REDSNAKE: No BI tvrdí, že vývoj komponent současného engine zabral ty roky práce a v tom ohledu to imho dle industry standardu více méně časově sedí a je možný na to pohlížet jako na úspěch. Kámen úrazu je, že než prodali mega kopií, tak imho vůbec nepočítali s tak velkým rozsahem práce. V tu chvíli už byli zavázaný, že budou vydávat hraténý buildy do EA. Říct v tu chvíli, že EA je vlastně kickstarter na SA, asi neměl koule nikdo, notabene že možná měli představu, že to nějak skloubí. Nevidím do vnitřní politiky BI, ale ten Hallův citát o pamalu jdoucí želvě, která ale nakonec dojde cíle, nějak reflektuje ty roky vývoje, přičemž tím třeba klidně mohl myslet něco zcela jiného.
Jediný za co se BI může omlouvat je, že zklamala očekávání brzkého EA release. Za což se ale ve status reportech omlouvala. Kdyby EA začal současným buildem, tak je to jinak.