• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DZS: Musis si postavit schody z fireplacu... :D
    DZS
    DZS --- ---
    Tak lekce pro dnesni den: Kdyz najdu barel, ke kterymu vede jen dlouhej zebrik, rozhodne se nevyplati spolehat se na pomoc gravitace :D Ted tam chudak visi a nikdo se k nemu uz nikdy nedostane...

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Ale za mě je rozhodnutí cajk;-)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Jo, s tím musím souhlasit. SA se neprodávala jako novej engine.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: problém je, že backeři nebackovali budoucnost bohemky ale vysněnou hru DayZ kterou od tý doby vývojáři mrdaj a ještě si na tom rádoby staví budoucnost.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    evžen to vysvětlil v rozhovoru celkem dobře, jakmile má developer inhouse kapacitu vytvořit vlastní engine, tak se to dlouhodobě vyplatí.. margin co mají devs z prodejí se ukusuje, počínaje 30% steam, pak si vezmou % všechny knihovny co v engine používají .. pokud např. použíjí vlastní distribuční platformu, tak je z 30% pro steam náklad jen 10%..

    vigor uděllai na unreal, páč jsou tam malý mapy a enfustion ještě není stable/mature enoug.. imho unreal devs se shání snadněji, než nějaký core engine programátoři.. takže můžou hru rychleji vydat a dřív se dostat na trh..
    MAOR
    MAOR --- ---
    77WHITE: To fakt naštěstí nevím, DayZ SA je poslední koupená hra od Bohemky :D
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    MATT: jj neni starej
    MATT
    MATT --- ---
    DESTROYER: jj, Enfusion 1.0 je preci nejlepsi moznej engine ;))
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    MATT: Nene to je lez, ucelovka a zla kampan, DayZ backeri preci zaplatili roky vyvoje Enfusion, aby vsechny nove hry od BI mohli byt v novem, krasnem a skvele funkcnim modernim enginu.

    :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    jj uz to ctu U4
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    MATT: aaaaha to jsem nevedel. v tom pripade sry za dezinfo
    MATT
    MATT --- ---
    NAGASAWA: Vigor je prej udelanej v unreal enginu.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    77WHITE: tipl bych si ze kompletne

    77WHITE
    77WHITE --- ---
    NAGASAWA: Asi. Docela by me zajimalo nakolik to vychazi z dayz kodu.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    77WHITE: Vigor?
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    MAOR: Tak jakze se menuje ten jejich dalsi open world survival projekt...?:)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Hele během dvou hodin hraní mi zmizely boty, kamarádovi hlava, pak se mi protáhla ruka na dva metry, další v autě trčel skrz střechu, dalšímu nebyl vidět batoh co měl mít na zádech, lagovalo to, auto mě vystřelilo dva metry do vzduchu, spadl server, ikony v inventáři jsou strašný, inventář je strašnej, jsou tam glitche, ale s lidma je to pořád legrace. Sice je to strašlivě zabugovanej simulátor otevírání dveří, ale je to prdel. Sice je vtip chtít za to v takovým stavu peníze, ale co už :)
    MAOR
    MAOR --- ---
    DESTROYER: tak tak. hrajte hovada a nestěžujte si a až vydáme další sračku, tak nás nezapomeňte podpořit. s láskou k penězům vaše bohemka :D
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Vsak je to hotovo, 1.0, uzasny produkt na ktery se cekalo cele ty roky extremne narocneho a vycerpavajiciho vyvoje. Takze ted hrajte hovada a nestezujte si. :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam