• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    NAGASAWA: rekl bych ze tu kombinaci ti uhadnul u trezoru u tulgy na tohle nejde zapomenout :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    WILL: Tohle zrovna není o animátorech, ale pravda, že za ten rok se mohlo ledasco personálně změnit.
    WILL
    WILL --- ---
    BURKHAR: Ale ti nejsou od nás, všichni animátoři sedí v Praze :D
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    WILL: Zrovna ty jsi cajk, s tebou jsem si v Brně užil na ambasádě legrace hodně (to byly časy), však IMHO tušíš na který experty je Minsk mířený. ;)
    WILL
    WILL --- ---
    BURKHAR: Já to slyším poprvé, ale snad tak studený čumáci nejsme :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    BURKE: Minsk je moje pojmenování Mníšku z dob, kdy jsem tam dělal a musel tam občas jezdit. Tu stodolu moc dobře znám, sám jsem si tam něco MoCapů zažil (třeba kulhání do A3 jsem si s šutrama v botě rovnou zrežíroval a odehrál). Celkem se termín Minsk v BIS Brno chytl, ale Minsští to moc rádi nemají, že, WILLe? ;)
    BURKE
    BURKE --- ---
    BURKHAR: Oni už to přesunuli do Minsku ? To je cost saving....
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    HALCYON: Přece tu stodolu v Minsku musí nějak využít! Co by pak Vikokotor Kokotstík dělal?
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    BURKE: To bylo susteni prachama, ktery vybrali za EA s prislibem ze v r.2015 to vyjde. Pak k tomu radsi udelali video s bundou, aby to nekoho neurazilo. :)
    BURKE
    BURKE --- ---
    HALCYON: Myslíš to šustění bundou ?
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: Jinak jsem rád, že došlo i letos na oblíbený motion capture.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    BURKE: Občas se cejtím provinile, když podobným způsobem vyplňuju výkazy práce já :D.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    WILL: Jasný, maj roky design plán, že server zvládne 100 hráčů. Pak velká mapa dává smysl. Když to ale nezvládne nebo beta nenavrátí hráče, tak je to vyhozená práce.
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Já jsem rád za to, že mapa bude hezčí, ale zdá se mi že přidávání objektů samo o sobě je kontraproduktivní. Na množství hráčů, který mapa podporuje, je ta mapa hrozně velká. Stejný problém teď má PUBG, kde nová mapa je hrozně supr dupr, ale je tam moc měst a lootu vůbec, takže tam ty velká bitvící místa, kde je dobrej loot a spousta zájemců o něj, prostě neexistují.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Btw.. za ty roky stoupl počet objektů na mapě z 1,4 mega na 2,8 mega, plánujou dalších 200k. Zrovna map design a art assets dělaj fajn. Bohemku bych prudil na jiných věcech.
    BURKE
    BURKE --- ---
    RUDOLF: Ber to s nadhledem, prostě je to takový ten výkřik šílence, kterej nic nechápe.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: Asi chápu že humor, ale vybrat si práci art teamu,
    WILL
    WILL --- ---
    NAGASAWA: No jo, už to stahuju, jak to tady na nyxu propaguješ. :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: to misto znam. je to na kopci u Pusty, kde jsem mel Trezor u kteryho mi Svoro uhadnul ciselnou kombinaci.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BURKE: tomu by odpovidal i ten norskej serial Okkupert, ve kterym se DayZ hraje, pac se odehrava v budoucnosti, kdy se prechazi z ropy na alternativni zdroje a i podle videi to budou mit porad zabugovany a plny desyncu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam