• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    WILL
    WILL --- ---
    BLAF: Obávám se, že to jak ti z ruky vypadne zbraň poté, co skočíš z velký výšky. Protože při hraní z první osoby to jednoduše přehlédnš.
    BLAF
    BLAF --- ---
    RUDOLF: Jestli se muzu zeptat, co presne je tady novyho? Ty casticovy efekty?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DayZ 0.63 NEW Features Gestures, Radial Menu & More! | NomadGaming
    https://www.youtube.com/watch?v=nRsz6ar3jpg
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DayZ 0.63 - New Damage System: Health (Part 1)
    https://www.youtube.com/watch?v=K8r0siV1JMA
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDY_CZ
    RUDY_CZ --- ---
    RUDOLF: To že mezi .62 a. 63 přepnuli na Enfusion je samozřejmě PR zkratka, ve skutečnosti se to celé překopávalo za běhu průběžně, tak jak se vyvíjel Enfusion samotný. Ten proces probíhal celé 4 roky, ale nejvýraznější posun nastal až s novým rendererem, který výrazně zvednul FPS, takže si toho všiml každý. Třeba to když se změnil skriptovací jazyk, tak to je změna které si asi hráči těžko všimnou :) Proto to taky na venek vypadá, že se ten vývoj táhne a nic moc se neděje, ale pod povrchem se změnilo de-facto úplně všechno. To jestli to bylo správné strategické rozhodnutí ale ponechám na hodnocení jiných :)

    Ten příměr s loďkou je celkem trefný, ale byly za tím i různé interní "politické" vlivy, proč se začalo stavět na Real Virtuality (Arma) a do něj "mergovat" Enforce (Carrier Command) -> proto Enfusion = fůze dvou enginů. Vtipné je že postupem času se ten nový engine čim dál tím více stával Enforce a RV ustupoval do pozadí, což bylo dáno jeho celkovou zastaralostí a nekoncepčností. V současné době je Enfusion v dost vyspělém stadiu a blíží se uživatelsky Unrealu nebo Unity s tím, že se bude dost dbát na podporu modování.
    BLAF
    BLAF --- ---
    Status Report - 22 May 2018 - Developer Discussion & Status Reports - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/238293-status-report-22-may-2018/
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Přes víkend stress test 0.63, zbírají data kolem centrální ekonomiky.. jeden server pro merklovou a pět pro trumpa.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DayZ 0.63 Stress Test - Filling a Jerrycan with Water
    https://www.youtube.com/watch?v=YKj3K9VAPXI&feature=youtu.be
    BALOSH
    BALOSH --- ---
    20180517222304_1

    Taková večerní chlastačka za Vyborem. Škoda, že sem nevyfotil parkoviště, 2xV3S 1xNiva 3xVolha....
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    koukám že dorůstaj furt nový kádry

    Shroud plays DayZ full | 15 May
    https://www.youtube.com/watch?v=muPxQ03Wfpw
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    A jestli rozumím Evženovy správně, auta jsou už implementovaný ale vypnutý.
    Chtěj odladit hráče, AI a spawnování. Pak zapnou auta a budou je ladit. To asi do roku 2018 stihnou.

    Base building a helikoptéry se budou teprve implementovat. Ale nevybavujii na kdy ty heliny slíbili.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Imho, je .62 prostě postavená na ToH a .63 na Enfusion. V jednom rozhovoru Evžen říkal, že na .62 si otestovali co hráče zajímá na protytypech, který se blbě v ToH blbě implementovali do finální podoby a Enfusion stavěli tak, aby to šlo doladit.

    At the very beginning of DayZ Standalone development, Bohemia Interactive had several different versions of our in-house Real Virtuality engine. To be specific, there was an early Arma 3 RV engine branch, Take on Helicopters RV engine branch, and the old Arma 2 RV engine branch. Besides that, the company also operated with another in-house engine – the Enforce engine used for Take on Mars.

    The original DayZ standalone forked from the engine that had been previously used for Take on Helicopters, as Arma 3 was still in the middle of doing larger tech changes to its RV branch. We aimed to have a working prototype of DayZ on the Take on Helicopters engine branch, and that version of DayZ went live to Early Access.

    We quickly reached the limits of that technology, and in order to empower DayZ’s vision, along with servicing all of Bohemia’s future games, we sat down and tried to wrap our heads around what we’ll need from our engine 5 – 10 years down the road. That’s where we’ve formed a separate engine team within Bohemia, and started the development on Enfusion.

    Over the 4 years of Early Access development of DayZ, and development of the Enfusion Engine, we went from a monolithic beast to a modular engine with almost all engine levels created from scratch, making sure that the good things remained (rendering large, realistic open worlds) and that the problems went away (subpar performance, non-standard scripting language, complicated network communication). Now, we have a powerful new scripting language, fast and efficient renderer, better network communication, effective development tools, fantastic animation system, and much more.

    The challenges of an engine for this genre are also the reason why there really isn’t a proper DayZ out there from us, or anybody else. Handling a multiplayer game with 100 players, thousands of AI actors in real time with navigation… that’s a massive challenge for any development studio, and we’ve learned a lot from this experience.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: hele, mě to připadá jako příklad mého bráchy. Koupil před lety s kámošem loď, že se s ní povozí a bude prdel na vltavě. Projeli se, ale do lodi teklo, tak si řekli, že to pořeší. Tak to začali řešit a čím víc se v tom vrtali, tím zjištovali co musej předělat, aby to uspokojili jejich nároky. Takže ji rozebrali na kostru a začali stavět znova. Po pěti letech se blíží tomu, že konečně řeší exteriér (podlahy apod.) Do lodi furt teče:-) Ale mnohem míň, rozumějí co se v ní děje a jsou schopny ji provozovat dokud se neuchlastaj.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    REDSNAKE: kteryho myslis predelavaj to po treti nebo ctvrty, jako pokud to ted neklapne tak dalsi sanci asi nedostanou, za me to ale zatim pusobi jako nejpouzitelnejsi engine a stim vydani do konce roku si nastavili latku vysoko aspon podle vsech zprav na tom makaj ne jako driv kdyz vypustili ze pridali par tricek a cepic tim lidi spis vytocili
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: bi a bezplatny dlc jo? se staci podivat jakej maj prodejni model v arme...
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Z BI by mi musely chodit jiný peníze, abych na vteřinu uvěřil 1.0 do konce 2018. Navíc to je vždycky pojištěný tím, že to sice možná bude "plná" verze, ale obsah nad rámec nějakýho prototypu se tam dostane až přes bezplatný DLC (DayZ Helicopters).
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: vzhledem k tomu co do ted predvedli je to jiste dost velkohube prohlaseni. Ale tak vis co, zas je dobry ze jsme jim zaplatili vyvoj novyho enginu zejo, to je fer ne?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Já mám chuť pít po každym stress testu, když si představím, že v tomhle světě maj za rok lítat heliny, jezdit bicykly a káry zároveň...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam