Nový status report o tom, proč letošní 1.0 není 1.0 se všema features.
https://dayz.com/blog/status-report-6-november-2018
Hezký je, že Eugen řekl, že by EA neopustili ani příští rok. Takže 1.0 bude ořízlá (hlavně o heliny a zbraně - jedna zbraň je prej 2 týdny práce) a čas do Vánoc maj na fixnutí 600 bugů, který nejvíc przněj SA v současnosti. Tj. vybalancují a opraví co doteď vytvořili a slíbené features jako třeba heliny budou dodaný jako platform update zadáčo v příštích letech jako post 10 update. Na příští rok mají tým 86 lidí, což prej zhruba odpovídá současnýmu týmu. Od stabilizaci .63 si mj. taky slibují, že konečně budou moci lépe odhadnout ETA na změny(nový features)
Jinak .62 na současným stable branchy jde do branche legacy, na stable dorazí současný .63 build. Bug fixy budou zdá se mergovat přímo do stable branche, takže exp/stress budou aktualizovaný spíš minimálně v příštích týdnech.
Na spadnutí je release modding tools a spuštění podpory pro Steam workshop. O linux serveru žádný info;-(
Současný build má nově trable mj. s FPS - jak velké části klientů se to týká není zatím jasné. Prý dost navýšili počet zedů, zatím se netváří, že je to related. Na modded serverech se teď projevuje chyba s registrací zásahu, nejspíš kvůli nižšímu ticku serveru.
Takže až vyjde na konci roku 1.0, nevím jestli bych to doporučil někomu, kdo roky vyčkává. Za mě možnost nasednout do heliny a opustit to peklo pod sebou, byl krásnej a nedílnej pocit. Teď vypadá zajímavě base building, ale kdo ví, jak to oživí hru. Líbí se mi ty pokusy stavět strážný věže na budovách. Působí to celkem post apo.