• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HANOUCH: chapu tenhle postoj, nicmene vzhledem k tomu, ze jeho antipatie ma realne zaklady, velice realne zaklady, s presahem do kvality predmetnych her, si porad myslim, ze normalni smazani offtopicu bez dalsiho komentare by bylo patricnejsi.
    MAOR
    MAOR --- ---
    HANOUCH: Možná neprofesionální, možná nekorektní, ale víš, co se říká, na každém šprochu... Navíc je nás tady dost, co jsme hráli DayZ už v módu a viděli jsme, jak tehdy fungovala hra, zažili jsme začátky SA a někteří i vidíme, jaké je to dnes. A nemusíme být přímo zaměstnanci nebo exzaměstnanci BI. Já se přiznám, že Armu 2 jsem znal, ale nehrál. Koupil jsem ji jen kvůli DayZ. Postupně jsem si nakoupil všechny DLC, co tenkrát byly, ať vidím všechny hadry ve hře a nemám je rozmazané a chtěl jsem i podpořit BI, protože DayZ byla pro mě hra, jako žádná jiná. A pak to přišlo, downgrade damage zbraní kvůli nějakým teploušům, co umírali na jednu ránu Enfieldem a strašně plakali na fórech, jak je to strašně nefér. Dokud nepřišli cheateři, tak jsem ani jedinkrát neměl potřebu ve hře podvádět. Do té doby jsem ani jednou nepoužil Alt + F4 ani neduplikoval věci. Když jsem zařval, bylo to buď kvůli vlastní chybě, nebo že nějaký debil hupsnul na jiný server, obešel nás a vrátil se zpátky. S Hombrákem jsme to věděli, ale nepoužívali. Poprvé jsem zařval kvůli cheaterovi, když jsem měl postavičku žijící skoro 40 dní. Tyhle sráče nezastavila Bohemka, ale až whitelistované servery. Nebo je minimálně zpomalily. Taky přišlo dlouho očekávané dlc AČR, na které jsem se těšil jako malé dítě a pak jsem nevěděl, co si o tom mám myslet. Nestálo to moc, snad jen 250 kaček, ale přišlo mi, že v tom stavu, v jakém to bylo, to mohli dát zadarmo. Nebo to dlc raději zrušit. Tady jsem upřímně pocítil první větší zklamání nad BI. Ale pořád bylo DayZ mou srdcovkou. Hodně dlouhou dobu jsem nehrál žádnou jinou hru. DayZ jsem hrával pětkrát týdně 4-6 hodin denně. Později to stejně kvůli podvodníkům ve hře začalo trochu chabnout. Ale na příchod Army 3 jsem se taky těšil. Neumím anglicky, takže mi veškeré čerstvé zprávy z redditu apod donášel Hombrák. A3 měla být údajně dobře odladěná, abych na to nepotřeboval stroj z NASA, ale stejně jsem se na to aspoň trochu připravil a vylepšil PC. Další zklamání přišlo, že ty zprávy lhaly, protože jsem si připadal, že ten stroj z NASA potřebuju i právě na A3. Mám rád detaily, protože i ty dělají hru. A v A3 vidím, že z nějakého mě neznámého důvodu nezvládli dát blbou pistoli do stehenního pouzdra. (Pistole nebyla v pouzdře ani v A2, přitom v A1 ano.) Tohle vyřešit jim trvalo 3 dlouhé roky. Mám spočítané, že A2 + DLC jako singly + DayZ módy a jiné bezzombíkové módy jsem zahrál okolo 2000 hodin. Na Armě 3 mám jen 386 a na DayZ SA mám taky jen 550 hodin a to mám obě hry od vydání. Po tolika letech už mám některé věci dost zamlžené a nepamatuju si všechno, ale vzpomínám si, že jsem vždycky hrával tak týden-dva, když vyšel nový patch na SA a pak dal hru zase k ledu. Několik let jsem pořád doufal a věřil, že všechno v DayZ bude OK, jenže víra se začala pomalu vytrácet. Už tam prostě není. DayZ je pořád moje srdcovka, ale už vím, že to nikdy nebude jako dřív, i když je tu ten nový nablýskaný kabát. DayZ, potažmo Bohemku mám rád a zároveň nenávidím.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    MAOR: Puvodne jsem nechtel nic psat protoze na dotycnou osobu mam naprostou averzi a proto je uz x let v DI. Nicmene tady se musim Zomba zastat a trosku ti nastinit co tomu banu predchazelo. Kazdemu z nas se muze ze se se svym puvodnim zamestnavatelem, kolegama nepohodnem a podame vypoved. Nekteri si projdou i tim ze je z prace proste vyrazi . Nicmene kvielni a osobni vypady proti byvalemu zamestnavateli kolegum napric diskuznim serverem kde vim, ze dotycni tento server navstevuji x let po tom co jsem o tu praci prisel je neco tak krajne neprofesialniho nekorektniho a nizkeho ze ten ban naprosto chapu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Tak ta hra je víc, jak ji chtěl Dean. Za mě cajk, pro někoho ee. Takže pro mě je to lepší teď než předtím, pro ostatní je to nenaplněná příležitost a vzpomínání na starý časy.
    LACHY
    LACHY --- ---
    pokud Adam dostane volnost, tak se to snad někam hne. Bohužel ten DayZ boom je asi nenávratně pryč. A ano, tu největší zábavu jsem si už asi užili. Lepší to už nikdy nebude.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DESTROYER: Je u DayZ od začátků módu, tak má střízlivou představu o tom, co ještě jde se hrou v rámci ročního rozpočtu dělat – stabilizování/odbugování a občasný přidávání novýho obsahu pro aktivních 14k hráčů.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    NAGASAWA: Vim ale neznam.
    MAOR
    MAOR --- ---
    REDSNAKE: tak tak, samotná mapa nestačí, nestačí ani nějaké pozlátko.. zatím jsem pořád přesvědčen, že to nejlepší z DayZ jsem už zažil, před x lety v módu v kurevsky zabugované hře.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    REDSNAKE: Sumrak má krom jiného na svědomí Namalsk
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    LACHY: Ano, mapa je opravdu krasna a prokouklo to neuveritelne. Bohuzel sama mapa nestaci..
    MAOR
    MAOR --- ---
    HNIZDO: tak to jsem teda netušil, že to tady je Bohemákovo. Teď už to chápu, odteď budu říkat, že BI je nejlepší společnost na světě s těmi nejlepšími produkty a hlavně nej zájmy vůči hráčům.
    LACHY
    LACHY --- ---
    To je pravda. Sumrák měl na starosti mapu. A ta prokoukla jako sviňa. Bohužel hra je na tom hůř. V deníčku se chlubí věcma, který už na Armě II fungovali bez chyb. A co je hlavní, ta hra byla zábavná.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    LACHY: Lachy, klid. Ja nepsal o sumrakovi, neznam ho, neznam veci co dela a ve vedeni je chvili.

