• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    TERZ
    TERZ --- ---
    HANOUCH: Řekl bych, že je to silně subjektivní ale za mě byl mód TOP i spolu se všema jeho vadama. Díky módu vás tu vlastně všechny znám a byl to důvod proč sem koupil a začal hrát Armu. Na druhou stranu díky SAčku mám o BISce strašně ošklivej obrázek odrazující od jakékoli koupě. Teď skoro 7 let po vydání módu, bych si stejně radši zahrál originál s neviditelným ghillie než hledal houby.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    HANOUCH: pokud v uplne jine dobe znamena " pred peti lety a zadarmo", pak imho byl jednoznacne lepsi:p
    WILL
    WILL --- ---
    HANOUCH: "Lepší" je hrozně subjektivní věc, a závisí to na milionu parametrů. Mod pro mě byl lepší v tom, že všechny skutečně silný zážitky až na 2 jsem měl právě v modu. Přes všechny problémy a uživatelskou nepřívětivost, přes kterou se člověk musel přenést.
    L4MA
    L4MA --- ---
    HANOUCH: mod byl lepsi. kdyz si jel v aute a narazil jsi, tak se ti nerozbili boty a neposel si chladem a vycerpanim, protozes musel bezet bos. :)
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    nemyslim si ze mod byl lepsi mod proste vysel v uplne jiny dobe.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    BURKHAR: ....snaha najit se v noci beze svetla s 30sec lagy...
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    MATT: Panická hrůza ze ztráty gearu a zedů, objevování Černarusi v bandě, tábor na ostrově, helina, bycikle, spousta srandy, bitvy o NWAF. "Anyone in Cherno?" Sniper hill. Plný servery a nakonec cheaterky.
    MATT
    MATT --- ---
    ZOMBO: dokázal bys přiblížit tu původní hratelnost lidem, co je kámoši zlanařili až v poslední době? ;)
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    RUDOLF: Anio ekonomika funguje dobre protoze na tom Dubas s Pepou ztravili cely vanoce a celej leden :D
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Nehledě na technickou stránku, DayZ SA je remake v tom horším slova smyslu a naprostý nepochopení většiny hráčský základny. Po odchodu Birana a Deana zůstalo v týmu jen málo těch, co atmosféru a hratelnost módu skutečně zažilo a od toho se odvíjí design.

    Paskvil to je i díky tomu, že se snaží zavděčit RP komunitě a pěstitelům rajčat stejnou měrou jako hráčům, co si jdou hlavně zastřílet, a element přežití je pro ně jen kulisa.

    Pak se diví, proč lidem vadí, že je v 1.0 zlomek zbraní. Když k tomu přidáte mizející stany a zpomalení pohybu po mapě kvůli stamině a absenci bicyklů/helikoptér nebo fungujících aut, tak z originálu toho už opravdu moc nezbývá.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: A nechtěj, abych začal o AI!
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: nezapomeň na padají krávy a atomové výbuchy!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: ploty preskakujou. alespon 14 dni zpatky to zvladali dost bravurne
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    LEAVE RUDOLF ALONE!

    Nikdo nerozporuje, že mód byl lepší. Sice měl horší grafiku, animace, zvuky, mapu, UI, lagy, fps, desync a bugy z A2, ale byl lepší. Pro mě nejnávykovější hra za poslední dekádu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LACHY: Však hej. Očekávání byla opravená chatka, ale po těch letech máme rozbitej barák.

    Já s tím nemám problém, páč vím že to teď rok nemusím hrát a je mi to jedno. Stejně čekám až někdy budou linuxový server binárky. Hraju to sporadicky.

    Plus vidím, že některý věci fungujou už teď dobře ač nejsou odladěný (např. ekonomuika, ale respawn věcí je moc rychlej). Včera jsem si skočil k dubasovy. Pobral jsem mosina, fnx45 a nějaký náboje a šel si zastřílet do zombíků do vesnic na sever od Krasnostavu. Dobře si pamatuji, jak jsem někdy v půlce minulýho roku vystřelil nějakou devítkou v dětském tábořišti a byl nucenej se stáhnout do chatky a vystřílet zombíky skrz okno. Takže od té doby, když nemám chuť zabíjet zedy tiše, najdu si před městem nějakou pěknou pozici a začnu pálit odtama. Když je pozice příliš blízko u zástavby, musím ustoupit třeba ještě 30m, páč už nestačím přebíjet. A i když mám pozici dál od města, tak nakonec přehodím na FNX, když začnou bejt blízko. Takhle vybiju půlku vesničanů a nakradu od nich žrádlo a pití. Zkoušel jsem střelbu kolmo doků z vodojemu, na to jak člověk neovládá torzo, tak to funguje, ideální by bylo tlačitko, na zastavení, že by pak torzo následovalo myš až do předklonu - ale chápu, že tohle je mega práce. Za mě tyhle zombící fungují cajk. Když vystřelíš mezi zombíkama a nemáš automat, říkáš si o průser. Zombíci zatím neumí otvírat dveře, přelejzat ploty (chvilku to uměly) a člověk je nemůže udeřit pažbou. Prostě vidím, že tam ty základní kameny jsou a někde to funguje pěkně. Trabl je, že to dotažení mechanik jsou další dva roky práce. A i když to bude dotažený, stejně tam budou bugy. Jen žádná z nich nebude způsobovat smrt nebo mizení věcí.
    BURKE
    BURKE --- ---
    RUDOLF: Zase připluli kapříci ?
    LACHY
    LACHY --- ---
    RUDOLF: Rudolfe. Už si asi jedinej kdo jim věří. Že dělali new engine, je jejich problém. Já jsem se vyřádil i na modu na A2. Rozhodně lepší hra, než tenhle paskvil.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LACHY: No, ale oni stavěli novej engine. Takže letos teprve začíná něco jako EA;-) že to nazívaj 1.0 je mimo moje chápání. I když některým vysvětlením rozumím;-)
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    Tak nakonec prej dobry :] Staticky se uz tolik nepouzivaj :]]]
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    REDSNAKE: Je to early access k 1.0 :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    podle mě by to i lidi zajímalo, jen by to nesměl bejt nehratelnej shit kterej obsahuje zlomek toho co bylo naslibováno. Nevím komu se tu furt maže med kolem huby. Sorry, vydaj 1.0 což má být hotová hra, tak se k tomu vrátíš, hraješ s kámošema, strávíš tam hafo hodin aby pak zmizela základna, nashromážděné vybavení a všechno?

    Motivace jak sviň.
    LACHY
    LACHY --- ---
    RUDOLF: A neměli tyhle docela důležitý věci řešit ještě v EA? Vydaj šélenej paskvil, jen aby se řeklo, že už je venku plná verze? Ta hra nebude nikdy pořádně funkční. Nakonec to stejně asi moc lidí už ani nezajímá. Škoda.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    EZECHIAS: Jasný, nemají provázanou viditelnost (1 km) s parametrem pro spawnování zedu (1.5-2km). Imho, to půjde napravit snadno až se k tomu vrátí v rámci optimalzací nebo práce na zedech. Ale nevím o jakým dalším herním modelu mluvíš.

    "nikdo nema cas ani silu to resit" -- vývoj funguje i u mnohem menších projektů podle priorit. Nejdřív byla priorita splnit nějaký feature goals a hlavně se zbavit starýho engine, tj. udělala se základ spousty věcí a nedotahovat je do konce (to trvá dlouhu a dělá se až na konci). Díky tomu vznikají takovéhle paradoxní situace. Prostě to nebyla priorita v danou dobu. Teď to už možná priorita je, páč řeší perzistenci a exponenciální růst zátěže CPU na serveru s počtem hráčů. Je třeba možný, že v těch zedech spawnutých za hráčovou viditelností je důvod vyčerpávání CPU při růstu hráčů. Ale pokud se v rámci profilování neukáže spawnovní zedů za viditelnosti hráče jako významný faktor degradace výkonu. V příštím buildu to bude stejně, pokud to teda nebude řešitelné v rámci třeba půl hodiny nebo hodiny.

    O co ale jde je, že feature jako taková je přínos i když implementace teď třeba pokulhává. Ty mí use cases v tuhle chvíli v SA nejsou, právě protože jsou zedi předspawnutý. Kdyby nebyli, tak ty mé use cases opět platí. Jestli mi něco uniká, tak mě informujte. Ale to přespawnutí je za mě jedna ze skvělých věcí co SA přinesla.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    RUDOLF: Ze jsou v kodu veci od zacatku, ktery nemaji smysl, ale nikdo nema cas ani silu to resit. Navic ten herni model, kterej resili je vyresenej jinym kusem kodu... A tech par CPU cyklu o kterych mluvis je ve vysledku zabijak server performance.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam