RUDOLF: To že mezi .62 a. 63 přepnuli na Enfusion je samozřejmě PR zkratka, ve skutečnosti se to celé překopávalo za běhu průběžně, tak jak se vyvíjel Enfusion samotný. Ten proces probíhal celé 4 roky, ale nejvýraznější posun nastal až s novým rendererem, který výrazně zvednul FPS, takže si toho všiml každý. Třeba to když se změnil skriptovací jazyk, tak to je změna které si asi hráči těžko všimnou :) Proto to taky na venek vypadá, že se ten vývoj táhne a nic moc se neděje, ale pod povrchem se změnilo de-facto úplně všechno. To jestli to bylo správné strategické rozhodnutí ale ponechám na hodnocení jiných :)
Ten příměr s loďkou je celkem trefný, ale byly za tím i různé interní "politické" vlivy, proč se začalo stavět na Real Virtuality (Arma) a do něj "mergovat" Enforce (Carrier Command) -> proto Enfusion = fůze dvou enginů. Vtipné je že postupem času se ten nový engine čim dál tím více stával Enforce a RV ustupoval do pozadí, což bylo dáno jeho celkovou zastaralostí a nekoncepčností. V současné době je Enfusion v dost vyspělém stadiu a blíží se uživatelsky Unrealu nebo Unity s tím, že se bude dost dbát na podporu modování.