• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    MAOR
    MAOR --- ---
    BURKE: Než bych si zapnul DayZ, to si dám raději kafe.. dokud tam jsou pořád ty zkurvené zvuky, kdy vlastně někdy nejsou ani žádné zvuky, tak to nemá cenu...

    A u mě rozšíření GTA V o motorkáře a další kriminální zločiny jako např. výroba a prodej perníku postavila DayZ ne na druhou kolej, ale rovnou na konec fronty.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BURKE: az bude neco novyho, tak jim to spocteme..
    BURKE
    BURKE --- ---
    7 dní bez hatu to už to fakt nikdo nehraje ?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Chiappa Little Badger - Survival Gun Review - Day 16
    https://www.youtube.com/watch?v=nwPJJD-WCQY
    ONDREX
    ONDREX --- ---
    REDSNAKE: možná poprvé - nevim, možná naposled - nevim, přidám můj aktuální názor: běhá to úplně skvěle na mém aktuálním herním stroji - GTA 5 mám také na full a také bez problémů. Plnou specifikaci klidně dodám, ale zkrátka je to SSD disk, MSI GTX960, 8GB RAM, i5 4690, MB GA-B85M-D3H

    -aktuální ostrej public build
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    REDSNAKE: pockej, jakej build? ta 0.60 cosi bezela uplne v pohode.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO:Já vím, jenže první fáze vývoje je už tři, čtyři roky? To je jedno, jen jsem měl chuť kopnout si do mrtvoly.

    V pátek jsem to pouštěl, ta hra je náročnější než cokoliv jiného, dropy ve městech i na sestavě, která utáhne GTA V na plné detaily ve Full HD. Mám vážné pochybnosti, že to ještě dají dohromady. A bohužel, už to začíná silně graficky zastarávat, co si budem nalhávat.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Nebo takhle:

    A: "Je vývoj DayZ nějakým způsobem problematický?" ...
    B: ... "Pravdou je, že především v první fázi vývoje hry je třeba provést spoustu vývojářské práce, kterou hráč prakticky vůbec nevidí."
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    A:"Se mi zdá, že tam hovno děláte"
    B:"Přidali jsme V3S a persistentní stany!"
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    9. března 2015
    Čeští vývojáři o DayZ: Odchod hlavního návrháře byla nejlepší varianta - iDNES.cz
    http://bonusweb.idnes.cz/...a-interactive-rozhovor-dtz-/Magazin.aspx?c=A150309_150833_bw-magazin_anb
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    REDSNAKE: ale tak chapu proc, holt najit dobryho modelare je o dost snazsi jak dobryho kodera. Navic ta graficka prace se da solidne odhadnout i provadet v terminech, s kodem ti to nikdo garantovat nedokaze kdy se co rozsype:(
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Ta strelnice je super. Jeste by tam mohla byt maringotka plna 80's coin-up automatu s rozvernou konverzacni minihrou s partickou usteckych cikanu, ktera by se jmenovala "puč mi dvacku pičo", kde by jakakoliv z odpovedi skoncila stejne a to tak, ze bys dostal pres drzku.
    RESK181
    RESK181 --- ---
    REDSNAKE: Přesně tak...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Jop, modely, to je tak jediný co jim jde.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    ZOMBO: Jako vymodelovany to maj krasne:) snad pujde ta marina pripojit k v3s, aby mohl cirkus krizovat Cernarusi dle libosti:)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: jj, to jsem právě viděl.. ale bral jsem to jako dočasnej systém a bylo to na 800m. Já bych to chtěl aspoň na 1500;-) Aby člověk zbystřil jen při agro.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Takový meta mi v módu nevadilo, spíš naopak, čím víc minizástav srdce, tím víc DayZ. Vskutečnosti jsou ve hře ty triggery už teď, kdy se zombíci nehejbaj, dokud neni hráč v dohledu (dalekohledu, jak ukazoval tušim Sacriel). Truman Show / státní zaměstnanci hadr.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: ale ve zkratce, oproti modu lepší - ale furt né solved.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: to jen ten kompromis kterýho jsem se bál, že ty potřebný počty zedů najednou nezvládnou.. meta gaming element to bude, pokud ten trigger bude pod 1,5 km. Každopádně to určitě posunuli v tom, kolik zedů může být spawnutejch najednou.. ale ten výsledek bude imho kompromis - už bodle těch brianových slov, že nebudou triggerovat víc zedů podle počtu hráčů v okolí. Tj. ten meta gaming element je pak citelnější.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: zombie spawn jo, predátoři velice opatrně, ale o řešením desyncu se podle mě začalo vážněji mluvit později, alespoň to nebylo dlouho mezi hlavníma milníkama verze. Na druhou stranu to přímo souvisí s tim, proč se mění systém spawnování AI, co tak nezatěžuje server. I tak jsem to bral "jen" jako první krok, protože hrozí, že navýšení počtu hráčů a vozidel to opět rozjebe.

    Mimochodem, jak chápeš rozdíl mezi módem a hrou v tom dynam. spawnování ? Ve smyslu, že v módu poznáš, že je ve městě hráč podle naspawnovanejch zombíků okolo. V čem se to liší od tohohle?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam