• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    BLAF
    BLAF --- ---
    RUDOLF: Zni to dobre, jen mam porad pocit, ze si na to budeme muset tak tri roky pockat...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Status Report - 26 Apr 2016 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-26-apr-2016
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Ale tohle je milé:-)

    DayZ Development
    @dayzdevteam
    Early Access Post Apocalyptic Sandbox. Projected 1.0: Q3 2016 Xbox One/PS4: Coming soon, Tweets: ^SM/Smo55, ^DH/DHawkz

    Redditor: "So - what do you mean by "Projected 1.0: Q3 2016"? Because you can't possibly mean that DayZ is supposed to release Q3 2016."

    Dustin Hucks: "It means that's our projection. Quite simple"
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: wow dayz!... celkem funkcni!.. a dokonce se na nem pracuje!... :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    to je sympatickej projekt - maj i companion dogs

    alpha14
    https://www.youtube.com/watch?v=fJLTgqbC3Lk
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    DESTROYER: DX12 engine, dokáže díky optimalizovaným pipeline dělat podstatně hezčí obrázky s nižšími nároky než DX11, o DX9 v kterým běží SA ani nemluvě. Takže kompromis v dohlednosti celkem nechápu(stejně se to řeší přes LOD, který Arma prostě kvalitně nikdy neuměla využívat)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ELECTRICKOTA: Ty narusty fps se sami neudelaj :p
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Teda v SA
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ELECTRICKOTA: Na mně působilo že to bylo furt.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    RUDOLF: jo tam kde to dává smysl je to OK, zase u moře jsem byl hodně krát a mlhu jsem tam viděl maximálně brzo ráno... Uvidím až to vyjde
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ELECTRICKOTA: Je prej podle nadmořský výšky. Ve středozemi nebude. Ale bral bych ji kolem jezer.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    RUDOLF: Me osobne tam sere ta permanentní mlha, tak snad to bude víc promenlive, protoze jestli tim jen schovavaj to ze tu scenu hned za blurem clipujou,m tak maj i me velke minus.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: Každopádně do konce roku 2016 nemá smysl SA rozehrávat. Oprava spousty bugů závísí na nových core technologiích a spousta dalších bugů na odladění už zavedených technologiích.

    V .60 si tak akorát otestuji, zda mi ještě stačí HW.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: jo, .60 je o rendereru a UI - nic víc:-)

    snad ty další core technologie nasadějí rychleji:-)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Vyzkousim az vyjde jak vypada a funguje ten renderer, ale obavam se ze to bude to jedine. Hra jako takova se zjevne nikam neposunula :(.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DayZ at PAX East: 0.60 Map Changes Highlights - Tulga/Elektro/Cherno (+ Multicam Fix)
    http://www.youtube.com/watch?v=OlpZ2JhArx4
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: a tady ten skákací vault

    .60 Shoutcast - SHIRTS: https://goo.gl/qpgpiF - Oddshot
    http://oddshot.tv/shot/sixmacs-2016042320211977
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Jsem neposlouchal, tak mi to poprvý připadalo jako glitch:))

    DayZ .60 PAX East - Infected jumping over fence & objects
    https://www.youtube.com/watch?v=UZAO2vNrOls
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam