• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    cau mnozi se me zpravy ze se lidi nemuzou pripojit na server
    ano je to tim ze jsme pridali jeden mod staci ho odebirat viz
    Steam Workshop :: Nyx.cz DayZ server mods - Chernarus
    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1593586194

    dale byl zprovoznej komunitni DAYZSALauncher da se pripojit prez nej clovek nemusi dohledavat mody rucne
    DZSALauncher - An easy to use launcher for DayZ Standalone
    https://dayzsalauncher.com
    Hledej te Nyx
    MAOR
    MAOR --- ---
    DUBAS_: Tak EA je taky kapitola sama o sobě. Poslední jejich hra , co jsem koupil, byla Battleshit 3. Pak jsem se zařekl, že od nich už ani ň, tak se tak i stalo. Jsem možná zlý zapšklý pazneht, ale nechci se sebou nechat vyjebávat, jak to tyhle společnosti se zákazníky dělají.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    REDSNAKE: LOL, že ty máš nějaký insider info? :D I když víc to prosazoval "design lead" a bylo to přesně, jak píšeš.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BURKHAR: jenze to by se nad tim musel nekdo zamyslet. Takhle mam pocit ze otrocky kppiruji to, co nekde videl projektovej manazer v jiny hre a jeste blbe
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    EZECHIAS: Ono když se to dobře nadesignuje, tak to neni píčovina. Když jsem ještě dělal na Vigoru (tehdá se tomu říkalo interně jinak), tak jsem tohle intenzivně řešil a IMHO nejlepší možnost je zbraň sklopit pouze, když koliduje mesh zbraně se statickým objektem, a to ještě tak, že pokud chceš vystřelit (čili místo výstřelu zmáčněš trigger, nebo zamíříš), zbraň se dá zpět do normálního aim módu, ale odkopne tě to od té zdi. Co se týče kolize zbraní s hráči (klidně navzájem), tak prostě do toho druhýho strčíš a kdo má větší velocity, ten přetlačí druhého. Relativně složitý na implementaci, ale IMHO by to fungovalo pěkně. Ale jak říkám, to je na to sednout si na půl dne a diskutovat a diskutovat a diskutovat.
    SYNTAX_TERROR
    SYNTAX_TERROR --- ---
    REDSNAKE:
    DESTROYER: aha, prima. Tak jenom škoda, že to neregistruje zásahy ode mě, kdežto do mě spíš jo :D
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    EZECHIAS: A bohuzel i nove Insurgency uplne to same.. Nenavidim to. :/
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    SYNTAX_TERROR: Kdyby to bylo dle reality, tak nejakej lvl III carrier s platama skutecne zadrzi v podstate "neomezene" mnozstvi .45ek. Ale spis to byl jen zas nejakej desync/cheater/nefungovalo to ;-).
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    REDSNAKE: Ona totiz existuje tajna sekta vyvojaru, kteri se po celem svete vtiraji do hernich studii a jejich "svaty boj" je dostat do enginu tenhle prvek "zvednute/sklonene zbrane"... Je to jejich svaty symbol a takhle siri jejich viru a silu jejich boha...

    Nejradsi bych ty joudy nahnal do telocvicny, dal jim do rukou makety a rozebehnul se na ne... Zajimalo by me kolik by jich zacalo tim doslova "klackem" v ruce mirit do nebe....

    Tarkov je btw echt to samy...

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    SYNTAX_TERROR: pravdepodobnejsi nez ze by v dayz neco fungovalo je to, ze proste jen hitboxy neregistrovaly zasahy. Je toho plny youtube
    SYNTAX_TERROR
    SYNTAX_TERROR --- ---
    Ta balistická vesta (plate carrier) asi funguje, jakože fakt dobře(?)

    Teď jsem měl encounter s nějakým pánem, do kterýho jsem našil půlku zásobníku z USG-45, on se otočil a dvěma ranama mě sejmul o_O Bylo to na blízko a imho schytal všechny střely, tak mě nenapadá nic jinýho, než že měl tu vestu na sobě.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HNIZDO: přijde mi, že tu featuru implementovali v rushi, u zdi kde to funguje a dává smysl to je asi ok. Ale v souboji to už fakt ok není
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    V klidu, je to alpha, to vsechno daji do releasu do kupy...

    oh wait...
    :)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    DUBAS_: ja bych treba pochopil, kdyby ti zedi vyrazili velkou flintu z ruky. ale pistole je obratna, tam by se to stavat proste nemelo, prave naopak. neberu to jako bug, vime ze to tak je umyslne.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    MAOR: neco podobnyho mam u EA
    MAOR
    MAOR --- ---
    REDSNAKE: Bohemka má TANK! To ti jako odpověď musí stačit. Po Armách a DayZ už jim nedám ani korunu navíc.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DUBAS_: jasny, rozumim tomu. Jen je nasiraci kdyz to zjistis a zdechnes na to jako takovej pologear. Celkove to hrani a staveni ma takovej bugfeeling furt z army, mohli prepracovat co chteli a furt to z toho smrdi. Takovy ty bugy co jsou po case citelny, znas je a naucis se je treba i vyuzivat ve svuj prospech ale je to proste furt rozbity
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    REDSNAKE: ted je to tak ze si zedy nesmis pustit vubec k telu :/ taky jsem na to presne takhlen zdechnul
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    REDSNAKE: zvláštní, já postavil stan v takovym korytě v lese. Dost nerovnej terén. Sic jsem chvilku se stanem rotoval ale najit dobrej flek netrvalo dele jak par vteřin...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    WARSHEEK: no, já už jsem taky koženej.

    Běžím si to na Zeleno, omrknout military spawn a probíhám nějakou zemědělskou částí. Velký stodoly a tak. Všude tři prdele zombů (asi šest). Jednoho jsem seknul sekerou, nicméně to spustilo agro a vidím jak jich na mě běží pět. Beru do ruky glock s 30 ranným zásobníkem, v tom přibíhá první zombík ke mě a než mě stihne hitnout, postava zvedne zbraň a míří do nebe a nejde s tím nic dělat. Takže umlácenej během pár sekund aniž bych stihl vystřelit.

    Nerozumím tomu, že podobný shit můžou implementovat a vydávat to za 1.0?
    To bohemka nemá testery?
    Přispěli byste jim ještě někdy na nějaký předběžný přístup?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam