• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    GANDHI: Zadarmo nebyl, Arma 2 stála i s potřebnými DLC pořád kolem litru.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    GANDHI: a tech voseru s nastavenim addonu, taky zadarmo :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HANOUCH: nahodou mluvici zajic, kterej sepnul kravy na padacich a nasledne artilerii mel styl.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    HANOUCH: pokud v uplne jine dobe znamena " pred peti lety a zadarmo", pak imho byl jednoznacne lepsi:p
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    L4MA:
    WILL: nevim no jako sa hater musim objektivne priznat ze se mi zatim nestalo aby prsely kravy a teleportoval se ke me nakej frajer co mi po vykriku Cyka Blyat ustrelil hlavu
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    MATT: V lecčem jednodušší. Velký města na pobřeží byly kvůli respawnům živější a aktivita se soustředila jen na několika místech na mapě (Černo/Elektro, Stary Sobor, letiště), takže když jsi chtěl akci, nebyl problém si ji najít.

    Endgame představovala helikoptéra nebo slušná kára na rychlej převoz respawnutejch spoluhráčů, aby si vyzvedli gear, pokud zrovna nenašli kolo, motorku nebo čtyřkolku. Zábavou samo o sobě bylo objevování a vykrádání cizích aut, stanů nebo celejch táborů znepřátelený skupiny.

    A při skenování krajiny tě k smrti vyděsil i divočák, zvlášť když jsi měl u sebe vzácnou zbraň (M107/L85A2 AWS).
    WILL
    WILL --- ---
    HANOUCH: "Lepší" je hrozně subjektivní věc, a závisí to na milionu parametrů. Mod pro mě byl lepší v tom, že všechny skutečně silný zážitky až na 2 jsem měl právě v modu. Přes všechny problémy a uživatelskou nepřívětivost, přes kterou se člověk musel přenést.
    L4MA
    L4MA --- ---
    HANOUCH: mod byl lepsi. kdyz si jel v aute a narazil jsi, tak se ti nerozbili boty a neposel si chladem a vycerpanim, protozes musel bezet bos. :)
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    nemyslim si ze mod byl lepsi mod proste vysel v uplne jiny dobe.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    BURKHAR: ....snaha najit se v noci beze svetla s 30sec lagy...
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    MATT: Panická hrůza ze ztráty gearu a zedů, objevování Černarusi v bandě, tábor na ostrově, helina, bycikle, spousta srandy, bitvy o NWAF. "Anyone in Cherno?" Sniper hill. Plný servery a nakonec cheaterky.
    MATT
    MATT --- ---
    ZOMBO: dokázal bys přiblížit tu původní hratelnost lidem, co je kámoši zlanařili až v poslední době? ;)
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    RUDOLF: Anio ekonomika funguje dobre protoze na tom Dubas s Pepou ztravili cely vanoce a celej leden :D
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Nehledě na technickou stránku, DayZ SA je remake v tom horším slova smyslu a naprostý nepochopení většiny hráčský základny. Po odchodu Birana a Deana zůstalo v týmu jen málo těch, co atmosféru a hratelnost módu skutečně zažilo a od toho se odvíjí design.

    Paskvil to je i díky tomu, že se snaží zavděčit RP komunitě a pěstitelům rajčat stejnou měrou jako hráčům, co si jdou hlavně zastřílet, a element přežití je pro ně jen kulisa.

    Pak se diví, proč lidem vadí, že je v 1.0 zlomek zbraní. Když k tomu přidáte mizející stany a zpomalení pohybu po mapě kvůli stamině a absenci bicyklů/helikoptér nebo fungujících aut, tak z originálu toho už opravdu moc nezbývá.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: A nechtěj, abych začal o AI!
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: nezapomeň na padají krávy a atomové výbuchy!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: ploty preskakujou. alespon 14 dni zpatky to zvladali dost bravurne
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    LEAVE RUDOLF ALONE!

    Nikdo nerozporuje, že mód byl lepší. Sice měl horší grafiku, animace, zvuky, mapu, UI, lagy, fps, desync a bugy z A2, ale byl lepší. Pro mě nejnávykovější hra za poslední dekádu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LACHY: Však hej. Očekávání byla opravená chatka, ale po těch letech máme rozbitej barák.

    Já s tím nemám problém, páč vím že to teď rok nemusím hrát a je mi to jedno. Stejně čekám až někdy budou linuxový server binárky. Hraju to sporadicky.

    Plus vidím, že některý věci fungujou už teď dobře ač nejsou odladěný (např. ekonomuika, ale respawn věcí je moc rychlej). Včera jsem si skočil k dubasovy. Pobral jsem mosina, fnx45 a nějaký náboje a šel si zastřílet do zombíků do vesnic na sever od Krasnostavu. Dobře si pamatuji, jak jsem někdy v půlce minulýho roku vystřelil nějakou devítkou v dětském tábořišti a byl nucenej se stáhnout do chatky a vystřílet zombíky skrz okno. Takže od té doby, když nemám chuť zabíjet zedy tiše, najdu si před městem nějakou pěknou pozici a začnu pálit odtama. Když je pozice příliš blízko u zástavby, musím ustoupit třeba ještě 30m, páč už nestačím přebíjet. A i když mám pozici dál od města, tak nakonec přehodím na FNX, když začnou bejt blízko. Takhle vybiju půlku vesničanů a nakradu od nich žrádlo a pití. Zkoušel jsem střelbu kolmo doků z vodojemu, na to jak člověk neovládá torzo, tak to funguje, ideální by bylo tlačitko, na zastavení, že by pak torzo následovalo myš až do předklonu - ale chápu, že tohle je mega práce. Za mě tyhle zombící fungují cajk. Když vystřelíš mezi zombíkama a nemáš automat, říkáš si o průser. Zombíci zatím neumí otvírat dveře, přelejzat ploty (chvilku to uměly) a člověk je nemůže udeřit pažbou. Prostě vidím, že tam ty základní kameny jsou a někde to funguje pěkně. Trabl je, že to dotažení mechanik jsou další dva roky práce. A i když to bude dotažený, stejně tam budou bugy. Jen žádná z nich nebude způsobovat smrt nebo mizení věcí.
    BURKE
    BURKE --- ---
    RUDOLF: Zase připluli kapříci ?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam