• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    REDSNAKE: nebud citlivka kvuli jedny attention whore. chtela publicitu, ma ji. zahlavi+1
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Jak ji nemusím a přijde mi hned po Drtinový nejslabší, tak tohle si holka nezasloužila...
    Hanouchu, měl by sis uvědomit že i ona je jen člověk a spojovat ji s Dayz, nevim, no..
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    zahlavi pls
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: vanilla a rozumě nastavených serverů by se to nemělo týkat, případně jen okrajově.. U těch těžce modovaných je velká šance, že je přetížený server a pak skočej všechny car issues, protože server nesítíhá odbavovat jejich pohyb.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    prej opět fungujou auta spíš jako mezikontinentální rakety a doporučuje se jim spíše vyhnout. Je to pravda?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Srry za mongolštunu, psal jsem to z telefonu..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Technologický dluh, lepší pracovní worflow se dá zákazníkovi prodat jen jako rychleji vyvinutý produkt s méně chybami. A i tak to pro zákazníka zůstává neviditelné - on to tak nějak očekává. BI v tomto ohledu nemá dobré skóre, na druhou stranu vždy si brala větší sousto jak konkurence a doháněla to dlouhodobou podporou, protože podporolovala svoji moderátorů základnu. Je to svébytné, díky armě jsem zažil něco, co neznám z jiných her a tak nějak mi většina ostatních her zšedivěla. Třeba už na úrovni level designu. Třeba AC: Origins jsem zapnul jen abych viděl zpracování Egypta. Podobně mě láká řecké pokračování. Ale ten bojový systém mě neba (vím že je to jiný žánr). Stejně tak třeba Far Cry - nejvíc miluji dvojku, ale boje na 20-30-100m mi připadají strašně nudné. Hraju nový díly, jen abych viděl nové prostrědí, ta zběsilá akce mě baví jen chvilku. Furt mám radši svět, kde slyším zdálky výstřel jiného hráče a mám X možností co dělat dál. Tohle táhlé, pomalé hraní ústící do adrenalinové situace je zázrak.
    RUDY_CZ
    RUDY_CZ --- ---
    RUDOLF: Renderer je jedna z takových těch ještě vděčnějších featur, sice se 2 roky implementuje, všichni řvou že se vývojáři flákaj a pak bum, najednou to jede 5x rychleji :)

    Škoda že i jiný, podobně složitý komponenty, jako je třeba animační nebo skriptovací systém, už nejsou tak vděčný :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    L4MA: Nahoře je legacy rendering než tam narvali nove j (dole). Ten novej neměl ambici být víc eye candy, ale vyřešit výkon, který začal být problematický ve zvětšujících se městech, abstrahovat ho od ostatních komponent, tj. zjednodušit jeho další vývoj, případně umožnit jeho ~ snažší nahrazení. Renderuje se teď 2x víc objektů (co si pamatuji). Cherno, severograd jedu na 60+ FPS a nahrávám při tom. Plus vyřešili gamma abuse, čemuž jsem ani nevěřil, že jde (ale věděl jsem o tom prd).
    L4MA
    L4MA --- ---
    RUDOLF: ja to nechapu, co je pred a co je po? jedno z toho ma byt "hezci" nebo "lepsi"? :)
    RUDY_CZ
    RUDY_CZ --- ---
    BURKHAR: Pouze od vidění, osobní zkušenost nemám. Nejsme tu jen samí cajzli a čobolácí, pár lidí je tu i docela fajn a děláme co můžeme :). Mrzí mne tvoje negativní zkušenost, kvalita týmu se dost odvíjí od samotného leada mno :-/

    WILL: Ahoj. Koukám že je nás tady víc :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    WILL: Aj Kostíka a Izmiho, jo?
    WILL
    WILL --- ---
    BURKHAR: Tak zrovna Rudy je veterán Take on Mars, ten už zažil pár zimních ofenzív.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    RUDY_CZ: Počkej, až ti to všechno začne docházet.
    RUDY_CZ
    RUDY_CZ --- ---
    BURKHAR: Zas tak hrozný to tu není, ale nejsem na DayZ :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    RUDY_CZ: Naštěstí už tam nedělám, ale spousta kamarádů ještě jo.
    RUDY_CZ
    RUDY_CZ --- ---
    BURKHAR: Ty seš nějakej místní znalec poměrů v BIS? :)))
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF:
    RUDOLF: naprosto zásadní změny které ovlivní hratelnost rozhodujícím způsobem. Dokonce bych řekl, že kolikrát ten nepřeblurovanej a nezamlženej starej vzhled byl lepší. Jediný co se musí chválit až do nebes jsou úpravy mapy, to je vskutku změna k lepšímu kterou přiznám i já.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Another comparison between the old and the new :) - Album on Imgur
    https://imgur.com/a/GwyK8EF
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---


    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam