocí komunitních nástrojů loví hackery, ale stejně jim nad letištěma denně prší krávy a ve finále udělají program, který vykickuje hráče na základě analýzy logů se zpožděním 2-3 minuty, ale stejně, prší víc a víc krav a všichni přestávají hrát.

    Nevěřím tomu, že je potřeba novej engine, kterej stejně nebude novej, novej renderer, tisíce a tisíce novejch předmětů, animací a mocapů, druhů nemocí a předělávaných map, dny, dny a dny devblogů a videí s mastrubačním materiálem pro lidi jako je Rudolf a Zombo. NASRAT! A nebo klidně, ale po tom, co udělají DayZ SA v rozsahu modu a funkční. Hromady videí o tom jak děláme to co chceme dělat sou super, ale já si doprdele chtěl zahrát, dokud sem ještě mladej!

    Já si DayZ SA v EA koupil, protože tu vizi co jsem sdílel s lidma co hráli DayZ mod a že to tady byli všichni co sem v té době chodili. Vzpoměňte si, jaká jsme byli parta, úplně všichni. Trávili jsme u toho veškerý volný čas a občas i více. Jako určitě je to úspěch kolik se vybralo, mám radost. Ale docela toho lituju, že jsem nebyl prozíravej jako HANOUCH.

    Přežívali jsme. Dny a dny herního času. Pak to ztratilo význam, protože přežívání není možný ve světě, kdy seš každých 15 minut v aréně. Od toho okamžiku, kdy člověk s timhle prostě musí počítat, končí veškerá zábava ze survivalu.

    To si myslim, že zabilo DayZ mod. Kdo ho hraje dneska? Nadšenci. A je to furt stejný.

    Snad až na fakt, že si komunita udělala svoje vlastní celkem ucházející anticheat nástroje a procedury. Jo a taky stihli nasekat hromady contentu. Troufnu si říct mnohem více než je aktuálně teď v SA. Jasně, nebyly příliš kvalitní, dyť to dělali lidi, co přišli večer z práce.

    Jako, klobouk dolu, protože ty lidi to dělaj pro lidi a rozhodně nemají takové prostředky a možnosti jako Dean R.I.P. and his melody boys.

    I když, někdo si tím může celkem slušně vydělat, viď dubasi, kolik jste naposílali majkovi? :-D

    To je NASRAT!!! podruhé.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: No hlavne kuli tomu odklonu od HC je pro me soucasny SA nehratelny. Jsem to i parkrat zminoval.. Stacilo by par rozumne nastavenych private serveru a jsem v tom zasekanej, ze nevim ktera bije. :) A neresim engine a optimalizace, je to alpha.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ono, hlavně by se měly vydávat nějaký nový verze, žejo. Na 0.60 se už třepu jakou dobu a furt hovno.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DESTROYER: To neni tolik o současnym stavu hry nebo módu, jako spíš o tom, že v1.0 postihne dřív nebo později to samý co vanillu. S novejma mapama a submódama tehdy přibejval do hry obsah rychleji než do vanilly, tak i proto ji hrálo míň a míň lidí, vč. mě. Tak jde o to, jaká bude hratelnost základní hry a jak často budou v těch dalších 5 letech, co oznámili, vydávat content packy, aby ji udrželi naživu. Protože nedlouho po vydání vzniknou jak balancující módy (míň žrádla, víc zbraní/vozidel apod.), tak i ty ve stylu Epochu + nový neofic. mapy.

    Napsal to možná proto, aby odůvodnil, proč se nebudeš muset ve vanille bát, že umřeš hlady nebo na tyfus, jak si přál Rocket, tzn. odklon od hardcore survivalu, kterej je pro mainstreamovýho hráče DayZ až otravně těžkej, k "pouhýmu" survivalu – teple se obleč, nechlastej nepřevařenou vodu a na jednu konzervu fazolí dojdeš do půlky mapy.

    Tohle je ostatně něco, do čeho by měli hráči EA kecat nejvíc, ne jak se má psát engine a optimalizovat.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: To je u me za barakem a neni to rozboreny.. Ted jsem sel kolem :))
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: No jiste... A na to prisel az ted?, ze soucasnej stav je nehratelnej a lidi se rozprchli vsude mozne. Hmmm:)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Mods such as Lingor, Namalsk, Taviana, Epoch and many others certainly did split the userbase up.

    Biran o tříštění komunity. We did it Nyx!

    A few thoughts on.. (Difficulty, Modding, etc) - Developer Discussion & Status Reports - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/232429-a-few-thoughts-on-difficulty-modding-etc/
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    division nechte detem ja chci funkcni dayzetko
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    sorry ze tu neni edit. doplnil bych to do prislusneho postu.
    ten odkaz je s casem kde v recenzi je docela trefne poukazano na jeden z tech problemu. slo o stav v dobe relase. a vyvojar od te doby jiz rekl ze system dark zony bude menit. momentalni stav neznam. nezajima me. pro me to je mrtvy produkt.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    HALCYON: SA vyjde???? :)
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    RUDOLF: nehraju to. tusil jsem ze to bude hype jako krava a hra samotna bude mit hacek nebo dva. prosel jsem recenze kde se dalo. shlednul co se dalo a koukal na stream kdyz to vyslo. jsou firmy u kterych dvakrat merim nez jim nejake penize poslu. musim si tam dopsat bohemku.
    spatne nastaveny pomer risk/reward pro rogue hrace. defakto az znicujici a demotivujici hrat jako rogue.
    odmena za zabiti rogue hrace vysoka dostatecne na to aby motivovala lidi ti skocit do rany aby ses flagnul jako rogue a mohli te beztrestne a za odmenu zabit.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Grind, ale atmo a teamplay super zážitek.

    DESTROYER: Tak si pusť nějakej stream s tím jak developeři hrajou s novym rendererem. Z těch to zase vypadá, že SA někdy vyjde.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Zkusil jsem kouknout na nejaky streamy. Je to takova spise efektni arkada, kde se 3rd person bojuje ala Mass Effect. Open world je jen jakoby a spis je to arenovka/koridorovka.
    Cele mi to prislo jako celkem fail proti tomu co se ocekavalo a hypovalo..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam