• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    HALCYON: Ale to vis ze je ;) jen predtim to bylo stejne nedodelane, ale aspon zabavne. Ted je to k hovnu...

    koukam, ze ti to bez urazek moc dlouho nevydrzelo ;) tak pak dej vlastni report az si to zahrajes...
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ELPASO: Je zde přítomný takový sémantický hlavolam, jestli to co jsi hrál, vlastně bylo DayZ, protože DayZ je teď to, co mělo být už dávno a jen hlupák to nechápe a nemá si právo stěžovat...

    Navíc, z počtu bulletů jednotlivých devblogů ti musí být jasné, že tenhle projekt má úplně nejvíc bulletů ze všech bulletů všech projektů, takže takhle epicky rozsáhlé dílo prostě JE unikát.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ted jsem to zapl na pul hodky mezi povinostma a koukam crating stale rozbity. Nemelo to byt dnes opravene? Nejde otevirat konzervy nozem, nejde delat ragy..Co musim znovu pochvalit je optimalizace, na nejvyssi detaly v chernu pres 40 fps. Nevidane
    BURKE
    BURKE --- ---
    ELPASO: ze začátku musíš vypít půlku studny. To si nevěděl ?
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    HALCYON: :) tak mozna jo, mozna ne :P jak uz jsem psal nekolikrat mam na DayZ SA nahrano cca 1150 hodin, byla to nejvetsi herni zabava co jsme s kamosema kdy v hrach zazili.... ale kluci z Bohemky nam to proste dokurvili
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    ELPASO: jeste snad jeden comment - po 5ti letech vyvoje experti z Bohemky vyresili nejvetsi voser na Dayz jmenem presun po mape nasledovne: po 25s je postava vycerpana, takze logicky zpomaly, po chvilce uz zpomaluje dost zasadne az to dopadne smrti... coz je vse fajn, ale na vzdalenosti Berezino<>Svetlo/2 mi to prijde trosku mimo :-)
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ELPASO: Kvůli lidem jako jsi ty, do hry přidali roubík!
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    REDSNAKE: ted jsem si to zahral...

    spawn 1 - mezi Bere a Svetlem, dobehl jsem do Svetla, vlezu do prvni baraku... dehydratace, DEAD
    ok
    spawn 2 - Berezino... najdu sekeru, jdu do policejky, sejmu typka sekerou, looting, druhej typek, sekera, looting... mam VSECHNO... zbrane, jidlo... po cca 5m hry... vsechny staty OK, vse zelene... omdlel jsem... dead...

    UNINSTALL :D

    GJ Bohemka! dekuju mockrat! moco pocit, ze dejzetko ma u me a mych hernich kumpanu definitivne odzvoveno...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ELPASO: jo, binding byl závislej no novým UI menu/browseru, takže ho implementovali až po..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    dnes a o víkendu bych to chtěl víc zahrát, přidá se někdo?
    BURKE
    BURKE --- ---
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    NAGASAWA: Kokotismus :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    ELPASO: tak on je to porad v podstate rozjebanej build, kterymu se akorat rika beta, pac to zni sofistikovaneji :)
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    to ti omezenci skutecne vylezli s betou ve ktere se neda menit binding klavesnice? :))))
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    VICTIM81: tohle chtej vyladit do finalni 1.0 a zatim by to melo byt vse zbytek bude dodavan postupne po vydani
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    ZOMBO: jo je tam Dayz Launcher kdyby to nekdo nevedel :)
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    ZOMBO: a ted jen to co bude funkcni.
    ...pardon.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Pokusil jsem se sepsat obsah bety (stabilní 0.63):

    - nástroje pro tvorbu módů a podpora Steam Workshopu
    - správa nainstalovaných módů přes DayZ Launcher
    - možnost zakládat vlastní servery s pokročilým nastavením
    - nový systém animování, ovládání, poškození a interakce postavy s věcmi a okolím
    - nový boj zblízka
    - nová fyzika vozidel
    - stavění základen a využití elektřiny
    - přesné umisťování objektů (stan, sud, plot) na zem
    - nový systém spawnování surovin v blízkosti hráče: materiál (kamení), plodiny (jablka, hrušky, švestky, houby)
    - AI: pokročilé chování zombíků (boj, pozornost, animace) a zvířat
    - nové částicové efekty: krev, oheň, záblesk při výstřelu, kouř
    - tajná skrýš: možnost zakopat zásoby nebo mrtvolu
    - nové způsoby komunikace: megafon, radiostanice, místní rozhlas
    - nové zvuky postavy, okolního prostředí (vítr) a uvnitř budov
    - nové uživatelské rozhraní a menu: poslední navštívený server, výběr postavy podle serveru
    - optimalizace, zvýšení stability a výkonu hry i serveru

    STAVĚNÍ ZÁKLADEN
    - stavební materiál: prkna/polena, plech, hřebíky, drát
    - plot, brána, strážní věž, skládací bariéra HESCO
    - ostnatý drát, maskovací síť
    - visací zámek s číselným kódem
    - využití elektřiny: benzínová elektrocentrála, reflektor, vánoční svíčky, prodlužovací kabel, nabíječka autobaterií
    - truhla

    POSTAVA
    - nové animace, ovládání a craftování
    - animace při zranění, pádu z různé výšky, lezení po žebříku (možnost sklouznout se dolů), reakci na zásah, spoutání
    - ikony pro interakci a probíhající činnost, kterou lze kdykoli přerušit
    - možnost jíst, pít nebo gestikulovat v pohybu
    - možnost činnosti (pití ze studny, lezení po žebříku) i s primární zbraní v ruce
    - plynulý přechod mezi animacemi při změně postoje i v pohybu nebo při rozhlížení a otáčení se
    - plynulé běhání z/do kopce
    - skákání
    - ukazatele zdraví a výdrže (celý HUD je možné skrýt)
    - nový inventář
    - vliv hmotnosti předmětů na výdrž
    - vliv prostředí na zdraví
    - osvojování dovedností (zrychlení činností)
    - vousy
    - zakrvácené ruce (po čtvrcení těla), které je možné umýt
    - možnost dát roubík
    - efekt při krvácení a onemocnění
    - na výběr 20 mužských a 9 ženských modelů postav
    - nová gesta

    ZBRANĚ
    - primární zbraně (M4A1, AKM) se vejdou do větších batohů
    - míření a střelba vleže
    - možnost přepínat mezi mířidly a optikou
    - ruční nabití do komory zbraně
    - ruční plnění a vyprazdňování zásobníku
    - zasekávání a oprava zbraní

    PŘEDMĚTY
    - kolimátor Kobra
    - megafon
    - radiostanice R-105
    - brousek, sada nářadí na opravu elektroniky, epoxidový tmel
    - hruška a švestka
    - houby: hřib, bedla, ryzec, žampion
    - oblečení: ochranný oblek, polní blůza BDU woodland, dres, hokejová helma, pánské a dámské sako, montérky, tříčtvrteční kalhoty, džínová bunda, džínové šortky, džínová sukně

    MAPA
    - nový vzhled Černogorsku, SZ letiště a západní hranice
    - turistické stezky (200 km), rozcestníky, turistické mapy a přístřešky
    - potoky a říčky
    - nová policejní stanice ve větších městech
    - nově průchozí: celá hasičská stanice, malá železniční stanice, místnost ve 2. patře policejní stanice
    - na neprůchozích dveřích jsou závory
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HNIZDO: jojo, celejch 500 hodin co jsem nahrál ve Standalone jsem si říkal, kéžby, kéžby vyřešili tuhle nefér věc, kdy si kdokoliv může posunout jas a mít tak výhodu nad ostatníma, kteří si taky můžou posunout jas.....
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    REDSNAKE: je to klidne mozny. v kazdem pripade prijemne videt, jak bohemka resi predevsim ty problemy, ktere tu hru nejvic trapi, a kvalitne. no kdyz tam delaj lidi za 5000E, tak je to lozeny.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam