• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    MAOR
    MAOR --- ---
    REDSNAKE: Chápu, že tohle je detail, ale jak bylo řečeno v Mariňákovi "detaily pánové, ty vás udrží při životě!" :D Ono to jde ruku v ruce prostě od drobností, přes velké srance... Mě osobně to prostě přijde jako fušeřina. Buď to dělám pořádně komplet, nebo se na to můžu vysrat. Ale co, hlavně že si na sebe můžeme obléknout nádherné růžové šatičky...
    BURKE
    BURKE --- ---
    RUDOLF:1) Chápu, že nemůžou mít 500 interních lidí na testy. 2) To, co jsem včera viděl byl skok tak o pár světelných let (u jiné hry bych řekl max. pár měsíců) zpět, ikdyž tohle je spíš na dno. Takže 0.61 za 12 měs. na experimentálu, když jim to vyjde a ještě více vykradou A3 engine možná i dříve (nebo později ?).Jak to mám chápat ? A to ještě navíc tenhle build neobsahoval většinu vozidel a zbraní viz dole. Nevím nevím ale aby to za chvíli někdo z devs neodnesl nějakým tím neblahým syndromem ....
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: bylo info, že právě tyhle bugy se neprojevěj při interním testování, proto to dávaj na exp.
    BURKE
    BURKE --- ---
    REDSNAKE: Mě včera pobavil exp. , kterej byl zaplej cca 2h. Nikdy jsem nevidel aby hra vydrzela cca 2 min s 10 fps a pak spadla. To byl jako dobrej joke. To nemuzou nahnat na tyhle nedodelany buildy interni testery nez si udelaji ostudu public ? Celkem zbytecny probuzovat v lidech falesnou nadeji a pak je konfrontovat s buildem , ktery nebezi vic jak 2 min ? Jo vlastne to je experimental /UNSTABLE :-D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    MAOR: Kdyby tohle byl největší problém DayZ tak zatnu zuby a asi bych to i zapl :D

    Ale pokud budou přidávat věci, které nefungujou, nebo rozbíjet fungující věci, tak to moc posun není.
    Třeba jsem se těšil na auta. Jakože by člověk měl trochu motivaci zas to hrát, nějaký cíl běhání po okolí a tím by bylo sbírání součástek. Těšil jsem se na to jak malej jarda, až si spravím první auto a budu s ním jezdit po okolí než mě někdo zastřelí. Jaké bylo ale moje zklamání, když jsem auto opravil, ujel s ním sotva sto metrů a kvůli bugu ho poslal do sraček. Nebo přijel k jinému autu a tím nešlo to první ovládat. A podobně....To pak má člověk málo chutí to hrát.
    MAOR
    MAOR --- ---
    BURKHAR: no nejsem slepý a moc dobře vidím, že celý ten bok je z jednoho kusu, ta žlutě nastříkaná část není žádné oddělitelné víko... tak mi vysvětli, jak to že je žlutá část skoro jak z fabriky a ta šedá je rozmrdaná...
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    MAOR: A plast už jsi někdy viděl?
    MAOR
    MAOR --- ---
    ZOMBO: a kurva... mašina ošlehaná, ale žlutý nástřik vydrží i atomovku... to fakt musel vymyslet borec
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    77WHITE: Ne, bohužel nebylo, alespoň ne ve standalone. Jedna z velkejch stížností na PVP se týkala toho, že ty výstřely často nejsou vůbec slyšet, ať si otočenej, jak chceš. Jestli to, co popisuješ, umí Arma 3, tak teď i DayZ. Ale testoval jsem to krátce, tak nemůžu potvrdit, jestli to už funguje na 100 %.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    ZOMBO: clovece to me nezajima, to bylo i driv:) Spis jestli konecne zvuky fungujou spravne i pri otaceni pohledu, to byl nejvetsi pain, protoze jakmile zacalo prehravani zvukovy stopy, tak bylo jedno jestli si otacel pohledem, furt to hralo ze stejnyho smeru kde to prehravat zaclo. Zni to jako picovinka ale fakticky bude identifikovani ukrytu strelce mnohem jednodussi.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    77WHITE: Výstřely to maj, různý vzdálenosti a hlavně je slyší všichni.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    a maj teda uz ten dynamickej zvuk? protoze to jak ty pištole zni je celkem sumak, jen aby uz konecne byl zvuk dynamickej :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Dneska jsem hrál asi 20 minut na singapurskym exp. serveru (už jsou všechny offline), kterej tolik nepadal, a i když 0.61 zdaleka ještě nebude TEN update, tak slyšet výstřely z kilometr vzdálenýho Černa je fakt zážitek.

    Hotbar navíc reaguje hned napoprvý a přepínání věcí je okamžitý (bez animace).
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---










    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: jedu v nižší řadě, ve 215 už roky..

    příště ale pro domácnost půjdu do nejvyšší a otevřený konstrukce.. zvukový downgrady jsou peklo..

    DESTROYER: to imho zajišťujou otevřeným prostorem.. někdy tady bylo video ze střelnice před lety..
    DEUSOPTIM
    DEUSOPTIM --- ---
    Dnes jsem si složil novou hračku

    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    DESTROYER: a taky tam musi byt zabudovana nejaka forma IR reverbu, ktery si sam zaroven tu impulse response skenuje a pocita v realym case, podle prostredi.... nevim blabolim proste to zni super
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    CLUSMAN: To je vec kterou maji fakt vyborne vychytanou. Kdy pocitaji se strelou/sonickym treskem + vystrelem jako takovym. Postupne podle vzdalenosti predpokladam probiha celkem sofistikovane filtrovani pasem (spodni se nese nejdal, ale nejhlasitejsi/nejvyrazneji je to prudke stlaceni plynu co vyleti z hlavne) a jejich vysledny mix na danou vzdalenost + ten sonicky tresk a ozvena prostredi.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    DESTROYER: souhlasim ty vystrely jsou ponekud nestastny... ono taky nahravat neco v rozmezi 140-190 spl asi neni sranda, na druhou stranu se mi libi jak egine se samplem pracuje podle vzdalenosti a prostoru vystrelu, byl bych velice rad kdyby mi nekdo vysvetlil jak to funguje, myslim tu praci na pomezi sound dizajnu a programatora
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam