• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Včera jsem obešel všechny nový místa a skončil v opuštěnym Černu. Byl to singapurskej 1st person exp. server, což je taková jistota, že mi během focení nikdo nesestřelí helmu OSN z hlavy...







    Tábor nad Sosnovkou jako bonus


    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    No nic, počkám si na novej animační systém, snad to pak bude hratelnější. Někoho trefit pistolí je fakt nad moje síly v současném enginu.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Mno...mi přijde, že ta optimalizace je pořád dost tristní. Hraju na nejvyšší detaily a mám FPS kolem 70, nicméně jsou momenty kdy to lagne na půl sekundy úplně nebo to padá pod třicet. Navíc snížím třeba rozlišení textur a na FPS se to vůbec neprojeví? Stejně tak vyhlazování na to nemá prakticky vliv. Že ty unstable servery jsou klasicky fest unstable, to asi ani nemusím zmiňovat, ne?

    A ten server browser, jsem asi natvrdlej, ale jak poznám, kolik je kde hráčů?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DEUSOPTIM: Ee, od beta to bude asi early access jak si ho lidi představovali. Ale kdo ví, .61 jsem neviděl tak nevím jestli server optimalizace a síťovej kód bude tam, kde ho potřebujou. Ale na betu jim to třeba stačí.
    MAOR
    MAOR --- ---
    WILL: sakra, až teď jsem si všiml, že nejsem jediný :)
    MAOR
    MAOR --- ---
    RUDOLF: jsem četl "a jeden podprůměrnej programátor" :D
    DEUSOPTIM
    DEUSOPTIM --- ---
    RUDOLF: takže vlastně od .62 to bude konečně hra..do ted to byla pouze legrace od nich..
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Sem četl podprůměrnej programátor.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    jo jinak ve zkratce k status reportu a Brianově prenzetanci u klokanů..

    jakmile bude .61 stable, další build bude .62 - na kterém bude pracovat jen 5 lidí, hlavně art oddělení a jeden podpůrnej programátor - cílem je grafickej overhault černarusy v duch obrázků z lesů apod.

    Zbytek týmu bude připravovat betu, kteřá přinese:
    New Animation System | nový animační systém
    New Player Controller | nové ovládání avatara
    New User Actions | nové uživatelské akce
    Improved Vehicle Physical Simulation | zlepšení simulace aut
    And that big ol' feature/content backlog (that is dependant on these technologies) | backlog naslibovanej věcí, který záviseli na výše zmíněných technologiích.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: I na evropskej (UK 01) jsem se právě dostal bez čekání.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: a jsou volný místa na exp serverech teď? Asi bych to dneska schválně prubnul
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Nevím, s 8x antialiasingem vypadá dobře, ale mám dolní midrange grafiku z roku 2012, tak to vypínám. Ve 4k asi vypadá cajk.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Tak ono to ve hře nevypadá o moc líp, řekl bych.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: komprese obrázku?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    btw proč je ta hra vlastně tak hranatá? Tam není antiliasing nebo jak se tomu nadává? Třeba koukněte na ty knížky, jak jsou pixelatý hrany, nebo postava, jak je ohraničená čárama. Vypadá to hrozně. To je vypnutý kvůli výkonu?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    VINC: Třeba maj vzteklinu, jsou vyhladovělí, nebo po nich jdou zombíci tak často, že útočí preventivně na všechny lidi. Spíš se divim, že nezačali medvědem, kterej mi k Rusku i k naší krajině tak nějak víc sedí a nebylo by to takový sousto pro AI.

    Na EXPu jsem běhal dlouho se 2 primárkama, ale nikdy se mi zničehonic nestalo, že by některá zmizela, vždy jen vlastní nepozorností.
    VINC
    VINC --- ---
    radši měli udělat zmutovaný psy, vlk jen tak na člověka nezaútočí. Včera jsem měl supr den našel jsem Mosinu a Winchestera no tak si pak tak běžim krajinou a najednou Winchester zmizel. Stává se vám to taky? Už jsem takto přišel o hodně věcí. Většinou když jsem je měl v ruce.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: jde o ty inhouse, jsou snad jen v hospodě..

    btw, ze statu reportu "A lot of people were also complaining about low FPS/movement jittering. This issue is not connected to renderer, it's a game side issue and it's related to new player's synchronization logic. Player is now simulated by fixed time step, before it was every render frame. That means player is simulated by the same number of steps on every computer, no one has an advantage with better hardware and every computer is sending the same amount of input messages to the server. The issue there is that interpolation between these simulation steps isn't done, currently we're working on fixing this."
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Prosim??

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam