Technologický dluh, lepší pracovní worflow se dá zákazníkovi prodat jen jako rychleji vyvinutý produkt s méně chybami. A i tak to pro zákazníka zůstává neviditelné - on to tak nějak očekává. BI v tomto ohledu nemá dobré skóre, na druhou stranu vždy si brala větší sousto jak konkurence a doháněla to dlouhodobou podporou, protože podporolovala svoji moderátorů základnu. Je to svébytné, díky armě jsem zažil něco, co neznám z jiných her a tak nějak mi většina ostatních her zšedivěla. Třeba už na úrovni level designu. Třeba AC: Origins jsem zapnul jen abych viděl zpracování Egypta. Podobně mě láká řecké pokračování. Ale ten bojový systém mě neba (vím že je to jiný žánr). Stejně tak třeba Far Cry - nejvíc miluji dvojku, ale boje na 20-30-100m mi připadají strašně nudné. Hraju nový díly, jen abych viděl nové prostrědí, ta zběsilá akce mě baví jen chvilku. Furt mám radši svět, kde slyším zdálky výstřel jiného hráče a mám X možností co dělat dál. Tohle táhlé, pomalé hraní ústící do adrenalinové situace je zázrak.