    Psal jsem o soucasnem stavu dayz a o lidech co ho do tohoto stavu privedli.
    LACHY
    LACHY --- ---
    REDSNAKE: A co by si dělal ty? Koukni se, jak mapa vypadá, co to převzal Adam?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    LACHY: Kdyby byly v riti ryby...
    LACHY
    LACHY --- ---
    REDSNAKE: Co to meleš? Bejt tam všici jako Adam, tak ta hra je dnes na jiném levelu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Ale furt, vedle těch pár assetů je tam řada bugfixů a tweaků, o ty tu jde především. Jestli se vrátí zlomeniny, tak fajn.

    Jediná interní informace co by mě zajímala je, jestli SA je downstream z Arma 4 větve. Tj. až arma tým bude řešit heliny, jestli to dostane i SA. Protože, jinak ty heliny nebudou nikdy a to bude velký smolík.

    Btw.. za mě by bylo ideální kdyby to s DayZ dopadlo jak Transport Fever 2. Jedničku lidi k smrti nenávádí ale dvojka je odladěnej super zážitek (ok, crashuje mi to jendou za 4-5 hodin na obrovský mapě). Tj. kdyby se BI povedlo rozjet DayZ 2 podobně jako A4, tak by to bolo boží. Jinak si počkáme na Arma 4 DayZ mod;-)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    DESTROYER: imho je, kor kdyz na nyxu pul roku nebyl, protoze na nej urcite nema diky dayz cas.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: Sumrak je vylozene skvelej vyvojar, ale je to i spravna volba jako vedouci tymu co dokaze prosadit u vedeni svoje vize a rozhodnuti?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: jakože další mapu s rozbitejma základama? Hmmm
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Novej project lead DayZ je teď Sumrak, takhle si ten Namalsk těžko zasloužíme...
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    REDSNAKE: take jsem premyslel, jestli ban za sdeleni neceho co je evidentni, je adekvanti reseni, a nestacilo to pouze smazat, kdyz uz, nicmene rozhodnuti moda plati.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam