XYNDLL_2Q3F: O tomhle rozhodují výsledky z prodeje DLC;-) Případně stabilní růst concurrent playerů, jakej způsobil naposledy raketově Rocket.
Jinak BI enfusion engine furt vyvíjí, IMHO pro A4. Je otázka, jestli bude zpětně kompatibilní s DayZ. Z release notes to teď nedokážu odhadnout. Taky jsem viděl noticku že ~10 lidí z BI odešlo do Ashborn games, zajímalo by mě, jeslti je to narážka na zkušenost z BI;-) Podle linkedin jsou to hlavně artists, UX a jeden lead programmer A3 a Vigoru. Tj. nic, co by ovlivnilo vývoj Enfusion. Což naráží na dva dluhy co cítím, chybějící choppers ve vanille a optimalizace aut na serveru - a ty dorazí jen pokud DayZ bude kompatiblitní s vývojem Enfusion. Tak doufám že Namalsk nárůst concurrent players navýšší.
Ještě by bylo vtipné, kdyby ohlásili DayZ 2, ale to by museli výrazně znext-genovatět grafiku a prodat nějaký nový feature. Imho, časy DayZ mod se můžou vrátit, jen když se zopakuje minulost. Tuna militry assetů z A4, vyladěný engine a dobrá modovatelnost. Ale historii opakovat nejde, bude chybět původní nadšení moderů a hlad po žánru.