BURKE: Částí kódu Arma2/ToH se táhlo až k flashpointu, když rozvrtali jednu část, rozbil se jim zbytek. Tj. představa že vezmeš nějakou feature a tu vylepšíš, nezávisle na zbytku hry není reálná. Vždycky se ti to rozjebne a trávíš neuměrně času nápravou. Tohle jim asi přišlo únosný, dokud nevybrali obrovský prachy od hráčů a uvědomili/rozhodli se že kosmetické úpravy nebudou stačit. A to je počátek té tragédie, že to vzali poctivě a chtěj z toho udělat managovatelnější kód. Ale předělávat starej dům je pomalejší, než dělat novej. Myslím že jim taky došlo, že vydávat hratelné buildy, stojí strašně moc lidské práce a dospěli k tomu, že zanmzli .62 a řešej .63. Bez toho, aby ztrácela energii na builderch, který stejně vyhoděj. A celý to prostě trvá dlouho z různejch validních či nenavilidních důvodů - to neposoudím, páč do toho nevidím. Jestli to stálo za to, se uvidí až s betou. Co se ví, že v ní nebudou auta, helikoptéry a základny. Ty přibudou později. Co se ví že nepřibude, jsou pejsci, páč řekli že na to nemají know how.