• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    ZOMBO: Jako vymodelovany to maj krasne:) snad pujde ta marina pripojit k v3s, aby mohl cirkus krizovat Cernarusi dle libosti:)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: jj, to jsem právě viděl.. ale bral jsem to jako dočasnej systém a bylo to na 800m. Já bych to chtěl aspoň na 1500;-) Aby člověk zbystřil jen při agro.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Takový meta mi v módu nevadilo, spíš naopak, čím víc minizástav srdce, tím víc DayZ. Vskutečnosti jsou ve hře ty triggery už teď, kdy se zombíci nehejbaj, dokud neni hráč v dohledu (dalekohledu, jak ukazoval tušim Sacriel). Truman Show / státní zaměstnanci hadr.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: ale ve zkratce, oproti modu lepší - ale furt né solved.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: to jen ten kompromis kterýho jsem se bál, že ty potřebný počty zedů najednou nezvládnou.. meta gaming element to bude, pokud ten trigger bude pod 1,5 km. Každopádně to určitě posunuli v tom, kolik zedů může být spawnutejch najednou.. ale ten výsledek bude imho kompromis - už bodle těch brianových slov, že nebudou triggerovat víc zedů podle počtu hráčů v okolí. Tj. ten meta gaming element je pak citelnější.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: zombie spawn jo, predátoři velice opatrně, ale o řešením desyncu se podle mě začalo vážněji mluvit později, alespoň to nebylo dlouho mezi hlavníma milníkama verze. Na druhou stranu to přímo souvisí s tim, proč se mění systém spawnování AI, co tak nezatěžuje server. I tak jsem to bral "jen" jako první krok, protože hrozí, že navýšení počtu hráčů a vozidel to opět rozjebe.

    Mimochodem, jak chápeš rozdíl mezi módem a hrou v tom dynam. spawnování ? Ve smyslu, že v módu poznáš, že je ve městě hráč podle naspawnovanejch zombíků okolo. V čem se to liší od tohohle?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    77WHITE: HALCYON: Takže to nefunguje jako bod obnovení?

    HALCYON
    HALCYON --- ---
    BURKHAR: Ještě můžeš potichu někde umřít.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Prostě to releasnou jako update v okamžiku, kdy jim to de zkompilovat no. Do tý doby nemůžou dělat nic!
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO:
    ZOMBO:

    mně teda přišlo že .61 byla hlavně o zombie spawnu, predátorech a zlepšením desyncu.. pak teprve přihodili audio a to jim asi klaplo.. a teď maj furt s problémy s desyncem - tj. networkingem.. imho by mohli mergnout něco nového, ale tím jen zase ohrozí .61.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    ZOMBO: to je jasný. Jedna věc jim rozjebala klasicky věci další, takže radši postupně než všechno naráz, co ty víš jak hodně jim dynamickej zvuk rozboural zbytek:)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ZOMBO: Nemůžu víc, sorry.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    BURKHAR: Rád si nechám vysvětlit, protože zrovna zvukovej modul mi nepřijde jako něco, co by se muselo nutně testovat v jedný verzi zároveň s novym systémem AI, pokud to jsou hlavně zvuky zbraní.

    Update 1
    - zvuk A3 Eden
    - prohlížeč serverů + fronta na server
    - dynamický stíny

    vs

    Update 2
    - dynamickej spawn AI
    - vlci
    - synchronizace
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ZOMBO: To je dost těžký technicky bohužel.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Přál bych si, aby ty updaty víc rozdělovali na menší podle jednotlivejch milestonů, protože na začátku se 0.61 tvářila převážně jako update zvuku, teď je to spíš o AI a synchronizaci.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    WILL: ale to cajk, spíš že tam unable to reproduce apod.
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Myslím že to se nedá úplně odhadnout. To jsou ty bugy, které dokážeš vyřešit za 10 minut a nebo možná za 2 týdny. To se hlavně týká toho druhého a předposledního bugu, myslím.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO:

    "I'll do my best to fill you guys in on what the dang hold up is, and our progress against getting it onto experimental/unstable branch since the last Status Report. "

    Přičemž scumbag Brian neřekne v jaké fázy jsou tyhle issues;-) Jestli jsou fixed tak cajk, ale deklamovat jedno a činnit druhé;-) to už je na nominaci.. poslední výklade je, že s nima jakkoliv nehlo.

    Client crash when exiting title
    Player position hitching when navigating collision
    Magazine ammo count quantity reporting incorrectly
    Items can be stuck in hands under certain cancel action situations
    Dynamic Infected spawning without player trigger
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Status Report - 11 Oct 2016 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-11-oct-2016



    SHULDAA
    SHULDAA --- ---
    vcera sem k tomu vraku doplaval ( ten nalevo uprostred) a vubec neslo se nikam dostat
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam