• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    MATT: hezká indie věc, držím jim palce..
    MATT
    MATT --- ---
    Dead Matter is DayZ meets Escape from Tarkov, and the closed alpha begins soon | PCGamesN
    https://www.pcgamesn.com/dead-matter/closed-alpha-launch
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    jinak ve war thunderu jsem taky strávil desítky, možná stovky hodin. Za dobrou hru bych to ovšem nikdy neoznačil mno.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Mrtvá z hlediska vývoje, Rudolfe. To že ji lidi hrajou a nemá prakticky konkurenci je fakt, ale zas bejt mezi slepejma jednookým králem, nevim no.


    Máš recht, poté co tu hru osekali prakticky na kost, core mechaniky nefungujou a z mého pohledu uhnuli z původního survival konceptu hry, se té hře fakt nedá nic vyčítat.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Peak na 40k byl v březnu, peak na 35 v květnu, obojí letos.. Největší peak byl 45K v roce 2013. Tenhle rok si DayZ průměrně drží nad 20k hráčů denně. To je od dob vydání (2013-2015) historicky nejlepší období. A to ani netuším jestli v těhle steam charts jsou konzole, něco mi říka že ne.

    Tj. tvrdíš tady nějaké svoje dojmy o tom jak je ta hra mrtvá, ale čísla mluví jinak. Abych řekl pravdu, samotného mě ty člsla překvapují.

    Co se tyče vývoje, řeklo se, že tenhle rok se stabilizuje. Tak se stabilizuje. Když si produkťáci na letošní čísla podívají, tak je možný, že si uvědomí nějaké možnost pro novou kapitalizaci a do DayZ se investuje víc zdrojů. Nebo taky ne. Je to business. Jediné co cítím, že nebylo dodáno, jsou vrtulníky. Jediné co cítím, že je rozbité jsou auta. Obojí je imho věc core engine vývoje a optimalizace networkingu. Dneska se nikdo nerozhoduje podle rozpočtu z roku 2013, dneska se člověk podívá na čísla loňský. Když si BI spočítá, že na vývoji vrtulníků zahučí několik mega, které se jim nevrátí. Tak už dělat nebudou. Ale furt je naděje, že dělají A4 na enfusion a port helin a odladěný networking do DayZ je pro ně dobrá investice, protože napumpuje hráče do DayZ a možná je na trhu pár lidí co si DayZ ještě nekoupili. Taky mě to sere, ale jakákoliv hra, u které jsem strávil víc jak desítky hodin a stála mě 30$ nemám moc co vyčítat.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Mimochodem, DLC které už prakticky nikdo nehraje jak tu zaznělo, že nejsou servery na Livonii (jsem moc rád, že jsem utratil dalších 20 dolarů nebo kolik btw...nepoučitelnej debil) a na konzolích to prej taky moc nefunguje, tak proč to asi lidi nekupujou no..

    Z mého pohledu jen pokus o dojení peněz kterých měli hromady a zvládli je jen promr.at
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Tak já problém spatřuji v tom, že mě zbytek stříleček moc nezajímá a kvůli další střílečce jsem Dayz nezafinancoval..

    peak na 35-40 k hráčů byl za posledních pět let jeden, přesně po velkém updatu kdy to konečně začne nějak fungovat a vypadat. Pokud počítáme za šest let, tak dvakrát, to už si nepamatuju s jakou událostí to šlo ruku v ruce.

    A2 počátky bych do toho netahal, imho jiná hra, jinej feeling z toho, jiná zábava.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: mluvíme o vývoji.. mrtvá hra nemá 20k hráčů a peaky na 35,40 hráčů;-) a je furt v top 50 nejhranějších a to je ta hra někdy z roku 2013, nemluvě o A2 počátkách;-)

    jo vývoj ustál, asi si DLC a konzolové verze nekoupilo dost lidí.. tak je to už jen na bedrech několika lidí.. bůh jim žehnej.

    Kromě vrtulníků a spolehlivých aut nic nechybí.. Když portnou Helinu z vývoje A4 do DayZ, a klidně jako DLC, tak je to pro mě poslední restík.. ale upřímně řečeno to nečekám. I tak si furt rád dayz zahraju radši než tunu dalších stříleček..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: No, ale já to o Dayz tvrdím už roky, že je to mrtvá hra, Mlho!

    Jen našli odvahu to napsat nebo byli donuceni okolnostma.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: oni tohle komunikovali na začátku roku, takže jsi to vystihl;-)

    https://dayz.com/article/general/DayZ-in-2020
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Jee, Rudolf mi dal +1! Jdu hledat co je kde rozbitýho ve vesmíru
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: ano, taky největší peak byl v době kdy to vypadalo, že s tou hrou konečně začnou něco víc dělat, teda začátkem 2020 a od té doby to už jen padá :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Dost me prakvapilo, ze oproti lonsku se temer zdvojnasobil pocet aktivnich hracu. https://steamcharts.com/app/221100#All
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    zas jako co chcete dělat s týmem deseti lidí? To už můžou fakt maximálně tweakovat nějaký číselný hodnoty v hře jako je životnost předmětů nebo upravovat respawn...

    Major update bych už nečekal.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ELECTRICKOTA: Bila dira chrli cas a prostor. ;-)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ELECTRICKOTA: bodejť, musíš něco odebrat abys to pak mohl přidat a "show must go on"
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    ZOMBO: Zajímavý, jako kdybych četl update log z roku 2015
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Jo, v traileru pro všechny platformy by měli uvést: "Revolver – znáte od roku 2013 z PC verze 0.30, nové pro PS4 a Xbox!"
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Tak to je ovšem gamechanger update.

    Nicméně paleček nahoru, že předměty a zbraně odebrané a zas přidané do hry už tentokrát nevydávají za nově přidané.

    Ouch, edit. Tak Bohemáci a jejich markeťáci jsou pořád jelita, to jen Zombo si to upravil, aby to víc odpovídalo realitě.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Experimentální update 1.09 (PC):

    NOVÉ
    - pistole Deagle (Desert Eagle), ráže .357
    - plynová maska NBC Respirator
    - vlajkový stožár a 27 různých vlajek
    - pozice vlajky na stožáru ukazuje životnost základny
    - 7 nových typů interiéru a exteriéru domů
    - informace u předmětů, kolik jich může být pohromadě

    VRÁCENO DO HRY
    - Revolver (Magnum), ráže .357

    ZMĚNY
    - prodloužená životnost většiny předmětů na mapě
    - předměty se respawnují po čase, nezávisle na restartu serveru
    - stav dveří se ukládá, zůstávají otevřené/zavřené i po restartu
    - zvýšená šance na spawn vzácných zbraní u vraků helikoptér
    - zbraně už není možné opravit izolační páskou

    Celý seznam změn a oprav





    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam