• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Menší teaser na novej Namalsk od Sumraka



    Status update – nightstalkers.cz
    http://www.nightstalkers.cz/2017/04/12/status-update/
    ONDREX
    ONDREX --- ---
    ZOMBO: to vypadá spíš jako klíště :D
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Q&A with Map Designer Adam Franců - Developer Discussion & Status Reports - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/236670-qa-with-map-designer-adam-franc%C5%AF/
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Tactically Significant Turtle?

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    já nevím co proti těm status reportům máte

    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    BURKE: jj

    The 0.62 update will NOT introduce:

    Any changes to gameplay
    ...

    dekuji staci.. ;-)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    BURKE: Co pridali? Žáby a dynamickou vodni faunu a floru?
    BURKE
    BURKE --- ---
    Včera vyšel update a tady není od Rudolfa čí Zomba příspěvek. Kluci z Bohemky pošlete jim nějaký chechtáky at to tu neumře pls :-)
    BLAF
    BLAF --- ---
    Status Report - 18 April 2017 - Developer Discussion & Status Reports - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/236650-status-report-18-april-2017/
    REESHA
    REESHA --- ---
    ZOMBO: Nerad... ale tohle musim lajknout :/
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---








    Status Report - 4 April 2017 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-4-april-2017
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    Muze mi to Crankina shrnout at to nemusim cist? 3-4 slova stacej :]
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HALCYON: inu, pokud záměrem BIS bylo poskytnout nám fun plynoucí z objevování možností a závad, pak je zámer dovršen měrou vrchovatou. jednou budeme třesoucí se rukou kynout mládeži, za rozechvělého monologu o tom, jak nás v jeden den zabily dveře pětkrát a dvakrát schody. to byly časy!
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HNIZDO: Ne nezbytně. Podívej se, kolik radosti to během svého životního cyklu rozdalo. Na začátku jsme si to užívali ne? Teď si to užívají fanboyové a ve finále, až budeme my dva v důchodu, možná si to ještě někdo zahraje a bude to i někoho zajímat. Za těch pár stříbrňáků myslím, že dobrý. A jak je v české historii zvykem, přece nebudeme zaujímat negativní postoje vůči "našincům" z BISky (model takzvaného zbytečného házení hoven).
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HALCYON: tenhle model chápu, ale nevím jestli v BIS chápou, že každý early access by měl být zakončen hotovou funkční hrou ;)
    Samozřejmě jednou z variant hotové funkční hry může být sračka a to nikoliv experimentální, ale definitivní, což je z mého subjektivního důvodu přesně ten konec, kam to spěje.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: Ono říct že je to hotový v okamžiku, kdy ani jednou po dobu své existence to nebylo nic než experimentální sračka je DOST težký. Věřím, že se najdou lidi, co si to v tom EA ještě koupí. Nevím teda, jak moc upřímný to bude zájem, jestli to bude stejné jako v okamžiku, kdy jsme tu hru MILOVALI a byli ochotní upsat duši ďáblu abychom jí měli hotovou.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HNIZDO: Nezlob se na mě příteli, ale mám pocit, že jsi možná nepochopil obchodní model DayZ SA. Jakožto Early Access neplatíš za hotovou hru, ale za možnost pozorovat z první osoby ten TVŮRČÍ PROCES, myslím že lidi jako Zombo a Rudolf (promiňte, že si vás beru do huby), dostali přesně to, za co si zaplatili. Možnost sledovat profíky při práci a těšit se z výsledků onoho procesu. Tenhle obchodní model funguje (hlavně teda díky tomu, že no refunds) a vše je jak má být.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam