• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    MAOR
    MAOR --- ---
    BLAF: Kdo se bojí, nesmí do lesa! :D
    BLAF
    BLAF --- ---
    Mno, a navic jste zaplasili PHOSHEE: :(
    MAOR
    MAOR --- ---
    RUDOLF: Takže v budoucnu budeš moci žrát i pít za chůze, ale kvůli kontrole zásobníků apod, budeš muset jak vocas zastavit.... bezva
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    77WHITE: ach, kde jsou ty časy sudů pod vodou! (možná teda ještě jsou)
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    RUDOLF: Hral sem chvili, ale prislo mi ze se uplnyho schovavani ve vetvich nadobro zbavili.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    MAOR: chtěj vypnout běhání s otevřeným inventářem, což je současná strategie hledání v trávě - a hledání baterky v trávě je asi podobný jako v životě, jen strašnější.. takže tohle a pak nějaký druh podsvícení, abys zbystřil, když jsi poblíž nějakého předmětu.. spíš mě to zajímá, jak se to bude chovat co se týče sudů ve u stromů - ještě jsem neviděl současný build s novýma stromama, tak netušá jestli se dá opět schovávat ve větvích.
    MAOR
    MAOR --- ---
    REDSNAKE: Jako sere mě strašně, když třeba v A3 čumíš přímo do dveří a ty kreténské dveře se ne a ne otevřít. Nejednou mě tahle bohemácká sviňárna stála život. Natáčet to někdo, tak je to pěkná groteska. U dveří je to podle mě totální kravina, stačilo by, aby to normálně fungovalo. Čumíš na dveře, otevřeš, zavřeš, zamkneš apod.
    Věci v trávě jsou kde? Maximálně u heli crashek. Tam by třeba stačilo udělat trochu rozoranou zeminu po tom dopadu vrtulníku. Nebo když je to ohořelý krám, tak by mohla být ohořelá i tráva. A bylo by to krásně vidět a nebylo by potřeba takových konzolových zlepšováků. :/
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    MAOR: tohle konkrétně mi teda přijde fajn, předměty se líp naklikávaj, včetně dveří. Mám dojem, jak kdyby ty věci měly "větší akční rádius".
    MAOR
    MAOR --- ---
    REDSNAKE: Já zase nedokážu pochopit tohle "vylepšení". Vidím, co to dělá, ale sám se ptám PROČ kurva? Jak to vidím, tak mám tendenci si koupit pošahanou konzoli a stát se konzoloidem...

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: Proto se tak nějak snažím pochopit, co má za smysl. Ale dočkám se jen mínusů:)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Jinak ze me.. Ja bych ten "crosshair" vyhodil i z 3rd personu serveru, ze me je to jen rusivej element.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: To je možný, mě vyhovuje jak je to rozhozený, že kdo chce hrát s třetím pohledem může a k tomu existujou servery kde je to čistě z pohledu očí, tak aby všichni měli stejné podmínky.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Velky kluci hrajou HC bez obloucku a crosshairu.. ;)
    BLAF
    BLAF --- ---
    REDSNAKE: No, tak v realu tak nejak zhruba tusis, kam do prostoru miris kverem, vidlema, etc. i kdyz nemas zrovna zalicino.
    Ale mozna to cely chapu blbe :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BLAF: pak mi přijde, že to tam je úplně navíc a zbytečně, ne? Vždyť to nic neindikuje, nic to nezaměřuje, nechápu prostě jen smysl.
    BLAF
    BLAF --- ---
    REDSNAKE: Nemuze to bejt treba prave proto, abys nevidel, kam strilis, bez zamireni?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    PHOSHEE: ty mas neco spolecneho s vyvojem? Muzes mi prosim vysvetlit, jak je zamysleny ten ukazatel? ten obloucek s dvema carkama po stranach? Vubec nechapu smysl,neni podle toho videt kam strilim bez zamireni, nic. K cemu to jako ma byt?
    dik
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: jo, tak brian to následně i potvrzuje..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: hehe, brian říká, že kdyby něco mohl změnit, tak že by do EA šel, až když by měli nový engine a nemuseli řešit tu přestavbu za účasti hráčů.. jenže EA jim ten engine zaplatil, tak by k takovému řezu asi vůbec nedošlo..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ale tohle je dobrý pro dayz archeology -- brian např. dělal na dayz modu s Taviánou, takže se sčuchl s deanem a posléze s BI..

    Brian Hicks Interview Part 1 | Bohemia Interactive DayZ Creative Director
    https://www.youtube.com/watch?v=N-IUVCGV5XM


    Brian Hicks Interview Part 2 | Bohemia Interactive Creative Director
    https://www.youtube.com/watch?v=64SpKQJ2H7I
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam