• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Jjo nazvuceni hudby pro radio/tv nebo pro hifi / kino whatever :) Taky trosku veda. :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Potrebujes nahrat cisty zvuk, ale s plnou dynamikou. K tomu je potreba prostredi kde nebude ozvena, dozvuk, nebude nic rezonovat nebo se divne odrazet + odpovidajici mikrofon(y) co to zachyti (rozhodne dost slozita prace). Rozhodne nic neorezavas, jen potrebujes dobry sampl na ktery pak muzes lepit ty vsechny dalsi efekty (ozvena atd..).
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: hannet;-)


    srry za OT

    24 Hour Party People - Joy Division and Martin Hannett
    https://www.youtube.com/watch?v=zGA6rmsnDkQ
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: btw.. nejvíc to pro mně vystihl 24 hour party people, kdy joy division s hammondem vyšli ze studia a narvali kazetu do autorádia, protože to je ten prostor, kde se to bude poslouchat nejdřív..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: taky závisí na čem to posloucháš, teď to mám na interních macbook chrastítkách. ideálně bych to narval na svoje sennheisery, který až nižší třída tak jsou příjemně neutrální, ale musím po letech vyměnit membrány, teď je to trochu ekl..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: poslechni si to video dole, jestli to funguje nebo ne, jsou tam zvuky přímo ze hry.. já ze zbraně nikdy nestřílel, takže nemám představu.. ale jasně chápu, že střelba v uzavřeném prostoru by měla být kule rvoucí a bylo by fajn to nějak prezentovat ve hře, bez toho, aby hráči ohluchli..

    no a jestli děláš v oboru, to mně vlastně zajímá, co přesně potřebuješ zachytit v samplu.. imho prostorový efekty dodáváš při hře dle kontextu, zda jsi v lese, domě, na louce apod.. pak bude něco na vzdálenost + efekty na ozvěnu + prostor kde jsi.. jestli rozumím správně problému samplování, tak je, že pro účely hry potřebuješ ten plnej zvuk ořezat o vlastnosti, který pak dodáš později efektem?
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Oboje to zni velice plose, bez dynamiky. 1911 jeste celkem ok, brokovnice spatny.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Ja zvukarinu a zvukovej design uz nejakej ten rok delam.. A to co pises 100% souhlasi. Kazdopadne ty samply jsou uz od zakladu spatne, postradaji dynamiku skutecneho vystrelu a s tim nic moc neudelas. V A3 je to takovy promenlivy.. neco zni celkem dobre a neco jak ze zadku.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    tady chlapík střílí 1911 a ze brokovnice..

    DAYZ .61 GAMEPLAY - Gunshot Sounds & Zombie Looting
    https://www.youtube.com/watch?v=8NYR3yt7jX0&feature=share
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    L4MA: upřímně nevím;-)

    DESTROYER: nemyslím nutně, ty zvuky zněj dost neutrálně a jednoduše.. imho musíš vědět, jak se samplem pak budeš dál pracovat. Koukni někdy, co chtěj koloristi za obraz z kamery. Chtěj neutrální, skoro až vyblitej výstup z kamery. Protože to pak obarvej lépe, než když už ten obraz má nějakej barvenej charakter.

    .. mám navíc trochu pocit, že se zbraně pro armu 3 i DayZ samplovali spolu.. a na A3 si zas tak tolik nikdo neztěžuje..

    ale jasně, pokud někdo vytáhne samply z A3 a budej znít lépe, tak to fantazíruju nesmysly.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: To chapu. Ale i nejvic sebelepsi engine (mix/efektor atd.) s tim nic moc nenadela, kdyz je jako zaklad dodan naprosto priserny sampl.
    L4MA
    L4MA --- ---
    RUDOLF: pockej, to fakt neni trolba?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: DESTROYER: to asi nemá cenu řešit, dokud to neuslyšíš ve hře - audio engine to dost překope podle kontextu, kdy ten zvuk uslyšíš.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DUBAS_: To je trolling nebo real? Nevim totiz jestli se smat nebo brecet. :D
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Tak nevim jestli ty novy zvuky jsou lepsi pripadaj me vsechny stejny
    DayZ 0.61 Old Weapon Sounds Vs New Weapon Sounds
    https://www.youtube.com/watch?v=YFwjQDC0ktI
    MAOR
    MAOR --- ---
    He, člověk se vrátí z líbánek a tady tolik novinek! ..vrtulník, bergen, dřív jsem si tu všiml i multikáry ... to jsou prostě samá pozitiva! Akorát mám pocit, že tohle všechno ve hře zažiju, až mí potomci odejdou z domu (momentálně žádné nemám a nejsou ani na cestě).
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    SPINGEE: Několik modelů od Black Elementu se nakonec dostalo do hry, tak třeba někdy i ten britskej Bergen...

    WILL
    WILL --- ---
    ZOMBO: Koukám, že Fido je ještě ze staré školy, která říká "enžajn".
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    DEUSOPTIM: Ten bágl by meli dat do dayz
    DEUSOPTIM
    DEUSOPTIM --- ---
    Když v Armě vidíte evoluci na vlastní oči :D

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam