• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    REDSNAKE: urcite, to bez debat. slo mi ciste o to, ze si tu Burkhar resi vlastni frustraci z prace coz mi z profesniho hlediska trochu vadi a je to ciste muj subjektivni dojem. Pokud nekde zacne pracovat a vsem o tom musim prvnich nekolik mesicu napsat a kdyz od tama potom odejde a zacne po nich plivat jako po diletantech, tak se mi to popravde vubec nechce cist, protoze to proste - budu se opakovat - neni profesionalni. Pokud bych tu byl potencialni zamestnavatel, tak ho uz nikam nevezmu, protoze budu vedet, ze takhle bude jednou psat i o me, visjak. Tim bych to uzavrel.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    NAGASAWA: to je jiste pravda, ale armu jsem nebackoval prestoze mam vsechny dily, Vigor si imho predplatil microsoft a jediny dayz jsem zasponzoroval jeho vyvoj. Ja vim, vyvoj je drahej a mejch par dolaru je nevytrhlo, ale porad mam pocit, ze holt mam pravo bejt trochu nasrane jizlivej
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    REDSNAKE: s tim nemam problem. Cela ta DayZ tragikomedie zacala uz Rocketem a Bohemia to pohrbila. Co uz. tak jako tak Bohemka nepracuje jenom na DayZ, ale na Arme, Vigoru a dalsich projektech.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    me by bohate stacilo kdyby se chytli za rypak a rekli sorry, posrali jsme to, udelali jsme par blbejch rozhodnuti ktery ten vyvoj prodlouzily. Nicmene to se nikdy nestalo, celou dobu se cela bohemka tvari ze to je naprosto normalni zpusob vyvoje.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Jinak z Bohemie tu v auditku jsou a byli jak zamestnanci, tak management...
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    REDSNAKE: vis co, ono to v pripadech, kdy si jeden mysli, ze jsou uplne vsichni kolem nej nekompetentni kikoti, byva vzdycky o neco komplikovanejsi :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: No, neznám větší trigger na blbce, než když si někdo furt stěžuje na nekompetenci ostatních.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    na druhou stranu kde jinde nez v dayz auditku a od koho jineho nez byvaleho zamestnance by se cloveku melo dostat ujisteni v tom, co uz tusi dlouhodobe, tedy ze management a zbytek vedeni jsou nekompetentni boulove co si nevidi na spicku nosu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: Na druhou stranu, tou soustavnou kritikou kolegů, se spíš odkopal Burkh.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Neni to moje vec, ale nebylo by lepsi, nechat si interni Bohemia zalezitosti pro sebe, kor kdyz jde o byvalyho zamestnavatele? Prijde to to lehce...neprofesionalni. Bohemku muzeme kritizovat za DayZ, Armu, ale tahat sem osobni problemy a dojmy z prace.. sorry jako...
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    WILL: Tak zrovna ty jsi jeden z posledních lidí v BI, u koho bych pochyboval o kompetenci a příčetnosti. Což se nedá říct o skoro nikom z managementu. Jen je škoda, že zaměstnáváte diletanty.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    WILL: nebo za vodou?:-D pac zatim to vypada skoro na tunel :-D
    WILL
    WILL --- ---
    BURKHAR: A i kdyby bylo nejhůř. Mníšek je ze dřeva, při nejhorším poplave.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    WILL: ORLY?

    WILL
    WILL --- ---
    BURKHAR: Já jsem v té části vysoko nad vodou ;)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    WILL: Ty jsi vlastně ještě na Titanicu?
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Na nyxu mi teď chybí boti z redditu. ! Remind me in 1 year.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: Ale ty 2019 už by měli bejt ty pravý;-)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: takze.. o vanocich. pristich. mozna.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    hele, jak píšou ve status reportu - teď není dobrá doba to hrát s očekáváním, že bugy jsou vyřešený..

    "While we have closed numerous bugs with recent patches, and improved many systems from a technical point of view, we introduced new ones that need our attention. Things will stabilise in the coming weeks and post 1.0, and our goal is to benefit from this stabilisation in the long run. "

    https://dayz.com/blog/status-report-20-november-2018

    Ty nový core features jsou v hodně hrubým stavu. "Our implementation needs to be consistent across the board in the underlying systems. Not only this is good for modding in the long run, it is also very important for us to lower the amount of new issues brought in with every update. In reality, that may mean that while a feature or action might be working right now, we have to break it temporarily, and apply fixes to make sure its implementation is, in the end, consistent with everything else in-game."

    Aktuální nepěkný věci jsou mimo Status Report jsou níže, většina jsou bugy, část potřebuje jen vybalancovat, tak sbíraj data:

    Addressing the most pressing issues #2 - Experimental Patch Discussion - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/241127-addressing-the-most-pressing-issues-2/

    Plus odlaďování animaci, Engine team řeší server crashe, tweakuje physical controller a opravuje AI.

    Jen zvukař nasazuje nový věci: Hi all! In the audio team, we've been working on introducing additional variety to the sounds of player movement. That includes three different sounds for movement with a backpack, three new sets of sounds for various types of clothes (represented by the Patrol Jacket, Raincoat, and Quilted Jacket) and noises for movement with the ghillie suit. By now, you have also probably discovered that the leaves are now rustling when players are moving through bushes and small trees. Finally, our infected received new voices, now totaling at four male and two female infected voice variations.

    Takže do konce roku to neodladěj, ale příští rok by, teda konečně mohl být tím rokem DayZ:-)
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    VINC: To je běžná začátečnická chyba a nepochopení konceptu DayZ. Místo latyfundií se lidi věnujou KOS na spawnech... Až si ty lidi dostudujou dev blogy, tak se to spraví. Někde kolem Release Candidate 289...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam