• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    BLAF
    BLAF --- ---
    REDSNAKE: Nemuze to bejt treba prave proto, abys nevidel, kam strilis, bez zamireni?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    PHOSHEE: ty mas neco spolecneho s vyvojem? Muzes mi prosim vysvetlit, jak je zamysleny ten ukazatel? ten obloucek s dvema carkama po stranach? Vubec nechapu smysl,neni podle toho videt kam strilim bez zamireni, nic. K cemu to jako ma byt?
    dik
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: jo, tak brian to následně i potvrzuje..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: hehe, brian říká, že kdyby něco mohl změnit, tak že by do EA šel, až když by měli nový engine a nemuseli řešit tu přestavbu za účasti hráčů.. jenže EA jim ten engine zaplatil, tak by k takovému řezu asi vůbec nedošlo..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ale tohle je dobrý pro dayz archeology -- brian např. dělal na dayz modu s Taviánou, takže se sčuchl s deanem a posléze s BI..

    Brian Hicks Interview Part 1 | Bohemia Interactive DayZ Creative Director
    https://www.youtube.com/watch?v=N-IUVCGV5XM


    Brian Hicks Interview Part 2 | Bohemia Interactive Creative Director
    https://www.youtube.com/watch?v=64SpKQJ2H7I
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    WILL: jj, přišli mi jak namazaný olejem.. ale jak to zazoomvalo tak cajk.. asi nějaká divnost komprese, shaderů whatever..
    PHOSHEE
    PHOSHEE --- ---
    Muzu vas ujistit, ze zadne automaticke prehazovani kamery z jednoho ramena na druhe tam neni. Ve videu je jen prezentovana moznost, jak by mohlo ve finale fungovat vytlacovani kamery, pokud je jeji focus v kolizi, a prehozeni kamery bylo udelano rucne.
    Co se tyce druheho videa, to ma jen prezentovat nove animace zasahu (jak jsem psal ve status reportu). A dotaceni postavy k cili bude dalsi krok, na kterem budeme delat.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    WILL: podle me je to nejaka osekana testovaci verze, je tam i jiny ui a vubec je to cely hnusnejsi
    WILL
    WILL --- ---
    REDSNAKE: Dávalo by smysl přehození kamery přes Q a E, protože je to takovej předstupeň vyklánění.

    Mimochodem by mě zajímaly změny nasvětlení, všichni panáci vypadají jako kovoví :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: super, no. To se jako bude automaticky přehazovat kamera z levého ramene na pravé? Už ten zavádějící zaměřovač, kterej ukazuje úplně někam jinam než týpek buší je zmatečnej, teď ještě tohle..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Status Report 13 June 2017 | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-13-june-2017

    Melee 0.63
    https://www.youtube.com/watch?v=lXGX42HDYcI


    Camera collisions 0.63
    https://www.youtube.com/watch?v=NykucZZRvdM
    BURKE
    BURKE --- ---
    REDSNAKE: A Ty se tomu divis ? Runnng simulator :-)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DayZ - 0.62 Update Overview
    https://www.youtube.com/watch?v=QsP11VEZCa8
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    to dlouho nehráli, asi je to omrzelo.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    prave probiha dev stream modry proti cervernejm
    Twitch
    https://www.twitch.tv/toperec
    Twitch
    https://www.twitch.tv/wobostreams
    L4MA
    L4MA --- ---
    NELLI: jj, makaj jak barevny. a komunita je zdrava, je radost to vyvijet. :)

    DayZ - Steam Charts
    http://steamcharts.com/app/221100#48h
    NELLI
    NELLI --- ---
    L4MA: mno, tak jestli se daj otevřít dveře, to je po x letech vývoje samozřejmě killer feature. To nepřebije ani Vávra s kadibudkama! ;)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: k tomu by bylo dodat i ten druhej report, jak se chcípá hlady a je rozbitej spawn věcí.

    NELLI: Jo, zombie tam jsou, občas umí překvapit i svým počtem. Líbí se mi, že umí lézt přes plot a podobné vylomeniny, vypadá to hezky. Na druhou stranu pořád hitujou tak nějak divně, na dálku a navíc se teleportují skrz zdi atd.
    L4MA
    L4MA --- ---
    NELLI: tady mas status report [ REDSNAKE @ DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps ]
    "stabilnich" 35 ve mestech a daj se otvirat dvere, bomba ne? :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam