• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    SPINGEE: Zase od 16. ledna
    ARAON
    ARAON --- ---
    REDSNAKE: To nestojí za to. Už s tím nebudu otravovat. To byla jen taková zajímavost v DayZ suchu.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ARAON: nechceš si na to založit separátní auditko?
    ARAON
    ARAON --- ---
    ...i kdyz tedy mam pocit, ze nekterym lidem z tech logickych obvodu tak trochu hrabe.


    ARAON
    ARAON --- ---
    DESTROYER: Poslední velký update byly logické obvody. Jednoduché elementy, pomocí kterých jdou ale vyrobit extra komplexní věci. Příklad - ve Stationeers nejsou nikde hodiny. Ale hráči chtěli vědět, kolik "hodin" zrovna je, hlavně kvůli orientaci solárních panelů. Takže někdo z těch logických obvodů poskládal funkční "digitálky" a někdo jiný zase jak pomocí světelných čidel a trochy matematiky zautomatizovat otáčení solárních panelů za sluncem. :-)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ARAON: Ahaaa, to je taky husty :) super..
    ARAON
    ARAON --- ---
    DESTROYER: Stationeers jsou v podstatě hlavně o budování těch systémů. Sranda třeba když ti ve stanici vznikne požár, protože jsi si vyrobil atmosféru ve stanici z čistého kyslíku a zkrat v přetížených drátech ti to tam zapálí. Vznikne přetlak, který ti zničí stěnu a dekomprese ti pěkně vyfoukne věci do vesmíru. :-)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ARAON: Ventilaci musis v SE resit take, to same ty konzole (programovani mozne).. Jen te to v zakladu nenuti.
    ARAON
    ARAON --- ---
    REDSNAKE: Tak se Space Inženýrama to má společné tak maximálně to, že je to ve vesmíru a staví se tam. :-)
    V SE postavíš airlock tak, že ho umístíš. Ve Stationeers si musíš rozmyslet jak natáhnout dráty, kam a jak ventilaci, senzor tlaku a jak nastavit logiku ovládací konzole. :-)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ARAON: To jsou vykradený space engineers, ne?

    SPINGEE: Koho to zajímá? :D
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    To uz se ani nedelaj status reporty?
    ARAON
    ARAON --- ---
    Jen tak pro zajímavost, už tu někdo hrál Dean Hallův nejnovější early access survival počin - Stationeers? :-)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Hele, to filtrování je takovej kec trochu ne. Mi neříkej, že by to nešlo vymyslet nějak jinak, ať se třeba po zastřelení někoho s DLC puškou objeví na zemi k sebrání klidně puška neDLC nebo pro lidi s DLC ta DLC verze a pro lidi bez DLC ta z bez DLC verze. Napsaný takhle to zní složitě, ale zas tak složitý by to nebylo. Nebo kdyby ta zbraň nešla lidem bez DLC sebrat, neřeknu ani popel.

    Ale zatemňovat obraz? To kde jsme?!
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: jo, já měl pocit že to není tak okatý, ale armu, notabene armu bez DLC jsem nehrál dlouho, takže to znám jen z nějakýho videa před pár roky. Ale zase je dobrý, že můžou hrát hráči jen se základní Armou a nefiltruje se to už na začítku.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: já spíš mluvím o tom, že se předměty z DLC objevují v multiplayeru kde tě pak po zvednutí DLC flinty (batohu, maskáče) obtěžuje zatemňování obrazu. Bez dokoupení DLC nebo nesbírání předmětů se to skoro nedá hrát, mě to teda obtěžuje fest a nepřijde mi to fér.

    Dokoupit si DLC, to by měla být samozřejmost, když už tu DLC jsou, to asi nezměníme. Jen trochu toho fér přístupu a míň marketingu.

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: mě teda ten Arma DLC model celkem vyhovuje.

    Ti co si koupili suppoerter edici maj all DLC zadáčo, ty co tu deluxe nebo jak se jmenuje, tak 3 hlavní DLC zadáčo a zbytek si dokupuje nebo čeká na slevy.

    Koupil jsem si deluxe Civ 6, dostal DLC s dalšíma civkama zadáčo, ale nový DLC rise and fall už nešlo předkoupit. Člověk si to koupí levnější dopředu nebo až zpětně v rámci GoTY. Ideálně bych koupil Civ 6 v supporter edici a risknul, že ty DLC budou stát za to.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    no, ona má bohemka takovej zvláštní smysl pro humor, co se týče DLC. Jako na jednu stranu je naprosto super, jak svoje hry podporujou dlouho. Na druhou stranu, ten způsob jakým to dělaj bych ne úplně rád viděl i v jiných hrách než třeba Armě.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: to spíš chtěli jen jednoznačně říct, že vývoj po 1.0 se nebude doplácet z DLC. Někde Brian nebo Eugen psali, že vývoj po 1.0 je předplacenej ještě na pár let.

    Imho DLC bych čekal na novou mapu např.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: huhu, momentíček, tady mi něco smrdí docela velkým hovínkem. Jak jako free update? On bude i nefree update?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: Máš pravdu v tomhle: "Although we are no longer waiting for any large technology implementation, there is still a lot of polish that we want to go through before we get it out." Tj. bude se hlavně ladit, ale "DayZ BETA is not meant to be a feature complete game";-)

    V rámci beta iterací mezi 0.63 exp a 0.63 stable, přidají "vehicles, helicopters and base-building." První exp Beta release bude bez aut, helikoptér a stavění základen. Teda mají tam malou poznánku u Littlebirdu, že: most likely in BETA, definitely by 1.0.

    Po 1.0 bude free update na:

    Vehicle modification
    Barricading
    Birds
    Aerial Transport (Specifically planes)
    Bikes/Motorbikes

    +
    firing from vehicles
    bleeding treatment per limb/wound
    area based occurrence of diseases and pollution
    water streams
    different ammunition types in a magazine
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam