• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: ten myslím už dávno
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    RUDOLF: hezky a co server uz taky bezi na 64bit verzi?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    jo, jinak na exp je 64 bit klient. Imho větší počet ram asi ničemu nepomůže, ale jako placebo dobrý
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Also, because we would like to release Stable build before Christmas, we will release it without vehicles. We will, however, continue releasing Experimental builds with vehicles included, when they get ready.

    For Stable blocking issues, we're currently tracking:

    Characters twitching/stuttering when crossing rubble/bodies
    Client Crash(es)
    Some structures not having proper shadows
    Items stuck in hands
    Server crash(es)
    VOIP Too Loud
    Infected Vocalizations too loud
    Naked Characters / Silent Gunshots
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    PEPSSI: ne kocky tam nebudou ty bych strilel prednostne
    PEPSSI
    PEPSSI --- ---
    šmankote, když to vidím, tak jen čekám, kdy do hry implementují i domácí mazlíčky..
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    VINC: Vlci zombiky lovi, ja to videl a nevedel jestli se smat nebo brecet
    VINC
    VINC --- ---
    Radši bych to udělal tak, že vlci budou lovit i zombíky a pak budou třeba nakažený vlci. To by mi dávalo větší smysl :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DESTROYER: Mně bude stačit, když na výstřel umřou. Munice je pořád vzácná, pokud nevíš, kam na ni chodit – navíc ji můžeš syslit, jak dlouho chceš, stačí jedna horda a celodenní zásoba je pryč (vyzkoušeno).
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: tak střeliva je celkem málo zpočátku
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: Staci omezit mnozstvi zbrani a streliva.. A hned budou prochazky lesem adrenalin. Ale vlci at na vystrel utikaji, jinak to bude smesny.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    To, že přežijou x zásahů a běhaj jak pošuci, je otázka dalšího vývoje a balancování, ale pokud by zdrhli po prvním výstřelu, ztratili by hlavní smysl: zkazit hráčům PvE den. 0.61 v tomhle směru představuje skvělej začátek:

    1) Z města neodejdu bez pláštěnky nebo náhradních hadrů, protože podchlazení teď zabíjí poměrně záhy.
    2) I v malejch vesnicích je tolik zombíků, že se už vyplatí stealth jako v módu.
    3) Bez automatu znamená střet se smečkou jistou smrt.
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    když mají vlci poradny hlad a je jich hodne (btw cim vetsi hlad tim vic smecek se dava dohromady, nekdy to muzou az stovky zvirat!), tak jim nejake strileni vůbec nevadi :) dostanou vas
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    zrovna u hry, ktera se snazi byt realisticka tak, aby to bylo dostatecne otravne, to imo relevantni je :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKHAR: ale je, zombie je sci-fi prvek, vlky známe.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Nepřijde mi moc relevantní řešit u hry, kde jsou zombie, jestli se vlci chovaj realisticky. ;)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ELECTRICKOTA: to nepochybně, ale smečka nevydrží moc velké ztráty. Tohle je jasně gameplay reasoned. V přírodě zvířata zvažujou i vynaloženou energii a čas. Zranění jsou velkej problém, vysílit se lovením příliš silné oběti, taky není chytré, tyhle chyby si můžou dovolit na začátku, ale né když už jsou zoufalí. Myslím, že vlci jsou konzervativní lovci.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    RUDOLF: Víš jak, hlad je silná motivace ;)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    KOCOURMIKES: tak vlci pri prvním výstřelu zdrhaj ne? Myslím, že zkušenost se střelnýma zbraněma přijali do krve velmi rychle.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam