• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    77WHITE: což je víc než těch $5000..
    HNIZDO: cuže - to musí bejt senior projektat bez technický historie? Senioři mývaj 50-70 čistýho v čechách. Od korporátů přes nový firmy. Navíc Oracle ti platí držhubný, aby jsi se nezcvokl z těch jejich technologií a korporátního peklíčka. Ale jasně, pokud je to nějaká "česká firma", tak chápu že se tě snažej udržet na 40 čistýho..
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    77WHITE: Tak ted sem si to ze zvedavosti nasel a nabizeli 100-120 hrubyho, s tim ze by se to mohlo vysplhat az na 150 (hrubyho). Mel sem nastoupit na nejakej odbornej mezistupen, nebyl sem uplne nezkusenej a mam presahovy znalosti.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    77WHITE: Moc ne.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    77WHITE: Je fakt ze sem se tam hlasil uz pred 5ti rokama, snad se to zmenilo...
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    RUDOLF: 20 cistyho za freshlinga, jestli dostanes 40 za programatora tak bych byl prekvapenej...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    77WHITE: na jaký pozici? V superhrubý je to $2300 - to je nástupák s tím že už něco umíš. Ale mluvím o programátorovy a seniorech, né že si někdo naprgal web nebo píše skripty jako support developr..
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    RUDOLF: Kde žiješ, platy v Bohemce jsou někde na úrovni roku 2005.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    RUDOLF: Tyvole dyt nabizi stezi 30 cistyho:)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    L4MA: tak já vím píču o tom workflow, ale tipuju že žádnej.. od boku vystřelím, musej upravit a otestovat animace pro danou zbraň, všechny přechody, něco k tomu napgrat, projít testováním.. prodlevy než se ty buildy dostanou k testerům apod..

    senoři budou leads a lidi co dělaj core engine..
    L4MA
    L4MA --- ---
    RUDOLF: a kolik takovejch senioru dela jeden gun dva tejdny? :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: jakože málo nebo hodně?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: 85k hrubého je ~ náklad $5000 v super hrubé mzdě (Kč 113 900). Tipoval bych že seniors devs budou mít ještě víc.. Pak tam budou testeři, který budou ždímaný na OSVČ a dostanou něco kolem $1000. Težko spočítat průměr, ale pokud vynechám testery, tak senior IT skills jsou v posledních letech přeplácený. A furt jsme o polovinu levnější než US. Těžko spočítám průměrnej burn rate na výplatách, páč se to dost měnilo, pracovali tam amíci v průběhu let, team se měnil, asijský týmy.. Netuším kolik se platí na asset designery a všechny ty artist pozice..
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    DESTROYER: lol, a to i v pripade ze neberu v uvahu plat, ale cenu zamestnance z hlediska zamestnavatele vcetne benefitu
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: 5000$/month kiddin? :O
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: hele..

    Bohemka na EA nasbírala ~ $45 000 000 - ( $30 * 3 000 000 * 0.5(steam, hall, daně, platby fanboyům) )

    Tým 86 lidí, pokud jsou placený ~ $5000/month, vychází na $5 160 000 ročně.. * 5 let vychází na $25 800 000 doposud, další dva roky vývoje ~ $ 10 320 000.

    Zbylích $10 000 000 šlo na akvizice slovenskýho studia, prostory, počítače a tuna dalších provozních věcí o kterých nemám tušení..

    Neříkám že na tom BI nevydělala, ale myslim, ale že za výsměch to nepovažuji.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    vydání modovacích toolů považuju za jednu z posledních šancí pro DayZ SA, tak kéžby bohemka udělala alespoň solidní základ..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: 1.0 byl vzdycky hotovej produkt, ne ze neco naslibuju a pak z toho couvam. A necelych 90 zamestnancu? To je vysmech s tim co vybrali.
    SMALL_CLANGER
    SMALL_CLANGER --- ---
    RUDOLF: linux server prej az casem, 1.0 ma ted prednost
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BURKHAR: to jsem se svou amd grafikou nezkousel covece...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Nový status report o tom, proč letošní 1.0 není 1.0 se všema features.

    https://dayz.com/blog/status-report-6-november-2018

    Hezký je, že Eugen řekl, že by EA neopustili ani příští rok. Takže 1.0 bude ořízlá (hlavně o heliny a zbraně - jedna zbraň je prej 2 týdny práce) a čas do Vánoc maj na fixnutí 600 bugů, který nejvíc przněj SA v současnosti. Tj. vybalancují a opraví co doteď vytvořili a slíbené features jako třeba heliny budou dodaný jako platform update zadáčo v příštích letech jako post 10 update. Na příští rok mají tým 86 lidí, což prej zhruba odpovídá současnýmu týmu. Od stabilizaci .63 si mj. taky slibují, že konečně budou moci lépe odhadnout ETA na změny(nový features)

    Jinak .62 na současným stable branchy jde do branche legacy, na stable dorazí současný .63 build. Bug fixy budou zdá se mergovat přímo do stable branche, takže exp/stress budou aktualizovaný spíš minimálně v příštích týdnech.

    Na spadnutí je release modding tools a spuštění podpory pro Steam workshop. O linux serveru žádný info;-(

    Současný build má nově trable mj. s FPS - jak velké části klientů se to týká není zatím jasné. Prý dost navýšili počet zedů, zatím se netváří, že je to related. Na modded serverech se teď projevuje chyba s registrací zásahu, nejspíš kvůli nižšímu ticku serveru.

    Takže až vyjde na konci roku 1.0, nevím jestli bych to doporučil někomu, kdo roky vyčkává. Za mě možnost nasednout do heliny a opustit to peklo pod sebou, byl krásnej a nedílnej pocit. Teď vypadá zajímavě base building, ale kdo ví, jak to oživí hru. Líbí se mi ty pokusy stavět strážný věže na budovách. Působí to celkem post apo.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    REDSNAKE: nVidia experience ti neumožňuje zobrazit FPS?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam