• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: důležité je říct o kterých
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ELECTRICKOTA: nn, až o Vánocích.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    Hustý 45novejch postů, už je to hratelný? :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: z komentářů: Vac Banned after 2h thx ..

    jo, tohle jsou věci který nevyřešíš.. ta hra ti běží na železe, který ti patří. Máš přístup k paměti, tj. ke všemu co je v tvé síťové bublině. a můžeš do ní vidět (zobrazit hráče jako overlay ve hře, předměty, jejich stav apod.), a můžeš něco změnit (pošleš kulky směrem k jinému hráči). To vychází z toho, že je PC otevřená platforma a né konzole. Máš přístup ke všemu, vlasní OS si můžeš "hacknout" apod.

    Nevím jak to přesně funguje na úrovni paměti, mám pocit že ty stavový data o tom, kde co vidíš jsou šifrovaný. Fakt nevím, musel bych to nastudovat.

    Každopádně, Eugen tohle věděl a tak se implementovali různý způsoby, jak tohle podchytit. Tj. server samotný dělá nějakou kontrolu co mu hráč posílá za vstupy, jestli je to legitimní. Tj. když vystřelíš z něčeho, co podle něj vůbec nemůžeš mít, tak si tě označí za podezřelého. Tímhle vyloučíš spawnování věcí. Pak to vyřešíš i to, že by sis vzal věci, který nejsou blízko tebe. Třeba ti to dovolí, ale udělá si red alert a pak tě třeba Vac Banuje. To samé dělá se speedhackem, kontroluje, jestli ty tvoje vstupy dávají smysl. Když ne, hodí ti flag a časem tě pravděpodobně zabanuje. Princip je tyhle bany nejsou hned ale s časovým rozestupem, aby cheateři netušili, co všechno se kontroluje. Tipuji, že pasivní zobrazení hráčů a věcí BI neprokoukne. Možná dělají nějaké kontroly na úrovni klienta, jestli něco divného nešahá do paměti, kde běží ta binárka. Ale fakt netuším, nevím jak to ve woknkech funguje.

    Evžen od začátku říkal, že jde o mitigation nikoliv solution, tj. vědí jaké jsou vektory cheatování, ale můžou implementoval nějakou obranu. Na tom, na čem byl postaveny Mod to nešlo. Nešlo ani překopat rendering. Nebylo možný rozšířit města a mapu do současné podoby, protože by to žádná grafika neutáhla. Díky tý změně byli schopný zobrazit dvojnásobek polygonů co předtím, jestli si dobře pamatuji.

    Klasika, věci co byli ve vývoji SA úspěch nikdo neřeší. Prostě je to failure jako celek. BI by měl subdodavatel a tuna keců. Přitom to v posledních měsíce při releasech peakuje na 35k hráčů, normálně nad 20k ( a mluvíme čistě o steamu). Tj. asi něco BI udělala při vší své neschopnosti dobře. Reddit není plný problémů s cheatearama, ale normální zkušenosti hráčů, poptávkou po radách a zážitky ze hraní.

    Už se těším až mi BI vyplatí další sumičko obhajobu na nyxu
    LACHY
    LACHY --- ---
    CHA1NDLER: Vítej v DayZ :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    CHA1NDLER: No prave ty musíš obejít zezadu, zabit je, sebrat jim gear, lehnout si a čekat na smrt, stejne jako ti před tebou.
    CHA1NDLER
    CHA1NDLER --- ---
    Hmm, tak po dvou poslednich dnech muzu konstatovat, ze t hra je hlavne o tom, ze deset debilu v ghillie kempi vsechny military site a snipujou lidi co chtej sehnat bambitku. To je takove dost meh
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Aha

    MEGA Private DayZ Aimbot/ESP Hack
    https://www.youtube.com/watch?v=IxzpTHAIF8A
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: já nevím, ale roky se ví, že speedhack je jedna z mála věcí, který server-rozhoduje architektura nevymítí. Používat to jako argument, když většina ostatního cheatovaní je nemožná, je taková klasická podpásovka, jak házet špínu na vývoj.


    XYNDLL_2Q3F: SCUM začal na zelené louce, SA přepisoval engine do budoucího enfusion. Je to jak s rekonstrukcí baráku,včetně základovek. Trvá to déle a je to dražší, než nově vyprojektováný barák. Za těch sedm let se mnozí pokusili postavit něco podobného. Nikdo to nedotáhl kam to poplivávané SA dotáhlo. Ale vzniklo mnoho alternativ, tak si zákoš může vybrat.
    XYNDLL_2Q3F
    XYNDLL_2Q3F --- ---
    XYNDLL_2Q3F: Nekdy mám pocit že dayz je jako prezident Havel. (Slova jeho mluvčího p. Špačka) "Lidé ho brali jako boha a on to byl jen člověk." S dayz to mám já stejné. Možna i další lidé zde...
    MAOR
    MAOR --- ---
    XYNDLL_2Q3F: To samozřejmě vím a taky se mi líbí oblast Livonie (okolí Kroměříže). Ale jak píšeš, je to to jediné.
    XYNDLL_2Q3F
    XYNDLL_2Q3F --- ---
    Musím žíct, že taky hodně vzpomínám na Arma II DAYZ mod. Tady na Nyxu jsem nastoupil už do rozjetého vlaku. Tehdá se řešilo co a jak nainstalovat a max cheateři. Nevzpomínam si, že by si někdo na něco stěžoval jiného.
    Tímto bych i chtěl poděkovat mistnímu osazenstvu že mně pomohli ze začátku co a jak. A byly to užasné časy. Dayz mod byla moje první online hra kterou jsem drtil od rána do večera (pokud to šlo časově) o to víc to bolí kam to ta hra dopracovala.
    Salut to: Dubas, 77white, Hnizdo, Nagasawa, Burkhar, Lachy. a další si už nepamatuju :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    XYNDLL_2Q3F: Ano, nekompetentní management což šlo ruku v ruce se špatnýma manažerskýma rozhodnutíma (cheaterky, bla, bla, bla, doporučuji si najít nějaké videa o speed hacku v dayz 2020, takže ani to se nepovedlo) a v neposladní řadě snahou podojit backery crowdfundingové kampaně a to tak, aby zafinancovali nový engine, který bude sloužit pro další rozvoj studia, o čemž původně nebylo ani slovo.
    XYNDLL_2Q3F
    XYNDLL_2Q3F --- ---
    MAOR: Mapa je česká (Čechy). Proto se nám libí. Bohužel, to je to jediné co zustalo.
    XYNDLL_2Q3F
    XYNDLL_2Q3F --- ---
    RUDOLF: Nemyslím. Takovej SCUM je mnohem větší nerealistický projekt a za rok 22-26 lidí zvládli to co cca 80-120 lidí z Bohemky nezvládly ani za 6 let. V čem to je Rudolfe? Nechápu to... Engine, lidé, Management?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    MAOR: Jiná firma by DayZ dávno zařízla pro nerealistickou velikost projektu a příliš mnoho rizik.
    CHA1NDLER
    CHA1NDLER --- ---
    rikas moje 20" 15 let stara uz je za zenitem jo :)
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    CHA1NDLER: ti borci to hrajou na obrich monitorech a kvalita videa je horsi jak vystup, zadna magie v tom neni
    MAOR
    MAOR --- ---
    REDSNAKE: Bohemka by mohla být dobrá max jako "subdodavatel". Dodá jiné společnosti, která umí dělat hry velkou pěknou mapu a tím to skončí. A nebo, ať si dělají hry (maximálně zase jenom tu mapu), ale najdou si subdodavatele na vše ostatní. Kurva, jsem zas vytočený. Ale stejně to večer zase zapnu..
    CHA1NDLER
    CHA1NDLER --- ---
    REDSNAKE:

    tak se podivej na zdroj: cca 2:30.
    v tom videu prave zadnej pohyb neni.. prvni postavu v tom stanu vidis prebehnout az 2:46,

    https://www.youtube.com/watch?v=BCOYmsL8GKo
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam