• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: 5000$/month kiddin? :O
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: hele..

    Bohemka na EA nasbírala ~ $45 000 000 - ( $30 * 3 000 000 * 0.5(steam, hall, daně, platby fanboyům) )

    Tým 86 lidí, pokud jsou placený ~ $5000/month, vychází na $5 160 000 ročně.. * 5 let vychází na $25 800 000 doposud, další dva roky vývoje ~ $ 10 320 000.

    Zbylích $10 000 000 šlo na akvizice slovenskýho studia, prostory, počítače a tuna dalších provozních věcí o kterých nemám tušení..

    Neříkám že na tom BI nevydělala, ale myslim, ale že za výsměch to nepovažuji.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    vydání modovacích toolů považuju za jednu z posledních šancí pro DayZ SA, tak kéžby bohemka udělala alespoň solidní základ..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: 1.0 byl vzdycky hotovej produkt, ne ze neco naslibuju a pak z toho couvam. A necelych 90 zamestnancu? To je vysmech s tim co vybrali.
    SMALL_CLANGER
    SMALL_CLANGER --- ---
    RUDOLF: linux server prej az casem, 1.0 ma ted prednost
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BURKHAR: to jsem se svou amd grafikou nezkousel covece...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Nový status report o tom, proč letošní 1.0 není 1.0 se všema features.

    https://dayz.com/blog/status-report-6-november-2018

    Hezký je, že Eugen řekl, že by EA neopustili ani příští rok. Takže 1.0 bude ořízlá (hlavně o heliny a zbraně - jedna zbraň je prej 2 týdny práce) a čas do Vánoc maj na fixnutí 600 bugů, který nejvíc przněj SA v současnosti. Tj. vybalancují a opraví co doteď vytvořili a slíbené features jako třeba heliny budou dodaný jako platform update zadáčo v příštích letech jako post 10 update. Na příští rok mají tým 86 lidí, což prej zhruba odpovídá současnýmu týmu. Od stabilizaci .63 si mj. taky slibují, že konečně budou moci lépe odhadnout ETA na změny(nový features)

    Jinak .62 na současným stable branchy jde do branche legacy, na stable dorazí současný .63 build. Bug fixy budou zdá se mergovat přímo do stable branche, takže exp/stress budou aktualizovaný spíš minimálně v příštích týdnech.

    Na spadnutí je release modding tools a spuštění podpory pro Steam workshop. O linux serveru žádný info;-(

    Současný build má nově trable mj. s FPS - jak velké části klientů se to týká není zatím jasné. Prý dost navýšili počet zedů, zatím se netváří, že je to related. Na modded serverech se teď projevuje chyba s registrací zásahu, nejspíš kvůli nižšímu ticku serveru.

    Takže až vyjde na konci roku 1.0, nevím jestli bych to doporučil někomu, kdo roky vyčkává. Za mě možnost nasednout do heliny a opustit to peklo pod sebou, byl krásnej a nedílnej pocit. Teď vypadá zajímavě base building, ale kdo ví, jak to oživí hru. Líbí se mi ty pokusy stavět strážný věže na budovách. Působí to celkem post apo.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    REDSNAKE: nVidia experience ti neumožňuje zobrazit FPS?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    aktuální exp běhá poměrně dobře i na mém stroji. Na moc novinek jsem nestihl narazit, nicméně většina věcí fungovala dobře. Je to skoro starý dobrý dayz kde mizej předměty, po nalogování na server se zobrazuje v obraze zrnění a pak se rozbil zvukovej engine a z repráků se ozývalo jen vazbení..

    Nepoužíváte někdo klasickej steam ukazatel FPS? Imho dřív fungoval, teď se ve hře neukazuje.

    Koukal jsem kolik mám nahráno, teď mi to ukazuje necelých 500 hodin, takže jako jo, asi to zas až tak špatný není.

    Mimochodem, potkal jsem jelena, resp prvně jsem nevěděl co to je protože jsem ho jen slyšel řvát. V tom postapo světě to bylo dost strašidelný, jsem se málem posral :D
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Experimental Update 0.63.149358 - Experimental Patch Discussion - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/240603-experimental-update-063149358/

    Experimentální beta 0.63.149358 (4,1 GB):

    - stavění základen
    - vozidla
    - vyklánění se do stran
    - vousy
    - efekt při krvácení a onemocnění
    - nové zvuky
    - zasekávání a oprava zbraní

    STAVĚNÍ ZÁKLADEN
    - stavební materiál: prkna/polena, plech, hřebíky, drát
    - strážní věž a plot
    - skládací bariéra HESCO
    - ostnatý drát
    - maskovací síť
    - vánoční svíčky
    - visací zámek s číselným kódem
    - benzínová elektrocentrála
    - reflektor
    - prodlužovací kabel
    - nabíječka autobaterií

    NOVÉ PŘEDMĚTY
    - ochranný oblek: kapuce, bunda, rukavice, kalhoty, boty
    - polní blůza BDU s lesním vzorem woodland
    - dres
    - hokejová helma
    - pánské a dámské sako
    - montérky
    - tříčtvrteční kalhoty
    - džínová bunda
    - džínové šortky
    - džínová sukně
    - roubík
    - brousek

    VRÁCENO DO HRY
    - vozidla V3S a Lada Niva + autodíly
    - stany (civilní, vojenský, pro auto) a sudy
    - kanystr, nářadí, síťovina
    - pouta a klíče
    - boxer
    - buzola, mapa, dalekohled, dálkoměr
    - plynový vařič, plynová lampa, trojnožka
    - léky, dezinfekce, hřející polštářek
    - svítící tyčinky (chemické světlo)
    - tlumič, předpažbí a pažby k AKM, předpažbí k M4A1 a MP5
    - nášlapná mina, past na medvědy
    - cereálie, sušené mléko, rýže, zelenina
    BURKE
    BURKE --- ---
    REDSNAKE: Pockej na Epoch resp. Exile tam to staveni vypada mnohem lip.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: ok, ale pak ať je možný na V3S naložit těch prken třeba 100 ks najednou. Ne že v ruce unesu tři a na V3S deset. Protože to by pak fakt bylo dost zdlouhavý. Uvidíme, uvidíme..Aspoň se to někam hejbe a rozhodně to jsou zajímavější novinky než po osmý předělanej zvukovej engine a animace uprdnutí.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Za me ok. Nuti to vic lidi spolupracovat, coz je za me spravna cesta... Pro solohrace jsou ruzny stany atd..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    mě přijde to stavění hrozně zdlouhavý teda, jakože je fakt potřeba hafo surovin a práce na postavení jedný části třeba zdi. O složitějších strukturách ani nemluvě. Určitě to ještě bude předmětem balancování, ale zatim teda nevim.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: kdyby přidali pořádny repro bedny, mohla by bejt práty.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    ZOMBO:
    Building A Base In DayZ, Planks, Logs, Nails & Tools! ~ #DayZ 0.63 Stress Test #55
    https://www.youtube.com/watch?v=OJ0UfZgjE_o
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Na oficiálním stress testu už jsou věci a materiál k základnám. Nenašel jsem jen vánoční svíčky a tu truhlu (foceno v offline editoru).

    Celý album

    Prkna spawnujou náhodně po mapě jako crashka.




    Skládací bariéra Hesco, která se dá naplnit hlínou.




    Truhlu je možný zakopat (kapacita: 170 míst)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    #DayZ Amazing Mods #2 ~ New Guns, New Clothing & More!
    https://www.youtube.com/watch?v=S0ob6zBNN3Y
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam