• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HALCYON: Tak sorry.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: Tak sorry, příští rok jenom beta.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Tak kluci nevěšte hlavu, příští rok je to hotový a bude to i na konzole!

    DayZ Beta Release, Console Versions Coming in 2018 - IGN
    http://www.ign.com/articles/2017/12/01/dayz-beta-release-console-versions-coming-in-2018
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: fanboy až do konce!

    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Hele, je vidět, že děláš v branži, takže podobný generický výmluvy dokážeš souvisle generovat do libovolně dlouhého odstavce.

    To že se části kódu táhnou až do pravěku byl přece argument, proč předělali engine, proč předělali vlastně všechno pro co našli název a ty teď přijdeš po kolika letech abys ho vytáhl znova? :D Oni aspoň už drží hubu, ale mě by zajímalo, kdy tohodle fanboi-oiství necháš ty.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: hlavne aby tam byli aspn zedi. na ty snad knowhow maji.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: Částí kódu Arma2/ToH se táhlo až k flashpointu, když rozvrtali jednu část, rozbil se jim zbytek. Tj. představa že vezmeš nějakou feature a tu vylepšíš, nezávisle na zbytku hry není reálná. Vždycky se ti to rozjebne a trávíš neuměrně času nápravou. Tohle jim asi přišlo únosný, dokud nevybrali obrovský prachy od hráčů a uvědomili/rozhodli se že kosmetické úpravy nebudou stačit. A to je počátek té tragédie, že to vzali poctivě a chtěj z toho udělat managovatelnější kód. Ale předělávat starej dům je pomalejší, než dělat novej. Myslím že jim taky došlo, že vydávat hratelné buildy, stojí strašně moc lidské práce a dospěli k tomu, že zanmzli .62 a řešej .63. Bez toho, aby ztrácela energii na builderch, který stejně vyhoděj. A celý to prostě trvá dlouho z různejch validních či nenavilidních důvodů - to neposoudím, páč do toho nevidím. Jestli to stálo za to, se uvidí až s betou. Co se ví, že v ní nebudou auta, helikoptéry a základny. Ty přibudou později. Co se ví že nepřibude, jsou pejsci, páč řekli že na to nemají know how.
    BURKE
    BURKE --- ---
    A pro jedince co zas prijdou, ze vsichni lidi nemuzou delat vyvoj jedny veci atd... to je jak kone s klapkama na ocich aby se nesplasili - to se nemuzou trebas neco naucit od svych kolegu a jeste jim pomoc ? Za tu dobu co na tom delaj by mohli mit nejvic flexibilni tym na svete :-)
    BURKE
    BURKE --- ---
    DUBAS_: Proč raději nedržej hubu a nedělaj třeba na jedný položce co týden / 14 dní. Asi by měli větší kontrolu nad integritou a mohli rychleji opravit bugy, které se objeví. Nepotřebuju 1 update za rok ve kterým je sice 16 featur ale taky 195 bugů. Když to budu spouštět všechno na jednou je jasný, že se v tom utopím, když to nejede...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DUBAS_: Ale mezitim to cele asi tak 4x smazali a zacinali uplne od nuly. Takze se jeste mame na co tesit. :D
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    furt to jeste nema na duke nukem toho vydali po 14ti letech co to lezelo v supliku, duke je dokonce zapsanej guinnesovce
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    je to smutny
    BURKE
    BURKE --- ---
    HALCYON: Jediny co me tesi, ze diky tomu vznikaj tyhle super videa. https://www.youtube.com/watch?v=hoUTLZHZoxs
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    BURKE
    BURKE --- ---
    RUDOLF: Mě to přijde jako kdyby to už po 10. znova předělávali celý. Chápu, že se jim líbí jistý flek ale tomu vedení musí být jasný, že si už strašně dlouho serou do huby. Vždycky se zúčastní nějakého games comu a tam navnadí lidi na nějaký fake build, kterej jede jenom na NASA PC s předem naskriptovanýma akcema .Pak sklopí hlavu a za 14 dní řeknou jaký mají trable,že je to vlastně hrozně práce a jak prostě ten development nestihnou. I když na tom mají na plný úvazek 3 indiány a 3 Číňany, který vůbec neznají reálie a herní mechanismy jako takové. Asi hraje roli i ta jazyková bariéra, když musí věci opakovaně předělávat. Docela by mě zajímalo kdo jim dělá interní testy . Podle toho jak to vypadá nedělají moc dobrou práci a většinu chyb opomenou. Možná jenom sedí u ohně při západu slunce a dělají screenshoty na trello...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: na ně už se ani nejde zlobit, už to maj všichni tak nějak v prdeli.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    btw, ještě jsem to nečetl, nechám si to na cestu do práce.. ale ani tyto vánoce to nebudou.

    "I'm going to be very straightforward: along with releasing 0.62 Stable, it has been our main internal goal to get 0.63 Experimental out this year (as mentioned in Status Report on April 18) - we have put pretty much all our resources on that task, but as of now, we already know that the scope we will be able to achieve by the end of 2017 does not represent a full DayZ experience, and therefore blocks the 0.63 Experimental release.."

    Status Report 28th November | DayZ | Official website
    https://dayz.com/blog/status-report-28th-november
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: Tak alespoň neni svět černobílej jako dřív.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Dneska už lidi nejsou. Dneska už jsou jenom náckové, dobroserové a komoušové.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    nějaký news, wobo si s dayz nestrýmoval 30k USD aby me místo o kuřata v KFC staral o mamku s rakem (poděkovala prej na streamu).. a v úterý bude nějakej speciál o BETA.. kdo neuroní slzu, není člověk
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    TOMBRIDER: neplaš
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam