• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    EZECHIAS: Vždycky mě iritovali dva prvky metagamingu v modu:
    a.) číhání u místa až se spawnou zedi = je poblíž jinej hráč
    b.) pocit bezpečí, když člověk vcházel do města, s čerstvě spawnutými zedy

    dokud člověk nezagruje zedy, nemá žádnej pozorovatel tušit, že je někdo ve městě..
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    RUDOLF: Muzes mi vysvetlit pridanou hodnotu te “featury” statickych zedu?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: Za tohle rozhodnutí jsem rád a doufám že zůstane. Imho neseberu moc v výkonu, zedi se nadálku hejbaj imho jen když se na ně díváš..

    V posledním status reportu píšou, že nevědí proč jim server FPS s více lidma klesá tak rapidně s počtem hráčů, mělo by to prej škálovat mnohem líp. Čujou nějaký bug ale nevědí, co přesně to způsobuje. Imho by design to furt plánujou na 100 slotů..
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    DUBAS_: nebo moc spatnej :D
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Něco, co má bejt z módu ve hře a ještě není, dlouho chci a zároveň nechci – bzučení much nad mrtvolou. Jen teda doufám, že tuhle Deanovu featuru neblokuje nějakej designer kvůli neautentičnosti.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DUBAS_: jasný no, to je něco co asi nejde jen tak lehce za pět let vývoje změnit :D
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    REDSNAKE: jako jedna deanova featura ktera je v dayz do ted a kuci z toho nejsou stastny je ze server drzi a obsluhuje zedy ktery jsou po mape staticky at je nebo ne nekdo v okoli, je to uplbe zbytecny kdyz se ti zedi spawnujou na polomer bubliny okolo tebe 1000m a videt a strilet nad 600m je kurva umeni
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    HANOUCH: asi dobrej material
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    REDSNAKE: mno nevim jestli hystericke kupeni dalsich a dalsich super dulezitejch featur a z toho vyplivajicich bugu nejak pomohlo hratelnosti
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: tak, oni nemaj ještě hotovej ten systém na melee se zbraní.. až bude, tak je snad odstrčíš.. trabl je, že spousta plánovaných věcí není a pak vznikají tyhle nasíračky, kdy je to na půl cesty..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HANOUCH: aspoň řešil hratelnost a nikoliv to jestli se ti bude přizdvihávat flintička v rohu nebo blízkosti zombie, abys jí náhodou neublížil..
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HANOUCH: pravda, to je authenticky pravicove
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    DESTROYER: deanuv problem imho byl ze tech vizi mel i nekolik najednou za den :)
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    NAGASAWA: nadobi je neomarxistickej prezitek simte v dayz se konzumuje obsah konzerv rukama, je to velice kozervativni...
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    ZOMBO: ten v pravo uz zjevne dopil...
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    NAGASAWA: A vymývání kanystrů...

    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    NAGASAWA: proboha ne tak nahlas!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Mimochodem.. už někdo napsal mód na umývání nádobí?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: DayZ je vlastně taková Klinika herního průmyslu, ve který si backeři začali srát na zahradě v momentě, kdy měli raději vypadnout....
    L4MA
    L4MA --- ---
    :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam