BURKE: hele, já nevím, přijde mi, že používá celkem vyvrácené argumenty.
Ale když vezmu jádro tý argumentace: "stačilo udělat znova mod a od něj vyvíjet dál". Ale oni ten engine, na kterým by se dal postavit mod furt nedodělali. Trochu zapomněl, že největří trabl bylo nehorázný a nezastavitelný cheatování. A to se nedalo v rámci technologie v A2 ani A3 zvládnout. Tak se jelo na novej engine.
A furt nejtěžší práce je na tom core engine. Největší trouble je networking, je vidět že vývoj a optimalizace jdou pomalu. Myslím že teď furt blbnou fára i na stable. Druhej trabl je výkon serveru ad AI a dění v tom světě, který musí kontrolovat o mnohem víc než A3/A2. To jsou imho dvě základní věci s kterýma se posouvá pomalu.
Co se týče gameplay issues, bylo to už řečeno X krát. Sway, stamina apod. jsou věci který maj vyvinutý ale svázaný s novým animačním systémem a některým změnama v engine, který se mergnou myslím až s betou, nebo .63 - teď si už nepamatuji jestli to náhodou není to samé. Nakolik farmaření zdrželo vývoj netuším, ale nebral bych to tak zásadně - imho to všechno bylo napsaný tehdy v SQF a né přímo v engine.
Ty jeho nápady o komunikaci přes tweety taky moc nechápu. Bez status reportů a dlouhej textů začala komunita slovíčkařit a přicházel pravidelně shitstorm. Spíš mám pocit, že teď to dělaj docela rozumně. Ale attention span uživatele internetu zvládne maximálně haiku.
Jako jo, od nového roku jsem nějak nehrál žádnou hru, ani SA. Ale SA má smysl hrát asi až v betě, teda kdo sí jí dožije žejo. Já jsem si plánoval betu před rokem 2017 a nějakou vyladěnost na konci roku 2017. A to jsem si myslel, že je to velmu konzervativní odhad. Teď to vypadá na betu do konce roku a nějaké ladění až příští rok.
Jako jo, po těch letech a původních odhadech po vydání EA chápu unavenou komunitu. Ale tak nějak se komunita furt drží. Ale nejrozuměji udělalili lidi, který koupili, zapoměli a až se k tomu vrátěj u 1.0, pro ně by to mohla bejt pěkná hra.