REDSNAKE: To že BI z těch peněz postaví novej engine komunikovala od prvních zpráv od úspěchu EA. Na tom není nic nového. Co je nového, že DayZ vývoj neměl plnou kapacitu engine teamu od roku 2015.
Jestli BI vymrdala/nevymrdala se zákošema. Asi jen s těma co mají míň jak 10 hodin nahráno. Pro ostatní je to spíš nenaplněné očekávání. Asi bych nechápal někoho, kdo nahrál víc jak 10 hodin ve hře, která ho sere.
BH: "DayZ is handicapped by our early decisions to make as much as possible server authorative to combat cheating, paired with the skeleton crew that I assume the team is down to. =/"
Tj. to co nás zachránilo od pekla cheatování v armě, nám teď rozbíjí auta. Já jen doufám, že BI poskytne DayZ týmu v příštím roce dost engine zdrojů, aby mohli začít pracovat na helikoptérách. Páč pak je šance, že by třeba mohli optimalizovat i věci kolem rozbitejch fár. Když ne, tak podle mě auta budou vymrdaný další rok. Ale těžko říct, já s autama ještě neměl trabl. Spíš mi přijde, že konkrétní servery maj trable. Running man je občas vylagovnej, Village běhá imho dost líp. Jestli daj někdy do kupy linuxovou binárku pro engine, tak bych rád věděl, kde se to vysírá.