• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDY_CZ
    RUDY_CZ --- ---
    RUDOLF: To že mezi .62 a. 63 přepnuli na Enfusion je samozřejmě PR zkratka, ve skutečnosti se to celé překopávalo za běhu průběžně, tak jak se vyvíjel Enfusion samotný. Ten proces probíhal celé 4 roky, ale nejvýraznější posun nastal až s novým rendererem, který výrazně zvednul FPS, takže si toho všiml každý. Třeba to když se změnil skriptovací jazyk, tak to je změna které si asi hráči těžko všimnou :) Proto to taky na venek vypadá, že se ten vývoj táhne a nic moc se neděje, ale pod povrchem se změnilo de-facto úplně všechno. To jestli to bylo správné strategické rozhodnutí ale ponechám na hodnocení jiných :)

    Ten příměr s loďkou je celkem trefný, ale byly za tím i různé interní "politické" vlivy, proč se začalo stavět na Real Virtuality (Arma) a do něj "mergovat" Enforce (Carrier Command) -> proto Enfusion = fůze dvou enginů. Vtipné je že postupem času se ten nový engine čim dál tím více stával Enforce a RV ustupoval do pozadí, což bylo dáno jeho celkovou zastaralostí a nekoncepčností. V současné době je Enfusion v dost vyspělém stadiu a blíží se uživatelsky Unrealu nebo Unity s tím, že se bude dost dbát na podporu modování.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Imho, je .62 prostě postavená na ToH a .63 na Enfusion. V jednom rozhovoru Evžen říkal, že na .62 si otestovali co hráče zajímá na protytypech, který se blbě v ToH blbě implementovali do finální podoby a Enfusion stavěli tak, aby to šlo doladit.

    At the very beginning of DayZ Standalone development, Bohemia Interactive had several different versions of our in-house Real Virtuality engine. To be specific, there was an early Arma 3 RV engine branch, Take on Helicopters RV engine branch, and the old Arma 2 RV engine branch. Besides that, the company also operated with another in-house engine – the Enforce engine used for Take on Mars.

    The original DayZ standalone forked from the engine that had been previously used for Take on Helicopters, as Arma 3 was still in the middle of doing larger tech changes to its RV branch. We aimed to have a working prototype of DayZ on the Take on Helicopters engine branch, and that version of DayZ went live to Early Access.

    We quickly reached the limits of that technology, and in order to empower DayZ’s vision, along with servicing all of Bohemia’s future games, we sat down and tried to wrap our heads around what we’ll need from our engine 5 – 10 years down the road. That’s where we’ve formed a separate engine team within Bohemia, and started the development on Enfusion.

    Over the 4 years of Early Access development of DayZ, and development of the Enfusion Engine, we went from a monolithic beast to a modular engine with almost all engine levels created from scratch, making sure that the good things remained (rendering large, realistic open worlds) and that the problems went away (subpar performance, non-standard scripting language, complicated network communication). Now, we have a powerful new scripting language, fast and efficient renderer, better network communication, effective development tools, fantastic animation system, and much more.

    The challenges of an engine for this genre are also the reason why there really isn’t a proper DayZ out there from us, or anybody else. Handling a multiplayer game with 100 players, thousands of AI actors in real time with navigation… that’s a massive challenge for any development studio, and we’ve learned a lot from this experience.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: hele, mě to připadá jako příklad mého bráchy. Koupil před lety s kámošem loď, že se s ní povozí a bude prdel na vltavě. Projeli se, ale do lodi teklo, tak si řekli, že to pořeší. Tak to začali řešit a čím víc se v tom vrtali, tím zjištovali co musej předělat, aby to uspokojili jejich nároky. Takže ji rozebrali na kostru a začali stavět znova. Po pěti letech se blíží tomu, že konečně řeší exteriér (podlahy apod.) Do lodi furt teče:-) Ale mnohem míň, rozumějí co se v ní děje a jsou schopny ji provozovat dokud se neuchlastaj.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    REDSNAKE: kteryho myslis predelavaj to po treti nebo ctvrty, jako pokud to ted neklapne tak dalsi sanci asi nedostanou, za me to ale zatim pusobi jako nejpouzitelnejsi engine a stim vydani do konce roku si nastavili latku vysoko aspon podle vsech zprav na tom makaj ne jako driv kdyz vypustili ze pridali par tricek a cepic tim lidi spis vytocili
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: bi a bezplatny dlc jo? se staci podivat jakej maj prodejni model v arme...
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Z BI by mi musely chodit jiný peníze, abych na vteřinu uvěřil 1.0 do konce 2018. Navíc to je vždycky pojištěný tím, že to sice možná bude "plná" verze, ale obsah nad rámec nějakýho prototypu se tam dostane až přes bezplatný DLC (DayZ Helicopters).
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: vzhledem k tomu co do ted predvedli je to jiste dost velkohube prohlaseni. Ale tak vis co, zas je dobry ze jsme jim zaplatili vyvoj novyho enginu zejo, to je fer ne?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Já mám chuť pít po každym stress testu, když si představím, že v tomhle světě maj za rok lítat heliny, jezdit bicykly a káry zároveň...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Včera jsem propil celonoční stress test, příští mají být taky delší.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    READY FOR BETA? I AM! [FAN TRAILER]
    https://www.youtube.com/watch?v=Fkn5Iafreks
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    BURKE
    BURKE --- ---
    BURKE: Neposlali odmeny no....:-D
    BURKE
    BURKE --- ---
    REDSNAKE: JJ je to skvele nedodelany a nema to zadnej obsah. Stress test na bazi spawnu uprostred niceho s nicim v ruce ci inventari, nejlepe pobliz nikoho aby se neprislo na to, ze to furt stoji za hovno...Nemluve o padech hry , kdy uz radsi vypnuli hlasku "bad module" aby si si to nahodou s necim nespojil.
    Po spawnu jsem bezel asi 2 minuty nez jsem zacal umirat na zizen :-D, ve skutecnosti nudou a pak jenom nasledovalo Esc - Alt F4 a deinstall....nikdy vice, tohle nebude nikdy hotovy....To si asi DeadlySlob dokonce necha svuj plnovous , jelikoz to tyhle nemehla nevydaj ani do konce pristiho roku...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BURKE: co blbnes,kluci tvrdili, ze je to super!
    BURKE
    BURKE --- ---
    REDSNAKE: Se mu ani nedivim, potichu se ztrati , zmeni si jmeno a smaze linkedin aby byl zase nekde zamestnatelnej a celej tenhle cirkus muze hodit za hlavu. Ted jsem zapnul ten ocekavany 0.63 (stress test) a tak rychle jsem snad nikdy Alt+F4 nezmacknul.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ELECTRICKOTA: Prosim tě smaž se.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    HALCYON: Ale za to už si můžeš sám, nemáš se množit :D btw mě spí malej už od osmi...
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Jediný co se jim povedlo je vybrat prachy.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ELECTRICKOTA: Já si teda svoje neodehrál. Prakticky všichni toho v nejlepším nechali, kdy DayZ transformovala do cheatenginu.

    Jo jasně. Budu od desíti do jedný do rána hrát, abych ráno vstaval v 5:30 do práce. Leda piču.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    HALCYON: To víš, že jsi hater :D Bo mě je to u prdele, svoje jsem si odehrál. Až vyjde beta, zkusim a bud bude zase bavit nebo ne.
    Btw rodičovský pro tip - děti v noci "většinou" spí, tak se toho občas dá využít - Ale pak už je to buď sex nebo někde kempit :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam