EATHAT: ty vole, jsem duší skaut, tělem už ne :D prostě mě vždycky bavil pohyb v přírodě, práce s mapou a tak. S armádou nemám společného nic, kromě vojenského základního výcviku (2001).
Jo ten nefunkční inventář mě taky pěkně sere. Někdy stojí funkčnost této pičoviny mezi životem a smrtí. Hvězdný tým by tohle nedokázal odstranit, ani kdybys jim skřípnul koule do svěráku... Někdy mám pocit, že ten tým by měl mít koule ve svěráku 24/7, ale stejně by to ke zlepšení ve hře nevedlo, ale třeba by neudělali tak debilní zvuky uvnitř budov. Jak jsi v dřevěném domku, máš pocit, že jsi snad někde na moři v podpalubí nějaké škalupy. A když jsi v plechové boudě, tak to zní pomalu jak ponorka. Zvuky při procházení křovím jsou jen občas, u stromů nejsou vůbec. Nevím no, ale kdybych nehrál žádnou jinou hru, tak si řeknu, že to lépe udělat nejde. No ale ono to kurva udělat jde. Příkladem je Tarkov. Sebeprudší pohyb v křoví nebo u větví stromu a dělá to randál, jde to projít i hodně pomalu a opatrně a nejdeš slyšet. Zvuk v budovách je doslova sound porn. A nejen tam. V konkurenčním Scumu zase můžeš nastavovat rychlost běhu a tím si zvolíš, jak moc ušetříš na stamině apod. A nehledě na to, ze v obou hrách můžeš do prdele z okna střílet jako člověk a ne do hajzlu jako dementní postavička z The Sims a nebo si hráli s Igráčky. Nevím, ale vyjde to z mého pohledu nastejno. V DayZ je model člověka versus výška okna úplně ale úplně na hovno. Tohle museli stvořit ti trotli asi naschvál nebo co. A korunu tomu dává navíc to, že tam můžeš jak debil jenom stát, nebo klečet, nic do prdele mezi tím. Takhle na hovno to bylo už v A2, jen v A3 to alespoň vyřešili stupňovitým nastavením jiné výšky postoje. Stejně si to zase někdy zahraju, ale jen co se trochu vyřádím na divokém západě.