• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: Za tohle rozhodnutí jsem rád a doufám že zůstane. Imho neseberu moc v výkonu, zedi se nadálku hejbaj imho jen když se na ně díváš..

    V posledním status reportu píšou, že nevědí proč jim server FPS s více lidma klesá tak rapidně s počtem hráčů, mělo by to prej škálovat mnohem líp. Čujou nějaký bug ale nevědí, co přesně to způsobuje. Imho by design to furt plánujou na 100 slotů..
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    DUBAS_: nebo moc spatnej :D
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Něco, co má bejt z módu ve hře a ještě není, dlouho chci a zároveň nechci – bzučení much nad mrtvolou. Jen teda doufám, že tuhle Deanovu featuru neblokuje nějakej designer kvůli neautentičnosti.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DUBAS_: jasný no, to je něco co asi nejde jen tak lehce za pět let vývoje změnit :D
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    REDSNAKE: jako jedna deanova featura ktera je v dayz do ted a kuci z toho nejsou stastny je ze server drzi a obsluhuje zedy ktery jsou po mape staticky at je nebo ne nekdo v okoli, je to uplbe zbytecny kdyz se ti zedi spawnujou na polomer bubliny okolo tebe 1000m a videt a strilet nad 600m je kurva umeni
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    HANOUCH: asi dobrej material
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    REDSNAKE: mno nevim jestli hystericke kupeni dalsich a dalsich super dulezitejch featur a z toho vyplivajicich bugu nejak pomohlo hratelnosti
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: tak, oni nemaj ještě hotovej ten systém na melee se zbraní.. až bude, tak je snad odstrčíš.. trabl je, že spousta plánovaných věcí není a pak vznikají tyhle nasíračky, kdy je to na půl cesty..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HANOUCH: aspoň řešil hratelnost a nikoliv to jestli se ti bude přizdvihávat flintička v rohu nebo blízkosti zombie, abys jí náhodou neublížil..
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HANOUCH: pravda, to je authenticky pravicove
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    DESTROYER: deanuv problem imho byl ze tech vizi mel i nekolik najednou za den :)
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    NAGASAWA: nadobi je neomarxistickej prezitek simte v dayz se konzumuje obsah konzerv rukama, je to velice kozervativni...
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    ZOMBO: ten v pravo uz zjevne dopil...
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    NAGASAWA: A vymývání kanystrů...

    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    NAGASAWA: proboha ne tak nahlas!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Mimochodem.. už někdo napsal mód na umývání nádobí?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: DayZ je vlastně taková Klinika herního průmyslu, ve který si backeři začali srát na zahradě v momentě, kdy měli raději vypadnout....
    L4MA
    L4MA --- ---
    :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: chápu, že novej engine nikoho z předplatitelů netankoval.. Ale jedna z features co jako EA prodávala, bylo řešení cheaterek. A realta je holt taková, že jediný řešení na A2/A3 platformě je prostě whitelistování serverů. A tak to BI vzala z gruntu:-)

    Já to chápu tak, že BI nabízela opravu shnilé dřevěné chaty, ale opravu chaty si předplatilo takové množství lidí, že si BI si uvědomila, že za ty peníze může postavit od základu barák z kamene. Jenomže BI svoje rozhodnutí nekomunikovala a začala stavět zbrusu novej barák, ale pod starou hnijící chatou. V hnijící chatce ale žili předplatitelé, BI jim tam měnila shnilou podlahu, zálatla nějakou díru ve střeše, ale řemesníci a obyvatelé se navzájem překáželi. Byl tam furt hluk, prach a nevrlí obyvatelé. Řemeslníkům se taky pracovalo blbě, páč nějakej kus základu podpíral chatku, ale kdyby ten kus odstranil, tak by ta chatka spadla. Nějak to tak pachtili, až jim došlo, že to takhle nejde. Chatku s obyvateli a záplatama nechali bejt a ten novej dům prdli vedle. Trabl je, že chatka není opravená a nikdy už nebude. V novým domě se ale už bydlí. Má sice dobrý dvěře, takže dlouho už nikdo neviděl zloděje (nebo nikoho ten barák zatím neláka). Ale záchod a kuchyň je rozestavěná. Voda občas neteče. Barák evidentně není hotovoej, ale BI už ho považuje veřejně za hotovej. Každej kdo ho používá, ví že je na něm ještě tuna práce. BI to ví taky a a řemslníci na baráku makaj. Výhoda je, že už se s obyvatelema nepřekážejí, ale ty samo furt remcaj. Protože furt nemaj co chtěli. Druhej problém je, že část obyvatel začala bydlet jinde, když ale slyšeli že barák je hotovej, tak se šli podívat a hned zjistili, že je fajn, že je z kamene, ale furt je v něm všechno nějak nedodělaný. Čast v něm dlí a čeká že řemeslnící to nejnutnějí opraví. Další bydlí jinde a čekají až se někdy dozví, že ten barák už jde normálně používat. Zbytek to vzdal úplně. BI asi ví, že ten barák dá do nějakýho použitelnýho stavu. Ale na druhou stranu ví, vždycky s ním budou nějaký trable. Takže na konci zákoši nemaj opravanou chatku a budou mít barák, který třeba tak za rok nebo dva, už bude docela fajn, ale stejně je budou všechny ty uběhlí roky strávený v rozmrdaným baráku srát.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Ano. Obzvlaste kdyz se realizuje uplne neco jineho nez bylo slibeno, 50x prekopavaji uz hotove veci a ktere se ani nakonec do finalniho releasu nedaji, a k tomu se dela engine kterej nebyl potreba a nikdo z backeru ho realne ani nechtel. ;-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam