• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    #DayZ Amazing Mods #2 ~ New Guns, New Clothing & More!
    https://www.youtube.com/watch?v=S0ob6zBNN3Y
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    BURKHAR: Gratuluji!
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    HALCYON: I can count to potato.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: i s 10k aggregated zedama ? vyborne.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: ten bug kterej spůsoboval server lag odstranili, od tý doby dává server 500 ticks/s. Tj. vícevlákno se chová podle očekávání.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    SMALL_CLANGER: predevsim cekaj na server backend, kterej je z roku 2010 (nedavno objevili vice jader)
    SMALL_CLANGER
    SMALL_CLANGER --- ---
    HNIZDO: hordy Z imho cekaj na animacni LODy.. jinak tomu nic nebrani.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    ZOMBO: ackoliv toto.....!
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Yay, pouze nějakých pět, šest let aktivního vývoje zafinancovaného komunitou a máme tu sníh! Yay!

    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    ZOMBO: nejak tam furt nevidim ty zedy... a ted nemam na mysli pet zedu ve meste, ale pet set.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DUBAS_: Za vším hledej desync. Konvoj 3 aut už byl v Modu problém a minimálně pro spolujezdce to neskutečně lagovalo.

    Házení, ragdoll i ta helina je další zátěž serveru, kterou by řešili x měsíců navíc, tak tohle rozhodnutí chápu. Co je ale podle reakcí Eugena evidentní, že podcenili, v čem se DayZ i Arma lišily od konkurence – výběrem zbraní. Teď se hráč nagearuje buď s M4/AKM, nebo Dragunovem.

    "As for weapons, compared to our original goals for BETA, we're not going to be able to implement the following content in time:

    - Magnum
    - Red 9
    - IZH 43 shotgun
    - SKS
    - CR 527
    - Winchester 70
    - Any other firearm currently available in 0.62, but not on the 0.63 Stress Test branch (v překladu, ten seznam je moc dlouhej)

    In general, we've done our best to have each firearm type from 0.62 represented in the game, and additional variety in firearms will be provided with content updates after 1.0, where we should have more animation resources available at hand."
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    posledni dva mesice jsem se vratili k dayz co vydali 0.63 na stresstest, jako na mape a pohybu postavy je videt hodne prace hra mi beha stabilne v rozliseni 4k na 80-100fps

    ted me ale zklamal stresstest a testovani lady ve hre, auto konecne neskace a nedesyncuje po mape rizeni je taky lehce predelany
    ale kdyz si vzpomenu na model poskozeni auta v dayz modu tak se mi chce brecet, tam jste vedeli co si s autem muzete dovolit v dayz to nevim vubec

    kdyz jsem videl stream s baty jak testovali ty auta tak jsem doufal ze to bude neco kdyz se nad tim tak rozplyvali ale ono nic, baty mi prijde obcas mimo mela by si jit zahrat dayzmod tak 100-200h aby videla jak vse fungovalo uz 6 let zpet, jako nejlepsi server s dayzmodem je ted rozhodne DayZ Europa na tom porad maka komunita

    jak rikate maji do konce roku vydat fullrellase o tom ze tam nebudou heliny se vedelo uz dlouho chapu ze to musej orezat, hlavne aby to bylo rozumne hratelny a pokud se na to po vydani nevyprdnou a budou slibovane features pridavat postupne aspon co mesic tak to dokazu prekousnout
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    Luky a noseni mrtvol me nezajima, ale helinu povazuju za core game feature!:(
    TERZ
    TERZ --- ---
    Tyjo první status report, kterej jsem kdy přečetl celý a třeba se mýlím ale vychází mi z toho, že chtějí vydat něco čemu budou říkat 1.0 za jakoukoliv cenu, aby se zbavili early access cash grab nalepky. Bez fíčur které roky slibují ale zato final release.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: Věděli, ale ten reddití hysterák je oprávěný. Komunikovat že 1.0 bude do konce roku v termínu, přičemž nebude feature complete, krásnej mind fuck. To je dobrý přitápění pod vlastním kotlem.

    Dá se z toho vyčíst, že příštích ~40 pracovních dní (nechápu proč píšou 60, doufám že kluci neprgaj o víkendech) se bude stabilizovat a dotahovat, to co je teď na stress testu. Ale myslím, že to komunitu nijak neuklidní. Notabene, když ani nenapsali, jestli na DayZ budou pracovat aspoň ještě rok nebo dva v plným nasazení.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    jo a heliny pravděpodobně nebudou ani v 1.0, ale to už jsme věděli...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam