• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    MAOR: Měl bych tip, proč se s ní serou: teď jsou ve hře 4 vozidla vs. 7 útočnejch pušek, z toho jedna velice podobná ve stejný ráži. V řadě je nicméně 13 novejch zbraní, velice bych se divil, kdyby to bylo finální číslo. Vz. 58 jsem měl v módu rád, ale radši bych neuměl střílet s L85A2, kterou mi tam vysloveně odmítaj přidat...
    MAOR
    MAOR --- ---
    RUDOLF: tohle mě nasralo už na fb... posranou škodovku ano, ale sa vz. 58, to neeeee..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    ... a pickup. UAZ sice vlastní vrak nemá, ale Peter ho tam chce údajně taky.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Tož pěkně jsem si to tim svym červnovym data-miningem vyspoiloval, já je dokonce podezříval, že se jen přepsali u 1203... To, že udělaj ke každýmu vraku pojízdnou verzi, už maj skoro splněno. Prakticky zbejvá jen Humvee (v plánu).
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---


    77WHITE
    77WHITE --- ---
    RUDOLF: ah, starej dobrej thunder dome:)
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    ZOMBO: super, ted jeste nejaky unikatni budovy v kazdym vetsim meste, aby melo smysl se tam do nekonecnyho koseni zombiku poustet
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    ZOMBO: RIP me. Doporučuju si snížit hlasitost, pokud máte sluchátka a nechcete z toho AUGa ohluchnout jako já.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    .61 Dev Log / Audio Tech Updates
    https://www.youtube.com/watch?v=IXr3U098Bss
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: To ber jako můj skromnej a naivní odhad (viz to "+"), plány pro 0.62 nejsou ještě zveřejněný. Básní o tom dlouho a vydatně, tak ten rozdíl čekám víc než znatelnej, jinak by kvůli tomu systému nepředělali většinu animací a i proto je v řadě přes 10 novejch zbraní.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: v 0.62 má být ten nový systém ovládání? Takže by to mohlo přestat být "gumové"?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    OMNISLASH: Drtivá většina hráčů i nehráčů DayZ má podobnej názor jako ty: nečte devblogy a obrázek o vývoji si udělá hraním nebo útržkovitejma informacema. A ruku na srdce, hlavní části novýho enginu se do hry dostávaj až letos, takže se těžko někdo může přít o to, že to trvá a ještě dlouho trvat bude.

    Ta tvoje teorie o dobře placenym koníčku a kašlání na fanoušky pokulhává proto, že DayZ zřejmě vidíš jako kickstarter a ne novou značku zavedenýho herního studia, notabene soukromý firmy, kde si zisk nerozdělujou vývojáři a jejíž cíl je vydělávat co nejvíc bez ohledu na to, kolik produkt s takovym potenciálem a konkurencí v nedohlednu vydělal doteď.

    Fanoušci si přejou
    - vyšší fps: 0.60 novej renderer
    - slyšitelnost výstřelů: 0.61 novej zvuk. systém
    - větší počet zombíků ve městech: 0.61 dynamickej systém spawnování AI
    - plynulej pohyb postavy: 0.62+ novej systém ovládání/animování postav (se kterym je spojenej nespočet neopravenejch bugů)

    Hra mohla bez tohohle všeho dávno vyjít, kdyby si v BI řekli, že nepotřebuje pevnej základ pro vydávání DLC, módů a všeho, co MMO potenciálně prodá v dalších 5 letech po 1.0.

    Kravinama máš nejspíš na mysli elementy PvE, což je i z mýho pohledu jako si dát salát v mekáči, ale neodepsal bych celou RP komunitu, která tomuhle stylu dává přednost.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    OMNISLASH: vzhledem k tomu, že celý vývoj sleduju velmi bedlivě od roku 2012, tak mám o něm velmi dobrou představu. Samozřejmě nemám přístup k interním informacím ale i z veřejných zdrojů si jde udělat velmi dobrý obrázek. Ano, vývoj se táhne - ale jsou k tomu velmi objektivní technologické a organizační důvody.

    Nevím ani kde jsi vztal, že vývojáři kašlou na přání hráčů. Pokud to vezmu od začátku - přání číslo jedna, bylo efektivní potírání cheaterů. To byla priorita číslo jedna, při rozhodování o tom, co je potřeba udělat při vývoji SA. Můžeme si dokonce říct, že si vzala BI sousto na úrovni největších firem v průmyslu co řeší MMO a multiplayer hry obecně - tady žádné dokonalé řešení neexistuje. Ale existuje řešení na úrovni architektury engine, na tom co je v kompetenci klienta a co serveru. Minulej rok dokonce dosáhli stavu, že pár měsíců nefungovali žádný cheaty. Teď o nějakých cheatech vím, z nichž stále neřešitelné bude ESP - páč je na úrovni klienta a server žádnou divnou aktivitu pravděpodobně neodhalí. Ale všechny výbušný cheaty, zrychlení apod. - ty se řeší vlnama BANů, aby výrobci cheatů neměli okamžitou zpětnou vazbu, zda je cheat detekovatelný nebo ne. Žádná multiplayer hra tenhle problém asi nikdy nevyřeší, ale SA se dostalo na velmi solidní úroveň.

    Ad bugy apod.. na to je taky velmi dobrá odpověď.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    RUDOLF: ty jsi taky dojem :) opravdu veris tomu, ze nekdo, kdo neni hardcore fanousek a dovede se na veci podivat trochu objektivne, zakonite pri pohledu na dayz nedojde k zaveru, ze je to aktualne jeden z nejhure se vyvijejicich early accessu na steamu? kdyz se pokusis alespon o trochu one objektivity, nemuzes rict, ze to, co hraci vytykaji tem horam podelanych ea, nesedi jako ulite prave na dayz (vyvoj trva roky, postup je minimalni, vyvojari kaslou na prani hracu, neresi se bugy, vymysleji kraviny, o ktere stoji malokdo / nikdo, etc., etc.)
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    RUDOLF: btw vcera ve fightclubu rikali, ze vyvojari vubec nepocitali s moznosti, ze by se tam prvni den vubec nekdo potkal, prej to aby se hraci navzajem videli je otazka dalsich patchu
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    RUDOLF: Tohle me teda taky zasahlo
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Sledoval jsem naživo, dost to připomínalo atmosféru při prvním hledání se s ostatníma v Černarusi. I přes zklamání to ale bylo napínavý, přece jen šance jedna ku miliardě...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Co říkáte na drama s No Man's Sky? To je hrozný, jak ty vývojáři naslibovali, co?

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    OMNISLASH: díky za dojmy
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam