• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKY: celou prezentaci bych Hicksovi zatrhl, ještě nepřehnul stéblo trávy a furt by někam jezdil, hokr jeden...

    Maj za ně mluvit výsledky a ne nějaký prezentace a vyjížďky.
    CUKY
    CUKY --- ---
    DayZ at PAX East 2016 - Developer Discussion & Status Reports - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/232508-dayz-at-pax-east-2016/
    CUKY
    CUKY --- ---
    REDSNAKE: Já mít dovolenou, tak si dám irl dayz túru teda, každopádně jasný, nějak ten čas člověk potřebuje zabít a u dayz to docela jde, sem tam.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKY: mám dovolenou, hrál bych:)
    CUKY
    CUKY --- ---
    REDSNAKE: kam pořád pospícháš? ;)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Už to vyšlo?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    WILL: aha, to je práce enfent terrible tohoto auditka!

    livestream s occulusem a trackerem pracek

    Twitch
    https://www.twitch.tv/rocket2guns
    WILL
    WILL --- ---
    Já to tady jenom odložím...

    Out of Ammo Launch Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=3-vpLpgOEQM&feature=youtu.be&a
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    BURKE: BI podle mě Armě rozumí, maj dobrý programátory a za dva roky dostali od každýho 20 liber. Pointa?
    BURKE
    BURKE --- ---
    ZOMBO: Koukni na Dubasuv komentar a vymen Mika za BI....docela to sedi
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    HALCYON: no jako jo no, mike od nas za ty dva roky dostal vic jak 500liber a kdyby nebyl ted hloupej tak mohl mit jeste vic z exilu,

    mike je dobrej programator ale je to hrac CoD, arme nerozumi nevi co hraci chtej ikdyz jsme se mu to snazili vysvetlit, posledni dobe vymyslel kokotiny a tim zapudil svyho nejvetsiho donatora tvardyho a podrizl si vetev

    je to skoda venovali jsme tomu taky dost casu ale dokud nebude nejakej progres (napln na serveru) nema cenu tam hrat aspon pro me mise co jsme staveli se rychle okoukaj
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HALCYON: Čistě podle sebe a co si představuju, že jako hráč EA můžu reálně ovlivnit, a to je balancování, ne volba nebo rychlost vývoje enginu. Pokud maj 40 lidí v QA, tak nepotřebujou komunitu ani na zátěžový testy. Tu naopak potřebujou na nahlašování bugů a data, kudy kdo chodí a kde a jak často má co spawnovat.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Už je páteček?
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: To, do čeho by měli hráči EA kecat nejvíc jsi vybral na základě vlastního úsudku, nebo na základě nějaké EULA?

    Takže přání Rocketa se odkloňuje, tomu sem ty prachy prakticky poslal a už tam není, přání hráčů jsou irelevantní, bude to teda podle koho? Podle vývojářů?

    A s tím jak se furt píše novej engine, to mě taky sere. Píše se novej renderer, společné bugy s armou, ovládání, apod. možná tak maximálně vyměňujou část po části. A nebo jo, klidně akceptuju tvrzení, že se píše novej engine, jenom ať je klid.

    Jak jistě víš, tohle je EA access with no refund, takže si myslím, že bys mě alespoň mohl nechat kecat do čeho chci, když mi nikdo nevrátí prachy za vlastní hloupost a naivitu, že DayZ SA bude to, v čem selhal DayZ mod.

    Tím myslím DayZ mod s kvalitním anticheatem s odladěnejma glitchema které prostě jsou u modu nemožné odladit kvůli tomu, že prostě ten kdo to skriptuje nemá stejné možnosti jako ten co má pod palcem kompletní code-base.

    Dám příklad - detekce teleportujícího se hráče. Veškeré informace, které dotečou na hrající klientské PC přitečou ze serveru.

    Já jako admin vidím na webovém interface, který dodala komunita, jak hráč na jednom místě zmizí a objeví se na druhém. Pokud to není respawn a je to několik kilometrů a nesedí ve stihačce, tak je jasné, že je to cheater. Pozná to člověk pouhým okem a Arma to nepozná? Nevšimne si toho server? Ostatní klienti hráče také ne? Má snad hacker takovou moc, že má už rootkit na všech počítačích, na kterých běží arma? Battleeye zabanuje možná v další vlně banů, pokud teda neměl koupený ty lepší cheaty.

    A co dělají hráči?

    Zakládají vlastní servery v zoufalosti vytvářejí whitelisty a potom pomocí komunitních nástrojů loví hackery, ale stejně jim nad letištěma denně prší krávy a ve finále udělají program, který vykickuje hráče na základě analýzy logů se zpožděním 2-3 minuty, ale stejně, prší víc a víc krav a všichni přestávají hrát.

    Nevěřím tomu, že je potřeba novej engine, kterej stejně nebude novej, novej renderer, tisíce a tisíce novejch předmětů, animací a mocapů, druhů nemocí a předělávaných map, dny, dny a dny devblogů a videí s mastrubačním materiálem pro lidi jako je Rudolf a Zombo. NASRAT! A nebo klidně, ale po tom, co udělají DayZ SA v rozsahu modu a funkční. Hromady videí o tom jak děláme to co chceme dělat sou super, ale já si doprdele chtěl zahrát, dokud sem ještě mladej!

    Já si DayZ SA v EA koupil, protože tu vizi co jsem sdílel s lidma co hráli DayZ mod a že to tady byli všichni co sem v té době chodili. Vzpoměňte si, jaká jsme byli parta, úplně všichni. Trávili jsme u toho veškerý volný čas a občas i více. Jako určitě je to úspěch kolik se vybralo, mám radost. Ale docela toho lituju, že jsem nebyl prozíravej jako HANOUCH.

    Přežívali jsme. Dny a dny herního času. Pak to ztratilo význam, protože přežívání není možný ve světě, kdy seš každých 15 minut v aréně. Od toho okamžiku, kdy člověk s timhle prostě musí počítat, končí veškerá zábava ze survivalu.

    To si myslim, že zabilo DayZ mod. Kdo ho hraje dneska? Nadšenci. A je to furt stejný.

    Snad až na fakt, že si komunita udělala svoje vlastní celkem ucházející anticheat nástroje a procedury. Jo a taky stihli nasekat hromady contentu. Troufnu si říct mnohem více než je aktuálně teď v SA. Jasně, nebyly příliš kvalitní, dyť to dělali lidi, co přišli večer z práce.

    Jako, klobouk dolu, protože ty lidi to dělaj pro lidi a rozhodně nemají takové prostředky a možnosti jako Dean R.I.P. and his melody boys.

    I když, někdo si tím může celkem slušně vydělat, viď dubasi, kolik jste naposílali majkovi? :-D

    To je NASRAT!!! podruhé.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: No hlavne kuli tomu odklonu od HC je pro me soucasny SA nehratelny. Jsem to i parkrat zminoval.. Stacilo by par rozumne nastavenych private serveru a jsem v tom zasekanej, ze nevim ktera bije. :) A neresim engine a optimalizace, je to alpha.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ono, hlavně by se měly vydávat nějaký nový verze, žejo. Na 0.60 se už třepu jakou dobu a furt hovno.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DESTROYER: To neni tolik o současnym stavu hry nebo módu, jako spíš o tom, že v1.0 postihne dřív nebo později to samý co vanillu. S novejma mapama a submódama tehdy přibejval do hry obsah rychleji než do vanilly, tak i proto ji hrálo míň a míň lidí, vč. mě. Tak jde o to, jaká bude hratelnost základní hry a jak často budou v těch dalších 5 letech, co oznámili, vydávat content packy, aby ji udrželi naživu. Protože nedlouho po vydání vzniknou jak balancující módy (míň žrádla, víc zbraní/vozidel apod.), tak i ty ve stylu Epochu + nový neofic. mapy.

    Napsal to možná proto, aby odůvodnil, proč se nebudeš muset ve vanille bát, že umřeš hlady nebo na tyfus, jak si přál Rocket, tzn. odklon od hardcore survivalu, kterej je pro mainstreamovýho hráče DayZ až otravně těžkej, k "pouhýmu" survivalu – teple se obleč, nechlastej nepřevařenou vodu a na jednu konzervu fazolí dojdeš do půlky mapy.

    Tohle je ostatně něco, do čeho by měli hráči EA kecat nejvíc, ne jak se má psát engine a optimalizovat.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: To je u me za barakem a neni to rozboreny.. Ted jsem sel kolem :))
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: No jiste... A na to prisel az ted?, ze soucasnej stav je nehratelnej a lidi se rozprchli vsude mozne. Hmmm:)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Mods such as Lingor, Namalsk, Taviana, Epoch and many others certainly did split the userbase up.

    Biran o tříštění komunity. We did it Nyx!

    A few thoughts on.. (Difficulty, Modding, etc) - Developer Discussion & Status Reports - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/232429-a-few-thoughts-on-difficulty-modding-etc/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam